Golf 8 - 8.5 için Kule Gergisi


Net olarak söylüyorum golf 8.5 var. Virajda araba hem aşırı derecede süspansiyon çalıştırıyor hemde yatma yapıyor viraj çıkışında ise direksiyonda o stresi gösteriyor.
Akrabalarımız yarış değil konfor odaklı çünkü. Gayet normal. Bunu spor yay, daha büyük jant vb. ile çizebilirsiniz ama bu konfordan sizi eksiye sokar.
 

Akrabalarımız yarış değil konfor odaklı çünkü. Gayet normal. Bunu spor yay, daha büyük jant vb. ile çizebilirsiniz ama bu konfordan sizi eksiye sokar.

Aynen spor yay ve 18 jant büyük oranda işleri değiştiriyor. Ancak bu ikili bir aile aracı için çok sıkıntılı. Bu yüzden DCC harika bir buluş olmalı.

Yazlık tekerleri (18") taktığımdan beri hanım söylenmeye başladı. Sarsıntıdan belim boynum ağrıyor diyor ve şehir içinde bu tanım pekte abartı değil. :ROFLMAO:
 
Aynen spor yay ve 18 jant büyük oranda işleri değiştiriyor. Ancak bu ikili bir aile aracı için çok sıkıntılı. Bu yüzden DCC harika bir buluş olmalı.

Yazlık tekerleri (18") taktığımdan beri hanım söylenmeye başladı. Sarsıntıdan belim boynum ağrıyor diyor ve şehir içinde bu tanım pekte abartı değil. :ROFLMAO:
Hocam bence hanımınız haklı.

Konfor için üretilmiş bir araba. Motoru da çok güçlü değil yapılan modifiyeler bir yerden sonra dekordan öteye geçmiyor.

Her şeyi geçtim de her gün yarış yapıp viraja girmiyoruz. O yüzden ölçülü yapmak en iyisi. Bence 17 ye dönün hanımınız da gönlü olsun :D

DCC muhabbeti Golf R videolarında izliyorum adam en serte alıyor araba en ufak tümsekte sekiyor, en yumuşağa alıyor normal Golf e dönüyor. Bize düşmez böyle teknoloji.
 
Hocam bence hanımınız haklı.

Konfor için üretilmiş bir araba. Motoru da çok güçlü değil yapılan modifiyeler bir yerden sonra dekordan öteye geçmiyor.

Her şeyi geçtim de her gün yarış yapıp viraja girmiyoruz. O yüzden ölçülü yapmak en iyisi. Bence 17 ye dönün hanımınız da gönlü olsun :D

DCC muhabbeti Golf R videolarında izliyorum adam en serte alıyor araba en ufak tümsekte sekiyor, en yumuşağa alıyor normal Golf e dönüyor. Bize düşmez böyle teknoloji.

Yarış falan değilde hem aracı alçaltmak hemde özellikle döner kavşaklarda falan arabanın orijinal haliyle yana çok yatması can sıkıyor. 17" e geçmek içinse önce durban jantlardan vazgeçebilmem gerekiyor. 😄 Şuan benim için tek çözüm daha kısa amortisörler bulmak ancak oda 💲💲💲 :ROFLMAO:
 
Aynen spor yay ve 18 jant büyük oranda işleri değiştiriyor. Ancak bu ikili bir aile aracı için çok sıkıntılı. Bu yüzden DCC harika bir buluş olmalı.

Yazlık tekerleri (18") taktığımdan beri hanım söylenmeye başladı. Sarsıntıdan belim boynum ağrıyor diyor ve şehir içinde bu tanım pekte abartı değil. :ROFLMAO:
Dcc çok güzel teknoloji ama bizim arabaya kW veya blistein coilover sertlik ayarı yapılanlardan takıp arabadan daha çok keyif alınabilir. İlave jant ve gergi takıldıktan sonrası düşünemiyorum bile.. araba virajda tren gibi döner.
 
arkadaşlar selamlar..
konu buradan konuşulduğu için buradan yazıyorum.. resimdeki gazlı amortisörmü ?.. yağlı ile arasındaki farklar nedir. bu resmi 18 " cant opsiyonlu bi golf 7 den çektim..
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20250412_121118.jpg
    IMG_20250412_121118.jpg
    79.5 KB · Görüntüleme: 6
arkadaşlar selamlar..
konu buradan konuşulduğu için buradan yazıyorum.. resimdeki gazlı amortisörmü ?.. yağlı ile arasındaki farklar nedir. bu resmi 18 " cant opsiyonlu bi golf 7 den çektim..

Bildiğim kadarıyla VAG grubunda neredeyse tamamı gaz. Resimdeki gibi. Ancak bunlar komple gaz değil. İçerisinde hem yağ ve hem gaz var.
 
daha önceki aracım 17 " idi.. onunki yağlı idi hatta yağ kaçağı olduğundan değiştirmiştim.. yağ ve gazın beraber kullanıldığını duymadım.. yapılarını sadece yağlı ve gazlı olarak biliyorum..
 
daha önceki aracım 17 " idi.. onunki yağlı idi hatta yağ kaçağı olduğundan değiştirmiştim.. yağ ve gazın beraber kullanıldığını duymadım.. yapılarını sadece yağlı ve gazlı olarak biliyorum..

Ömrünü tamamen doldurma noktasına gelmiş gazlı olanlarda bir süre sonra yağ kaçırmaya başlar.

Ayrıca amortisörlerin jant boyutu ile ilgisi yok. Üzerine binmiş ve binecek olan ağırlıkla ilgili. Örneğin fabrikasyon 16" 1.6tdi olan benim aracımla 19" olan 2.0 Gti Clubsport yada 17" 1.4 Tiguan aynı amortisörleri kullanıyor.

Yani araca özel değiller. Bir amortisör Vag gurubunda belki 15-20 farklı model de ortak.
 
spor yaya çalışma aralığı düşük amortisör takıyorlar sanıyordum..
o zaman 17" veya 16" cantlı gazlı amortisör kullanılan golf7 ler var .. doğrumu..
 
spor yaya çalışma aralığı düşük amortisör takıyorlar sanıyordum..
o zaman 17" veya 16" cantlı gazlı amortisör kullanılan golf7 ler var .. doğrumu..

Olması gereken bu ancak maliyet nedeniyle böyle olmuyor. Fabrikasyon spor yaylarla gelen araçlarda da standart amortisör kullanıyor.
 
Son düzenleme:

Geri
Üst