Hocam siz beni yanlış anladınız benim size sormak istediğim konu başka
Şunu yazmıssınız
( Kalkışlarda, araç hareketlenmeye geç tepki veriyorsa, tüp gevşemiş basınç kaybı yaşanmaktadır, tüpün oring çontasını değiştirip sıktırmak yeterlidir, bu sırada yağ değişimi yapılabilir.
Bu durumlar haricinde gereksiz yere işgüzarlık yapıp, yağ veya tüp değişimi aksiyonlarına girmeyiniz.)
Sizce dsg bir aracın yağ degisim km geldıgınde dsg yagı değişimi gereklımı gereksızmı? Örnek araç 100binde kavrama ve tüp te sorun yok
VW mühendislerine göre : gereksiz.
Bana göre : gereksiz ve riskli bir işlem.
Çünkü bu işi yetkili servis yapmıyor, dolayısıyla hiç bir sorun yokken yağ değişimini gerekli görenler dışarıda sanayi ortamında bu işi yaptırıyorlar.
Bunun da bir çok handikapı oluyor.
Bu sefer yağ değişiminden sonra DSG saçmalamaya başladı diye şikayetlerle, form / instagram sayfalarında çare arayan insanlarla karşılaşıyoruz.
Yağı değişmedi diye; sorun çıkaran, arıza yapan, 7 ileri kuru kavrama DSG şanzıman görmedim bu güne kadar.
Kaldı ki fabrika dolum şanzıman ve mekatronik yağının 300 bin km lere kadar özelliğini yitireceğini sanmıyorum.
250 - 300 bin km lere kadar, hatta daha da erken, ya kavrama değişimi gerekecek yada tüp gevşeyecektir mutlaka.
O zaman yağ değiştirilir.
Şanzıman ve mekatronik içindeki yağ, illa berrak olsun diye, hiç bir sorun yokken, yağ değişimi yaptırmak gereksiz risk almaktır sadece.
Kuru kavrama DSG ler, bazıları için bir rant kapısı oluşturmuş durumda.
.