- Katılım
- 13 Ocak 2019
- Mesajlar
- 683
- Tepkime puanı
- 948
- İsim
- Hasan
- Araç
- 2024 - T-Cross FL 1.0 Tsi Style 115 Ps Dsg / 2017- Passat b8 R Line 1.6 Tdi Dsg
güçlendirilmiş tüpten uzak durun hocam eğer yapıcaksanızda sakın temel ayar yaptırmayın kavrama bozuluyor 40 bin tl masraf çıkartır sadece şanzıman ve mekatronik yağını değiştirin tüp gevşekse oringini değiştirip yerine takıp sıkın ben 145 binde değiştirdim yağ fena değildi 60 binde bir değiştirin diye öneriyorlar
60 binde bir değişim, sadece ıslak kavrama DSG ve Tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar için geçerlidir.
Kuru kavrama DSG için böyle bir değişim periyodu yoktur.
Her kez bir şeyler önerir, herkesi dinlemeyin. Araç üreticisinin uyarılarını ve önerilerini dikkate almak yeterlidir.
145 bin de değiştirdiğiniz yağın fena olmadığını gördünüz, bir vesile ile değişim yaptırmasaydınız, o yağ rahat 145 bin km daha işlevini yerine getirirdi.
Hiç bir sorun yokken yağ değişimi yaptırsammı diye düşünenler için söylüyorum.
.