O maddeyi standart kullanıcılara pazarlamak için kullanmışlar sanki. Her ne kadar güncel araçları kullananlar bu tarz hususlara dikkat etse de hala büyük bir kesim eski kafadan devam ediyor maalesef. Kaç kişi sert suyun ne olduğunu 500ppm'in ne demek olduğunu araştırıyor ki. Saf suya mı para vereceğiz bide deyip direk şebeke suyunu koyuyorlar zaten. Saf suyu da geçtim, 300 400 lira markalı bir antifirize bile para vermek istemedikleri için sırf üstünde antifiriz yazıyor diye 100 liralık merdiven altı boyalı suları arabalarına koymaya devam ediyorlar.
Sonunda kazanan yine bunlar oluyor. Motor içten çürüyüp bakım isteyince radyatör temizleyici, antifriz satıyorlar. Motor inince durduk yere tekrar yağ konuyor. Arada bir dünya işçilik ödenyior vs vs. Ustaların işi tam doğru yapmamalarının bir sebebi de bu. Dandik,onaysız veya farklı onaylı yağ, filtre, svı kullanıp musluk suyu dolduruyorsun. Hemen bir şey olmuyor, kimse de sendne bilmiyor ama 3 sene sonra motor çürüyünce bir dünya parça parası ve işçilikalıyorsun. Araç da bir daha iflah olmuyor, nakit ineği gibi sektörü besliyor.
Titiz ve standart takip eden müşteriye kıl olmaları bu yüzden.