Golf 8.5 İmpression izlenim, deneyimlerim ve paylaşımlarım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hassey
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Radyatörün oldugu bölüme yapılan bal petegi perde?

Evet araclarımız su sogutmalı ama ?

Oraya yapılan perdeleme , motorun icine giren hava akışında % sel bir engelleme teskil edermi ?

Eger hava girisinde bir engelleme azaltma yapmıyorsa güzel bir retrofit
Yapmaz olur mu tabiki yapar, ama ne kadar etkiler, test etmek lazım
 

Şimdi de gelelim sevmediğim ve sorunlu bulduğum alanlara.


Kapılar tam olarak yumuşak ve pürüzsüz kapanmıyor; sert kapatmak gerekiyor. Belki de alışkanlık meselesidir diyeceksiniz ama dört aydır hala alışamadım. Şimdiye kadar otuzun üzerinde aracım oldu; hiçbirinde ayarını tutturamamışlığım olmamıştı.


Güvenlik sistemleri gereksiz hassas ve aşırı çalışıyor. Örneğin, ön asistan yerli yersiz devreye girip ani frenleme yapıyor. Bu da arkadan çarpma riski doğuruyor. Şerit takip sistemi konforsuz; hız sabitleyici de frenleme özelliğinden dolayı yokuş inişlerinde gereksiz frenleme yapıyor.


ACT silindir kapatma özelliği, yokuş yukarı ve yoğun trafikte yavaş gidilmesi durumunda aşırı titreşim ve sarsıntı yapıyor.


Motorun performansı yeterli, ancak ilk kalkış zayıf hissettiriyor.
 
Aracı kullanali birkaç gün oldu ben de dusuncelerimi paylasmak isterim.

Önce negatif kisimlardan baslayayim.

Herkes gibi ben de kapilarin yumusak şekilde kapanmamasından şikayetçiyim, sert olarak carpmadiginiz sürece kapilar asla kapanmiyor.

Araçtaki klima sistemini henüz cozemedim, ayarladigim şekilde uzun süre calismiyor. Bazen kendi kendine acilip kapanıyor, ozellestirmelerim kayboluyor. Klima sistemi keşke dokunmatik ekranda olmasaydı, klasik klima sistemlerini ozluyorum.

Araçtaki diğer begenmedigim bir husus; bozuk yollarda ve kasislerde yeterli onlemeyi yapamamasi. Biraz daha yumusak hissettirmesini beklerdim.

Henüz alismadigim için bana tuhaf geliyor olabilir fakat aracı park etmek hiç rahat değil. Ani yaptıgı frenlemeler ile insani tereddutte birakiyor, bunun için arac ile daha fazla zaman gecirmek gerekiyor sanırım.

Normal de goze batan bir sey degil fakat kaputta amortisor olmamasını da eksi kismina yazabilirim. Bu kadar para verilen bir aracta bari kaputta amortisor olsun. Avrupali otomotiv ureticileri masraftan kacmak için her yola basvuruyorlar.

Gelelim aracın begendigim kisimlarina.

Araçta en begendigim özellik yol tutuşu oldu, araci virajlarda firlattigimda guven ve konfor verdigini rahatlikla soyleyebilirim.

Çoğu kisinin aksine aracın ilk kalkistaki ivmelenmesini basarili buldugumu soyleyebilirim. Tepkime konusunda araçtan bekledigimi fazlasiyla aldım.

Aracin ufak dokunaslarla manevra yapma kabileyetinden çok memnunum, istanbul trafiginde ustume kiran trafik haydutlarindan bircok kez aracın atikligi sayesinde kurtulabildim.

Hız sabitleme ve serit takip sistemlerini uzun yolda deneyimlemedigim için yorum yapmam yaniltici olacaktir.

F/p açısından ele aldigimda aracın en basarili yonunun bu olduğunu soyleyebilirim. 1.250-1.300 araliginda bu fiyata alinabilecek daha iyi bir sifir araç olduğunu dusunmuyorum.
 
Son düzenleme:
Aracımda bazı eklemeler ve işlemler yaptım.

Öncelikle beş cama, 3M'ün en üst düzey UV ve ısı geçirmez özelliğine sahip filmi uygulattım. Yine motor kaputu, ön yan çamurluklar, ön farlar, B sütunu ve arka spoylerdeki piyano black kaplamalara 3M TPU PPF yaptırdım. Böylece hem çizilmelere hem de taş gibi dış etkenlere karşı koruma sağlandı. Multimedya ekranına da aynı PPF kaplamayı yaptırdım. Çok memnun kaldım; hem parlaklık ve netlikte kayıp olmadı, hem de kesinlikle parmak izi kalmıyor.

Ön ızgara açıklığı çok fazla gelmişti. Bunun için Facebook grubundan bir arkadaşın yaptığı bal peteği desenli bir parçayla ön taraf çok güzel bir şekilde kapatıldı.
Merhaba ön ızgarayı nasıl kapattınız alttan parça sökmeden ızgarayı ufak parçalar halinde plastik kelepçeler ile dışarıdan kendimiz takabilir miyiz kelepçelediğimiz tampon parçaları (yatay ve dikey sütunlar) sonradan takılan parçaları (rüzgar etkisi ile daha da ağırlaşacaktır) taşıyabilir mi yoksa bir kaportacıya götürmek şart mı, son olarak bu işlem aracın garantisini etkiler mi?
 
Şimdi de gelelim sevmediğim ve sorunlu bulduğum alanlara.


Kapılar tam olarak yumuşak ve pürüzsüz kapanmıyor; sert kapatmak gerekiyor. Belki de alışkanlık meselesidir diyeceksiniz ama dört aydır hala alışamadım. Şimdiye kadar otuzun üzerinde aracım oldu; hiçbirinde ayarını tutturamamışlığım olmamıştı.


Güvenlik sistemleri gereksiz hassas ve aşırı çalışıyor. Örneğin, ön asistan yerli yersiz devreye girip ani frenleme yapıyor. Bu da arkadan çarpma riski doğuruyor. Şerit takip sistemi konforsuz; hız sabitleyici de frenleme özelliğinden dolayı yokuş inişlerinde gereksiz frenleme yapıyor.


ACT silindir kapatma özelliği, yokuş yukarı ve yoğun trafikte yavaş gidilmesi durumunda aşırı titreşim ve sarsıntı yapıyor.


Motorun performansı yeterli, ancak ilk kalkış zayıf hissettiriyor.
Kapı meselesi kişisel bence gayet güzel kapanıyor, güvenlik sistemi front asist hiç gereksiz devreye girmedi bende. Ayrıca onu ayarlardan daha geç devreye girmeye ayarlauabiliyorsunuz asistanlar kısmından front asistin sag kısmına bakıp ayarını yapabilirsiniz. Hız sabitleyici fren yapmasın istiyorsan hız sabitlemeyi niye açıyorsun hiç bir mantığı yok dediğinizin. ACT titreşim yaptığı doğru kişiden kişiye değişmek üzere rahatsızlık verebilir ama güzel sistem bence
 
Kapı meselesi kişisel bence gayet güzel kapanıyor, güvenlik sistemi front asist hiç gereksiz devreye girmedi bende. Ayrıca onu ayarlardan daha geç devreye girmeye ayarlauabiliyorsunuz asistanlar kısmından front asistin sag kısmına bakıp ayarını yapabilirsiniz. Hız sabitleyici fren yapmasın istiyorsan hız sabitlemeyi niye açıyorsun hiç bir mantığı yok dediğinizin. ACT titreşim yaptığı doğru kişiden kişiye değişmek üzere rahatsızlık verebilir ama güzel sistem bence

Kapı meselesi kişisel bence gayet güzel kapanıyor, güvenlik sistemi front asist hiç gereksiz devreye girmedi bende. Ayrıca onu ayarlardan daha geç devreye girmeye ayarlauabiliyorsunuz asistanlar kısmından front asistin sag kısmına bakıp ayarını yapabilirsiniz. Hız sabitleyici fren yapmasın istiyorsan hız sabitlemeyi niye açıyorsun hiç bir mantığı yok dediğinizin. ACT titreşim yaptığı doğru kişiden kişiye değişmek üzere rahatsızlık verebilir ama güzel sistem bence

Kapı meselesi kişisel bence gayet güzel kapanıyor, güvenlik sistemi front asist hiç gereksiz devreye girmedi bende. Ayrıca onu ayarlardan daha geç devreye girmeye ayarlauabiliyorsunuz asistanlar kısmından front asistin sag kısmına bakıp ayarını yapabilirsiniz. Hız sabitleyici fren yapmasın istiyorsan hız sabitlemeyi niye açıyorsun hiç bir mantığı yok dediğinizin. ACT titreşim yaptığı doğru kişiden kişiye değişmek üzere rahatsızlık verebilir ama güzel sistem bence
Ön asistan ayarları varsa çok iyi. Hassasiyeti ayarlamak için bir ayar göremedim. Tekrar bakayım.

Hız sabitleyici ağırlıklı uzun ve düz yollarda kullanıyorum. Hafif inişlerde fren yapması konfor ve akıcılık yönünden hoşuma gitmiyor. Fren insiyatifinin bende olmasını isterdim.
 
Ön asistan ayarları varsa çok iyi. Hassasiyeti ayarlamak için bir ayar göremedim. Tekrar bakayım.

Hız sabitleyici ağırlıklı uzun ve düz yollarda kullanıyorum. Hafif inişlerde fren yapması konfor ve akıcılık yönünden hoşuma gitmiyor. Fren insiyatifinin bende olmasını isterdim.
Ayarı var front asistin liste kısmından bul sağında idi galiba oralarda işte, hız sabitleyici yokuş aşağı oldu mu hafif gaza dokun devre dışı kalır o hıza geri geldiğinde tekrar aktif et fren istemiyor isen, hız sabitleyici adı üstünde sabitlemeye çalışıyor hızı
 
Merhaba ön ızgarayı nasıl kapattınız alttan parça sökmeden ızgarayı ufak parçalar halinde plastik kelepçeler ile dışarıdan kendimiz takabilir miyiz kelepçelediğimiz tampon parçaları (yatay ve dikey sütunlar) sonradan takılan parçaları (rüzgar etkisi ile daha da ağırlaşacaktır) taşıyabilir mi yoksa bir kaportacıya götürmek şart mı, son olarak bu işlem aracın garantisini etkiler mi?

Merhaba

Aynen dediğiniz gibi alttan tamponu alt plastikle birleştiren parçanın vidaları sökülerek dışarıdan kendiniz de takabilirsiniz. Elinize yatkınsa kolay.

Ama ben kaportacıda yaptırdım. Dışarıdan ölçüsünü alarak ve ortadaki radar kısmına gelen kısmını keserek ızgarada sütunlara cırt kelepçe ile sabitledik. Şimdilik sıkıntı yok. İlerleyen süreçte ne olur tabi bilemem. Ama içime sinen bir durum oldu.
 
Ayarı var front asistin liste kısmından bul sağında idi galiba oralarda işte, hız sabitleyici yokuş aşağı oldu mu hafif gaza dokun devre dışı kalır o hıza geri geldiğinde tekrar aktif et fren istemiyor isen, hız sabitleyici adı üstünde sabitlemeye çalışıyor hızı
Ben tam olarak bahsettiğiniz yerde o ayarı görememiştim. Tekrar bakarım. Bilgi için teşekkürler

Şimdiye kadar kullandığım tüm araçlarda hız sabitleyici fren yapmıyordu. Adaptif hız sabitleyici olsa anlarım. Dediğim gibi bu benim için sıkıntı. O yüzden inişlerde hız sabitleyici kullanmıyorum artık.
 
Ben tam olarak bahsettiğiniz yerde o ayarı görememiştim. Tekrar bakarım. Bilgi için teşekkürler

Şimdiye kadar kullandığım tüm araçlarda hız sabitleyici fren yapmıyordu. Adaptif hız sabitleyici olsa anlarım. Dediğim gibi bu benim için sıkıntı. O yüzden inişlerde hız sabitleyici kullanmıyorum artık.
Kullandığınız araçların hiçbirinde frene müdahale yapamıyordur o zaman araç
 
Ben tam olarak bahsettiğiniz yerde o ayarı görememiştim. Tekrar bakarım. Bilgi için teşekkürler

Şimdiye kadar kullandığım tüm araçlarda hız sabitleyici fren yapmıyordu. Adaptif hız sabitleyici olsa anlarım. Dediğim gibi bu benim için sıkıntı. O yüzden inişlerde hız sabitleyici kullanmıyorum artık.
Bu arada öyle bir ayar yok. Keşke bilgi sahibi olunup öyle fikir beyan edilse ...

Biz de ciddiye alıp teşekkür ettik oysa
 
Bu arada öyle bir ayar yok. Keşke bilgi sahibi olunup öyle fikir beyan edilse ...

Biz de ciddiye alıp teşekkür ettik oysa
Var, biraz kurcalayip yazsaydiniz yazıyı keşke
 
Uzun süreli yakıt tüketimi ortalaması çok iyi. Neredeyse fabrika verisiyle birebir uyumlu. EVO 2 1.5 TSI motor harika.


5 litre altını rahatlıkla görebiliyorum.
 
Son düzenleme:

önceki aracım 2015 golf comfortline 1.2 tsi manuel cam tavan 17 dijon tungsten gri.
8.5 impresionu denemeden vw golf kalitesine güvenerek aldım.
önceki aracıma nazaran tek beğendiğim ilk kalkıştaki tork.
2000km sonucu fikrim 1. ve 2 vites aralığı çok kısa 2000devir üzeri zevksiz. yalıtım ve malzeme kalitesi vasat. teknik olarak dsg ye göre haritalandırılmış bir motor manuel için kullanışsız.
 
Son düzenleme:

Geri
Üst