Golfün benim için olayı(genel olarak dünya genelinde herkesin dediği şey,dünyanın en büyük otomobil gazetecisi sayılabilecek ve televizyonda en çok izlenen program top gear sunucusu jeremy clarkson bile günlük kullanımda mk7.5 golf gti sahibiydi yakın zamana kadar ve aynen bunu söylüyordu),araç herşeyi orta ayarda yapıyor,zayıf yaptığı hiçbirşey yok.Bu nedenle normal günlük kullanımda premiumu arattığı hiçbir konu yok ve premiumdan geçince de yadırganmıyor.(2. aracım premium D sedan,uzun yolda kullanıyorum,şehiriçi aracım golf) .Ama çok üstün yaptığı da neredeyse hiçbir konu gerçekten yok.Performansı yeterli ama aynı paraya daha hızlı bir araç rahatlıkla alınır,yol tutuş yeterli ama daha iyi yol tutan arabalar var,yakıt tüketimi ve konfor konusunda çok başarılı diyebilirim sadece.Kalite iyi ama elbette premium değil.Golf her zaman iyi bir arabaydı,kusur bulmak zor,eksikleri mukayese yapınca ortaya çıkıyor ama örneğin aşağı yukarı aynı paraya 125 hp focus daha performanslı ise 1.0 ecoboostun arıza konusunda soru işaretleri ve titreşimli çalışması-konfor konusunda yetersizliği-iç mekanın ticari araç gibi oluşu golfü üstün tutuyor benim için mesela.Peugeot 308’i otomatik vites ve 130 hp motoru life golften ciddi miktarda daha ucuza daha çok donanım ve çok daha şık iç-dış dizaynla veriyor ama baş-diz mesafeleri yetersiz,arka koltuk çok dik,içerisi bir tık klostrofobik biraz özetle ve 1.2 puretech için sayısız dava var.Ben D segmentinden inip golfe binince aracı zorlamadığımda,özellikle plastik mıncıklamadığımda vs önemli bir fark hissetmiyorum ama toyotaya forda peugeota bindiğimde ciddi konfor ve kalite kaybı hissediyorum.Peugeota bindiğimde daralıyorum.