UBC53
Üye
- Katılım
- 19 May 2024
- Mesajlar
- 197
- Tepkime puanı
- 136
- Konum
- İstanbul/b.paşa
- İsim
- Ataberk
- Araç
- Volkswagen Golf MK7 ''15 Highline dsg 1.6 TDİ
Herkese iyi forumlar iyi geceler
bu sefer uzun uzun anlatmıycam bazı abilerim güçlendirilmiş tüp sonrası yaşadığım sorunları biliyor forumda defalarca gönderi paylaşıp sizi sıktım biliyorum.
fakat aracıma bu güçlendirilmiş tüp yapıldıktan sonra bişeyler oldu arabanın vites geçişleri berbat ötesi durumda
(kavramam sağlam hiç bir problem yok) lakin tüp değişimi sonrası temel ayar yaptılar ondan sonra böyle oldu
geçenlerde dsg yazılımı ile biraz olsun vites geçişlerindeki aptallaşmayı çözdüğümü söylemiştim. lakin çok aşırı nadirde olsa geç doldurma yapıyor kısacası bu güçlendirilmiş tüp denen meret başıma bela oldu
orijinal tüpe geri geçmek istiyorum 8 bin tl civarı fiyatı çıkıyormuş sanırım.
sizlerin görüşlerini bekliyorum orjinal tüpe geri dönsem bu sorunlarım tamamen gider mi?
ayrıyetten geçtiğimiz yaz erzincana gittim bu halde ordaki en iyi şanzıman ustasını aradım taradım buldum. bilgisayara baktığında senin tüpün doldurmuyo dedi yani giderken basıncın dolması gerekirken 40 bar civarında kalıyormuş.
toplam 5 şanzımancıya götürdüm 3 ü senin kavramanda hiç bir şey yok diyor diğer 2si (tüpü yapan ustalar) kavrama volantın değişmesi lazım diyor ama dediğim gibi tüp öncesi hiç bir sorunum yoktu. ne yapmalıyım sizce?
bu sefer uzun uzun anlatmıycam bazı abilerim güçlendirilmiş tüp sonrası yaşadığım sorunları biliyor forumda defalarca gönderi paylaşıp sizi sıktım biliyorum.
fakat aracıma bu güçlendirilmiş tüp yapıldıktan sonra bişeyler oldu arabanın vites geçişleri berbat ötesi durumda
(kavramam sağlam hiç bir problem yok) lakin tüp değişimi sonrası temel ayar yaptılar ondan sonra böyle oldu
geçenlerde dsg yazılımı ile biraz olsun vites geçişlerindeki aptallaşmayı çözdüğümü söylemiştim. lakin çok aşırı nadirde olsa geç doldurma yapıyor kısacası bu güçlendirilmiş tüp denen meret başıma bela oldu
orijinal tüpe geri geçmek istiyorum 8 bin tl civarı fiyatı çıkıyormuş sanırım.
sizlerin görüşlerini bekliyorum orjinal tüpe geri dönsem bu sorunlarım tamamen gider mi?
ayrıyetten geçtiğimiz yaz erzincana gittim bu halde ordaki en iyi şanzıman ustasını aradım taradım buldum. bilgisayara baktığında senin tüpün doldurmuyo dedi yani giderken basıncın dolması gerekirken 40 bar civarında kalıyormuş.
toplam 5 şanzımancıya götürdüm 3 ü senin kavramanda hiç bir şey yok diyor diğer 2si (tüpü yapan ustalar) kavrama volantın değişmesi lazım diyor ama dediğim gibi tüp öncesi hiç bir sorunum yoktu. ne yapmalıyım sizce?