Golf 8.5 İmpression izlenim, deneyimlerim ve paylaşımlarım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hassey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hassey

Üye
Katılım
22 Kas 2024
Mesajlar
87
Tepkime puanı
80
Konum
Gaziantep
İsim
Hasan
Araç
Golf 8.5
Merhabalar,


Yaklaşık 4 ay ve 5000 km kullanım tecrübesiyle aranıza geldim.


Naçizane bilgi ve tecrübe paylaşımı için geldim.


Artıları ve eksileriyle değerlendirmek için henüz yeterli bir süre ve km olmayabilir ancak yine de bazı görüşlerim oluştu.
 

Aracımda bazı eklemeler ve işlemler yaptım.

Öncelikle beş cama, 3M'ün en üst düzey UV ve ısı geçirmez özelliğine sahip filmi uygulattım. Yine motor kaputu, ön yan çamurluklar, ön farlar, B sütunu ve arka spoylerdeki piyano black kaplamalara 3M TPU PPF yaptırdım. Böylece hem çizilmelere hem de taş gibi dış etkenlere karşı koruma sağlandı. Multimedya ekranına da aynı PPF kaplamayı yaptırdım. Çok memnun kaldım; hem parlaklık ve netlikte kayıp olmadı, hem de kesinlikle parmak izi kalmıyor.

Ön ızgara açıklığı çok fazla gelmişti. Bunun için Facebook grubundan bir arkadaşın yaptığı bal peteği desenli bir parçayla ön taraf çok güzel bir şekilde kapatıldı.
 
Son düzenleme:
İlk izlenimlerimi paylaşmak isterim.



Öncelikle memnun kaldıklarımı belirtmeliyim:



Yol tutuşu ortalama, vasatın bir tık üstü diyebilirim. Şimdiye kadar C ve D segmentinde yaklaşık 30 civarında aracım oldu. İçlerinden en iyisi açık ara Focus'tu.



Konfor gerçekten üst düzeyde. Kalite ve rafine hissiyatı kendi segmentinin üzerinde diyebilirim; ancak yalıtım beklentimin altında kaldı. "Kütüphane sessizliği" nitelemesi yanlış çıktı.



Uzun yolda yormuyor. Devir aralıkları oldukça uzun. 2000 devir civarında 120 gibi bir hız, benzinli bir araç için çok iyi.



Donanımı, bazı versiyonlara rağmen oldukça tatminkar. Bence eksiği yok, fazlası var. Bu konuda çok beğendim.



Yakıt tüketimi çok ama çok başarılı. 5000 km ortalamasını sıfırlamadım ve ortaya çıkan rakam fabrika verisiyle birebir uyumlu, hatta daha iyi. Bu konuda gerçekten çok iyi.

Tasarım göreceli olmakla beraber ben çok şık ve başarılı buluyorum.

Ergonomi çok iyi. Multimedya kullanımı çok kolay ve başarılı.

Müzik sistemi gayet iyi bana göre.
 
Merhabalar,


Yaklaşık 4 ay ve 5000 km kullanım tecrübesiyle aranıza geldim.


Naçizane bilgi ve tecrübe paylaşımı için geldim.


Artıları ve eksileriyle değerlendirmek için henüz yeterli bir süre ve km olmayabilir ancak yine de bazı görüşlerim oluştu.

Hoşgeldiniz öğrenmeye açığız merakla görüşlerinizi bekliyoruz...
 
Aracımda bazı eklemeler ve işlemler yaptım.

Öncelikle beş cama, 3M'ün en üst düzey UV ve ısı geçirmez özelliğine sahip filmi uygulattım. Yine motor kaputu, ön yan çamurluklar, ön farlar, B sütunu ve arka spoylerdeki piyano black kaplamalara 3M TPU PPF yaptırdım. Böylece hem çizilmelere hem de taş gibi dış etkenlere karşı koruma sağlandı. Multimedya ekranına da aynı PPF kaplamayı yaptırdım. Çok memnun kaldım; hem parlaklık ve netlikte kayıp olmadı, hem de kesinlikle parmak izi kalmıyor.

Ön ızgara açıklığı çok fazla gelmişti. Bunun için Facebook grubundan bir arkadaşın yaptığı bal peteği desenli bir parçayla ön taraf çok güzel bir şekilde kapatıldı.

Llumar Stek ppf neden kullanmadınız...

Ön ızgara açıklığını anlayamadım...
 
Llumar PPF tercih edilmemesinin sebebi nedir?

Ön ızgara açıklığının amacı net olarak anlaşılmamıştır.

Kullanılan ürünler, bahsi geçen markalarla eşdeğer kalitededir. 3M daha köklü bir marka, güvenilir bir işçiliğe sahip firma tarafından önerildiği ve 7 yıl garantili olduğu için uygun görülmüştür. Şu ana kadar başarılı sonuçlar alınmıştır. Ön ızgara açıklığı, ekte sunulan görselde görülebilir. Bu açıklığın amacı, taş, çakıl ve benzeri dış etkenlerden radyatörü korumaktır.
 

Ekli dosyalar

  • 1000051599.jpg
    1000051599.jpg
    63.9 KB · Görüntüleme: 126
Llumar PPF tercih edilmemesinin sebebi nedir?

Ön ızgara açıklığının amacı net olarak anlaşılmamıştır.

Kullanılan ürünler, bahsi geçen markalarla eşdeğer kalitededir. 3M daha köklü bir marka, güvenilir bir işçiliğe sahip firma tarafından önerildiği ve 7 yıl garantili olduğu için uygun görülmüştür. Şu ana kadar başarılı sonuçlar alınmıştır. Ön ızgara açıklığı, ekte sunulan görselde görülebilir. Bu açıklığın amacı, taş, çakıl ve benzeri dış etkenlerden radyatörü korumaktır.


Izgaranın orası gayet güzel olmuş ileride sorun çıkarmadığı sürece...
 
Son düzenleme:
Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın inşallah. Darısı benim de başıma :)
 
Hayırlı olsun
Güzel günlerde kullanın.
Deneyimlerinizi paylaştığınız için de teşekkür ederiz
 
Aracımda bazı eklemeler ve işlemler yaptım.

Öncelikle beş cama, 3M'ün en üst düzey UV ve ısı geçirmez özelliğine sahip filmi uygulattım. Yine motor kaputu, ön yan çamurluklar, ön farlar, B sütunu ve arka spoylerdeki piyano black kaplamalara 3M TPU PPF yaptırdım. Böylece hem çizilmelere hem de taş gibi dış etkenlere karşı koruma sağlandı. Multimedya ekranına da aynı PPF kaplamayı yaptırdım. Çok memnun kaldım; hem parlaklık ve netlikte kayıp olmadı, hem de kesinlikle parmak izi kalmıyor.

Ön ızgara açıklığı çok fazla gelmişti. Bunun için Facebook grubundan bir arkadaşın yaptığı bal peteği desenli bir parçayla ön taraf çok güzel bir şekilde kapatıldı.
Hocam öncelikle aracınız hayırlı olsun.
Ön ızgara için bal peteği desenli kaplama çok iyi olmuş nereden temin edebiliriz acaba ?
 
Radyatörün oldugu bölüme yapılan bal petegi perde?

Evet araclarımız su sogutmalı ama ?

Oraya yapılan perdeleme , motorun icine giren hava akışında % sel bir engelleme teskil edermi ?

Eger hava girisinde bir engelleme azaltma yapmıyorsa güzel bir retrofit
 
Radyatörün oldugu bölüme yapılan bal petegi perde?

Evet araclarımız su sogutmalı ama ?

Oraya yapılan perdeleme , motorun icine giren hava akışında % sel bir engelleme teskil edermi ?

Eger hava girisinde bir engelleme azaltma yapmıyorsa güzel bir retrofit

Aynen hocam ürün çok güzel ben beğendim alırmıyım hayır...
güzel Ülkemin güzel esnafları Vw arge mühendislerinden daha iyi bu olayı bildikleri için böyle şeyler üretip piyasaya sürebiliyor...
 

Bal peteği ızgara, internet arama motorlarında kolayca bulunabilir. Montajı sırasında, orta kısımdaki radar ünitesinden iki parçaya ayrılarak, alt tamponun plastik parçasını tutan üç vidayı sökmek suretiyle ve tamponu sökmeden cırt cırt kelepçe ile sabitleyerek işlem kolaylıkla gerçekleştirilebilir.


Mühendislik aşamasının abartılmaması gerekir; çok sayıda geri çağırma ve kronik sorun mevcuttur. Söz konusu ızgara açıklığına sahip araçların radyatörüne bakıldığında, amacımın ve bu işlemi neden gerçekleştirdiğimin daha iyi anlaşılacağı kanaatindeyim.


Ayrıca, R donanım seviyesindeki araçlarda ızgara peteklerinin çok daha sık gözenekli olduğu görülecektir.

https://images.app.goo.gl/kuBEaeWp2WLvbjq5A
 

Geri
Üst