Golf 8 1.0etsi K&N 33-3111 Kutu İçi Filtre

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan metinkar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

metinkar

Uzman Üye
 
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
6,689
Tepkime puanı
8,058
Konum
İstanbul
İsim
MetinK.
Araç
Golf 8
Merhaba arkadaşlar kutu içi ve bu tarz K&N ürünleri için tecrübesi olanlar yorum yapabilir mi...


IMG_2852.jpeg
IMG_2854.jpeg
IMG_2856.jpeg
 
Son düzenleme:

Ben direkt kutu içini aldım. 1.5 tsi. Hafif homurtu veriyor. Daha rahat hava alıyor gibime geliyor. Maliyetten kısıyor. Temizle yağla tak. Psikolojik 1-2 beygir belkii veriyordur
 
Ben direkt kutu içini aldım. 1.5 tsi. Hafif homurtu veriyor. Daha rahat hava alıyor gibime geliyor. Maliyetten kısıyor. Temizle yağla tak. Psikolojik 1-2 beygir belkii veriyordur

bende impression varken kutu içi k&n kullandım bu neden böyle avantajı nedir bana o lazım...
 
bende impression varken kutu içi k&n kullandım bu neden böyle avantajı nedir bana o lazım...
Teori de belki fark olsa da pratikte muhtemelen bir fark yoktur. Bu gösterdiğiniz ürünün kalıp alma şekli farklı.
Standart bir kalıba koyup belli bir süre bekleyip almak yerine, koydukları kalıbı 360 derece her tarafa rotate ederek ürünü ortaya çıkartıyorlar buda ürünün kalıpta eşit şekilde dağılıp daha akıcı daha pürüssüz bir yüzey oluşturmasını sağlıyor. Asıl amacı da burada ortaya çıkıyor. Standart bir intake sisteminden daha iyi air flow sağladıklarını iddia ediyorlar.
 
Vadettikleri rakamlar illaki olur 7beygir 9tork gelebilir ama bu 1.0 110 beygirlik motorda olmayacağı aşikar.
Forumda yazılım işiyle uğraşanlar varsa bu durumu size açıklar zaten.
Elinizde 300 350 beygirlik bir motor olsa ve halk tabiriyle gerçekten işin suyunu çıkarana kadar güç almak istiyorsanız evet o zaman işe yarar.
En basit haliyle içeri giren havanın soğukluğu, hacmi ve akış hızı size yazılımla oynama konusunda yardımcı olacaktır.
 
bende impression varken kutu içi k&n kullandım bu neden böyle avantajı nedir bana o lazım...
Utube de birçok video var aslında hiç fark olmadığına dair. 3-4 yetkili servis bakımda amorti eder😁
Uzun km yapacaklara sınırsız air filter
 
Önceden kutu içi filtreyi kullanmışsın zaten. Ondan memnun kaldıysan devam edebilirsin.
Kite gerek yok filtre yeterli olacaktır. Kutu içi filtrelerin de çok bir karı kalmadı aslında, bide temizlik kiti lazım şimdi ona ,aynı paraya 10 tane mann filtre alınır zaten 😄 😄
 
Normal araçlar için gereksiz şeyler. Profesyonel modifiye edilmiş araçta da kimsenin zaten böyle piyasa malları kullanacağını sanmıyorum. Bu filtrelerin, faydadan çok zarar veriyor olmaları oldukça muhtemel. Filtrenin emme yüzey alanı artırılmadan(yani filtre büyütülmeden) aynı yada daha küçük yüzey alanı ile daha fazla hava akışı sağladığını söyleyen bir ürün daha az filtreleme yaparak motora daha pis hava çekiyor demektir.

Açık olan modeller ise ısı yalıtımı olmadığı için motor bölgesindeki sıcak havayı çektiği için orijinal filtrelerden daha az performans gösteriyorlar.

Özel olarak soğuk hava çekecek şekilde kutulu tasarlananlar ise tek başlarına bir anlam ifade etmiyor. Hava yanıcı bir madde olmadığına göre performans artışı için hava ile birlikte yakıt beslemesininde yeniden ayarlanması/artırılması gerekir.

Ciddi anlamda modifiye yapan kişiler bile zaten çoğunlukla ses ve görüntü için kullanıyorlar yoksa besleme sistemi, turbo sistemi, egzoz sistemi dururken, filtreden kazanacakları 3-5hp güç umurların da olmayacaktır. Ancak tüm sistem uygun şekilde yükseltilirse işler değişir.

Tüm bunlardan sonra sıradan bir kullanıcı için yıkanabilir bir filtre fiyatına 8-10 tane (8-10 senelik) kağıt filtre, yıkanabilir kit fiyatına ise 30-40 tane kağıt filtre alır.
 
Arkadaşlar bu ürün sitesin yok nedir bu ürün bilgisi olan...

IMG_3080.jpeg
 
Merhaba arkadaşlar bu ve bu tarz K&N ürünleri için tecrübesi olanlar yorum yapabilir mi...


Ekli dosyayı görüntüle 80550
Ekli dosyayı görüntüle 80551
Ekli dosyayı görüntüle 80552
Güç artışı sağlayacağını hiç sanmıyorum, ses ve IAT (hava emiş derecesi) düşüyor olabilir fakat 7hp vereceğini sanmam.
Smoke Motion un videosu var konu ile ilgili, öncesi sonrası log ları vardı, pekte bir etkisi olmamıştı diye hatırlıyorum.
 
@metinkar Hocam filtreyi tek başına montajlarsanız psikolojik etkisi ve ses artışı dışında bir avantajı olmayacaktır hatta trafikte iat (intake air temp) derecesi artacaktır. öncesi ve sonrası obd cihazı ile log aldım ve sonuçlar;

öncesi
dur kalk trafikte max 53 derece
50 60km/h hızla sabit akan trafikte min 33 derece

sonrası
dur kalk trafikte max 65 derece
50 60km/h hızla sabit akan trafikte min 32 derece

aldığım loglar arasında 1 saat var yok yani hem hava hemde trafik düzeyi aynı idi. tabiki bunlar amatör ölçümler.

kanıtlayamadığım tek avantajı ise alt devirlerde gaz tepkisinde hissedilir bir artış, üst devirlerde bir değişiklik yok gibi.

filtre montajı yapıldığında görselde gözüktüğü gibi sadece ısı kazanı ile montajlanırsa trafikte önden hava akışı çok yeterli gelmiyor ve kaput altındaki sıcaklığı çekiyor.

6B80724B-B548-4E20-8BDB-DF5725BE5171.jpg

MAVİ BORU GEÇİCİ OLARAK MONTAJLANDI.

yazılım olmadan bu şekilde inlet, blowoff, filtre ve spor egsoz montajı olur ise bariz bir fark oluyor.
 
@metinkar Hocam filtreyi tek başına montajlarsanız psikolojik etkisi ve ses artışı dışında bir avantajı olmayacaktır hatta trafikte iat (intake air temp) derecesi artacaktır. öncesi ve sonrası obd cihazı ile log aldım ve sonuçlar;

öncesi
dur kalk trafikte max 53 derece
50 60km/h hızla sabit akan trafikte min 33 derece

sonrası
dur kalk trafikte max 65 derece
50 60km/h hızla sabit akan trafikte min 32 derece

aldığım loglar arasında 1 saat var yok yani hem hava hemde trafik düzeyi aynı idi. tabiki bunlar amatör ölçümler.

kanıtlayamadığım tek avantajı ise alt devirlerde gaz tepkisinde hissedilir bir artış, üst devirlerde bir değişiklik yok gibi.

filtre montajı yapıldığında görselde gözüktüğü gibi sadece ısı kazanı ile montajlanırsa trafikte önden hava akışı çok yeterli gelmiyor ve kaput altındaki sıcaklığı çekiyor.

Ekli dosyayı görüntüle 81069

MAVİ BORU GEÇİCİ OLARAK MONTAJLANDI.

yazılım olmadan bu şekilde inlet, blowoff, filtre ve spor egsoz montajı olur ise bariz bir fark oluyor.
Hocam bence IAT de kayda değer bir düşüş olmamış hatta artış olmuş durarken, araç motor içi Golf 8 ve 8.5 oldukça az hava alıyor (aerodinamik yapı nedeniyle ızgaralar küçük) bundan dolayı bence bu modlama para israfı gibi geliyor bana, bunun yerine kutu içi filtre yapılabilir.
 
akşam üstü ( whatsapp hattı : +90 536 774 39 28 ) birlas ile görüştüm stoklara girmiş yeni ürünler...

hepsiburada dan sipariş ver indirimli alacaksın dedi bu rakama geldi kutu içi aldım...

IMG_3091.jpeg
 

akşam üstü ( whatsapp hattı : +90 536 774 39 28 ) birlas ile görüştüm stoklara girmiş yeni ürünler...

hepsiburada dan sipariş ver indirimli alacaksın dedi bu rakama geldi kutu içi aldım...

Ekli dosyayı görüntüle 81075
Hayırlı olsun abi, en mantıklısı kutu içi, öbür türlü servistede bahane bulabilirlerdi filtre yüzünden çok dikkat çekiyor çünkü.
 

Geri
Üst