Jant çok yakışıklı ama J'nin haricinde ET değeri de Golf için çok düşük kalıyor hocam.Ekli dosyayı görüntüle 80520
Ön arka farklı olmasa şeytan diyor yap şöyle bir şey ama arkaların 9j olması iyi olmadı.
Farkındayım Et değeri çok düşük ve bu jantın et'si golf için ütopik bir değerde ama şu mantıkla düşünüyorum.Jant çok yakışıklı ama J'nin haricinde ET değeri de Golf için çok düşük kalıyor hocam.
bunu nereden yaptınızEkli dosyayı görüntüle 80520
Ön arka farklı olmasa şeytan diyor yap şöyle bir şey ama arkaların 9j olması iyi olmadı.
Paint 3D Photoshop şuan sistemde yüklü değil kurmaya üşendiğim için burada 2 dakika da yaptım geçtim hemen.bunu nereden yaptınız
Paint 3D Photoshop şuan sistemde yüklü değil kurmaya üşendiğim için burada 2 dakika da yaptım geçtim hemen.
Yüksek ET + Spacer uygulamasındansa düşük ETli jant tabii ki daha sağlıklı ama hem J hem ET değerini birlikte değerlendirince bu jantlar Golf ve muadili araçlar için normal şartlar altında kullanılamaz oluyor.Farkındayım Et değeri çok düşük ve bu jantın et'si golf için ütopik bir değerde ama şu mantıkla düşünüyorum.
Et45 gibi değer kullananlar da yine 2 santime yakın spacer falan kullanıyor.
Teknik olarak et45'den spacer ile et25'lere geliyor ve tekerin merkezi her türlü dışa kayıyor.
Tabi ki bu değerler firmanın önerdiği ve alt takımın süspansiyonun çalışma limitlerinin dışına çıkıyor.
Ama illaki teker dışarı alınmak isteniyorsa ekstra spacer takıp ağırlık eklemektense direk ET si düşük jant takmak bana mantıklı geliyor.
Onu kullanan kişinin janttan ziyade tabana basma kuvvetine ihtiyacı var gibi duruyor.Yüksek ET + Spacer uygulamasındansa düşük ETli jant tabii ki daha sağlıklı ama hem J hem ET değerini birlikte değerlendirince bu jantlar Golf ve muadili araçlar için normal şartlar altında kullanılamaz oluyor.
Golf'te 265/30/18 lastik ve 9J ET52 jant kullanan biliyorum ama kw clubsport coilover kullanıyor, kamber ayarı ile bu ölçüleri kullanmak mümkün. ETsi 50 civarlarında olsaydı kullanılabilirdi yani.
Evet öyle, orada olay gücün yere aktarımı.Onu kullanan kişinin janttan ziyade tabana basma kuvvetine ihtiyacı var gibi duruyor.
Teker ölçüsü standart bir 225/45/17 baz alındığında dışarıya 2 içeriye 3 santim genişliyor ve üstüne 265 gibi uçuk bir taban ölçüsü geliyor.
Güncel golf R bile 18 jantla 225 taban, 19 jantla 235 taban geliyor.
Onu takan kişinin aracı 500+ olsa gerek.
Benim kafamdaki ölçü şu, araçtaki takılı ebat 205/55/16 7J ET48, ben bundan 225/40/18 8J ET35 e geçersem;Evet öyle, orada olay gücün yere aktarımı.
Konu jant ölçüsü olunca iyi örnek olur diye yazdım.
8J ET35 bizim araçlar için güzel bir ölçü, ben şu an spacer ile nihai olarak 8J ET33 kullanıyorum ama yüklü bir şekilde sürtme testi yapamadım henüz.Benim kafamdaki ölçü şu, araçtaki takılı ebat 205/55/16 7J ET48, ben bundan 225/40/18 8J ET35 e geçersem;
Teker çap olarak değişmiyor zaten, genişlik olarak da içe genişleme olmuyor sadece 2,5 santim dışarı genişliyor.
O da spacer olmadan kullanmak ve çamurluk hizasına yaklaştırmak için tam ideal ölçü diye düşünüyorum.
Başka bir konuda jantın ağırlığını 10.7 kg diye söylemişsiniz, kendiniz mi ölçtünüz ağırlığı?