Golf 8 eTSI 12V ve 48V Sistem Gözlemlerim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan omerg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sökmeden şarj ediyorum. Onarım modu olacağı zaman sökmek gerekiyormuş.
 

4.30 saatlik nonstop bursa-ankara yolu yaptım. genelde 120 civarı gittim. 48v aküyü hiç şarj etmemiş. istop edince %52 seviyesindeydi.
 
4.30 saatlik nonstop bursa-ankara yolu yaptım. genelde 120 civarı gittim. 48v aküyü hiç şarj etmemiş. istop edince %52 seviyesindeydi.
Merhaba,
serviste sarj ettirmeden önce bende de öyle olmuştu. Dönüşte eve yakın sürüş esnasında yaktı uyarıyı.
 
Merhaba,
serviste sarj ettirmeden önce bende de öyle olmuştu. Dönüşte eve yakın sürüş esnasında yaktı uyarıyı.
uyarı falan vermedi bende zaten olması gereken şarj seviyelerinde. siz de mi obd ile kontrol ediyorsunuz
 
48v akü en iyi rölantide şarj ediyor. 10 dk rölantide %5 şarj etti.
 
48 v akünün, dur kalklarda ve sürüş esnasında gazdan ayağı çekince enerji sağladığını düşünürsek (ayrıca diğer elektronik donanımlara da enerji sağlıyor sanırım) sürüş esnasında şarj harcaması normal değil mi? Bu durumda en iyi rölantide şarj olması olağandır.
 
48 v akünün, dur kalklarda ve sürüş esnasında gazdan ayağı çekince enerji sağladığını düşünürsek (ayrıca diğer elektronik donanımlara da enerji sağlıyor sanırım) sürüş esnasında şarj harcaması normal değil mi? Bu durumda en iyi rölantide şarj olması olağandır.
evet dediginiz gibi. trafikte dur kalk yaparken destek cıkıyor ama frende yaptıgımız icin şarj olması lazım. ancak trafikte pek şarj olmuyor. uzun yolda da sabit hızlarla gittiğimizde pek şarj olmuyor.
 
evet dediginiz gibi. trafikte dur kalk yaparken destek cıkıyor ama frende yaptıgımız icin şarj olması lazım. ancak trafikte pek şarj olmuyor. uzun yolda da sabit hızlarla gittiğimizde pek şarj olmuyor.
Peki hocam, şarj olurken aynı anda da şarj harcıyor olabilir mi? Bunun ikisi aynı anda mümkün mü pek bilmiyorum. Eğer öyle ise bir yandan şarj olurken diğer yandan şarj harcadığı için şarj seviyesi artmıyor olabilir.
 

Geri
Üst