Golf 7 1.4 TSI 125 2016 Rolantide Titreme


serdarhtp

Yeni Üye
Katılım
25 Ara 2024
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Konum
Bingöl
İsim
Serdar
Araç
Golf 7 allstar
Aracımda yolda giderken sallantı vardı sorunu çözdüm ama rolantide 3-5 bilemedin 5-10 sn aralıklarla sanki rolantiden düşermiş gibi titriyor devir saati sabit oynama yok buji yeni buji kablosu sağlam bobin sağlam
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bujiler NGK'mı ve orjinalliğinden eminmisiniz?Piasada çok sahte buji var.
Bir fiğer olasılık kirli enjekör,yada kötü yakıt.
Liqoi Moly'nin benzinli araçlar içün enjekör temizleyicisi var,o denenebilir mesela.
 
Upvote 0
Bujiler NGK'mı ve orjinalliğinden eminmisiniz?Piasada çok sahte buji var.
Bir fiğer olasılık kirli enjekör,yada kötü yakıt.
Liqoi Moly'nin benzinli araçlar içün enjekör temizleyicisi var,o denenebilir mesela.
Bujiler orjinal ngk PZKER7B8EGS ünlü bir otogaz dönüşüm sistemleri yapan firmadan aldım YouTube de bilirsiniz enjektör temizleyiciyi deneyeceğim
 
Upvote 0
Bujiler NGK'mı ve orjinalliğinden eminmisiniz?Piasada çok sahte buji var.
Bir fiğer olasılık kirli enjekör,yada kötü yakıt.
Liqoi Moly'nin benzinli araçlar içün enjekör temizleyicisi var,o denenebilir mesela.
Rolantide titreme mi desem yoksa silkeleme mi desem ikisi arasında tekleme kesinlikle değil
 
Upvote 0
peki bu durum bosta dururken mi gerceklesiyor, yoksa hareket halindemi (yani gaz vermedin, rolentide ve viteste hareket ederken)
 
Upvote 0
Bana sanki şöyle geldi bilen birisi açıklarsa forumda konuya açıklık getiririz usta falan değilim , v kayışı dönüş hareketinde sağ tarafta fazla baskı var gibi geldi biraz yazılı silmiş sağında yazı daha baskılı duruyor v kayışı gergisi bozuksa ondan eksantrik miline ordan da trigere geçiyor sanırım motoru titretiyor bujilerin hepsinin uç kısmı kurum olmuş değiştim yine düzelmedi eksantrik zamanı tam ayarlamazsa içeri hava yakıt karışımı dengesiz gireceği için zengin karışım olabileceğini düşündüm
 

Ekli dosyalar

  • 1000049387.jpg
    1000049387.jpg
    71.9 KB · Görüntüleme: 9
Upvote 0
TSI motorların titremesine bulunamayan çözüm yöntemi bu olabilir
 
Upvote 0
peki siz triger degisimi sonrasinda mi yasamaya basladiniz bu sorunu? Arac bosta rolantide calisirken titremeye sebep olabilecek diger nedenler, motor takozlari yada volantda olabilir. Ya forumda yada baska bir platformda karsilastigim bir baska titreme sorununa sebep kurum dolmus egzos manifoldu cikmisti, bir baska arkadas egzantrik milinden dolayi titreme tespit etmisti. Benim kendi aracimda ( sizinki ile ayni ) motor takozundan dolayi yapiyormus bosta sallantiyi degisince duzeldi.
 
Upvote 0
peki siz triger degisimi sonrasinda mi yasamaya basladiniz bu sorunu? Arac bosta rolantide calisirken titremeye sebep olabilecek diger nedenler, motor takozlari yada volantda olabilir. Ya forumda yada baska bir platformda karsilastigim bir baska titreme sorununa sebep kurum dolmus egzos manifoldu cikmisti, bir baska arkadas egzantrik milinden dolayi titreme tespit etmisti. Benim kendi aracimda ( sizinki ile ayni ) motor takozundan dolayi yapiyormus bosta sallantiyi degisince duzeldi.
Volant değil manuel 2 yöntemi denedim triger değişmedi 80 binde v kayışı almadan önce muhtemelen değişti Continental marka yazıyor orjinelini bilmiyorum ne marka araçta sente atlaması da yok
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt