Önceden de belirtmiştim şimdi de yazayım aynı şeyleri. 7 çıktığı dönemde diğer C hatchback lere emsal olacak sevideydi ve 7.5ta bu işi son noktaya ulaştırdılar.
7 de olan sorunlar varsa çözüme kavuştu onunla birlikte güncel donanımlar eklendi ve şahane bir 7.5 çıktı ortaya.
Ama ne zaman ki üstün körü hazırlanmış birçok yerde maliyetten kaçılmış bir golf 8 çıktı ortaya ve kullanıcılar tepkisini satın almayarak gösterdi zaten.
Yıllarca avrupa da satış birincisi olan model, 2020 2021 yıllarında satışları yılda 400binlerden 200binlere yani direk yarıya düşüyor ve 2022 de birinciliği peugeot 208 gibi B hatchback bir araç alıyor.
Firma I.D grubunu öne çıkarmak ve çinli firmalarla rekabete girmek istediği için kendi benliği kaybetti.
Kullanıcılar en azından 8.5 ta bir şeyler düzelir mi eski haline geri dönerler mi diye beklediler ama nafile.
Değil eski kalitesine dönmek , aracı makyajlarken sorunlarını bile gidermemişler.
Bu saatten sonra ne içten yanmalı tarafta ne de elektrikli tarafta adı öne çıkmayacak bir firma olarak kalacak.
Üretim kapasitesi, satış rakamları ve karlılık oranları hepsi düşüyor.