Golf 8.5 Impression ECU Tuning


Hocam bende anlamış değilim kimisi sadece turbo manifold ve valf sayıları farklı ek olarak programlaması farklı diyordu (130luk ve 150lik leon arasındaki fark için), kimisi eksantrikten tutun piston üst kapak dahil her şey farklı diyor. Bir de bu farklılıklar silsilesine iki motor arasındaki yakıt deposu hacim farkı da eklendi mk8.5'da...
Hepsinde silindir çapı ve strok u aynı ama 130luk olanla 116 nın sıkıştırma oranı 12.5, 150de farklı 10.5 sıkıştırma var. 130 olan 150nin kısılmış hali mi yoksa 116olan 130un kısılmış hali mi bilemedim. Yüksek sıkıştırmayla çalışan 1.5 tsi lar bildiğim kadarıyla birçok parçası yenilenmiş, ateşlemesi, enjektörlerin konumu, manifoldu gibi. Eğer bu durum 130 içinde geçerliyse 116 onun kısılmış hali gibi. Önceden de vw bu politikayı kullanıyordu aynı motorda skoda ve seat yüksek güçle gelirken kendi modellerinde düşük güç sunuyordu.
 
Hepsinde silindir çapı ve strok u aynı ama 130luk olanla 116 nın sıkıştırma oranı 12.5, 150de farklı 10.5 sıkıştırma var. 130 olan 150nin kısılmış hali mi yoksa 116olan 130un kısılmış hali mi bilemedim. Yüksek sıkıştırmayla çalışan 1.5 tsi lar bildiğim kadarıyla birçok parçası yenilenmiş, ateşlemesi, enjektörlerin konumu, manifoldu gibi. Eğer bu durum 130 içinde geçerliyse 116 onun kısılmış hali gibi. Önceden de vw bu politikayı kullanıyordu aynı motorda skoda ve seat yüksek güçle gelirken kendi modellerinde düşük güç sunuyordu.
Sıkıştırma oranı farklı ise motor farklıdır direk aynı temeldir belki ama farklı olduğu kesin. Eğer biri birinin kısılmışı olacaksa 116 130 un kısılmışıdır yüksek sıkıştırma oranı ecoTsi motorlarda vardı çünkü
 

Geri
Üst Alt