Göçük düzeltme fiyat iyi mi sizce

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan gkhnclk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Ne gibi maliyeti var hangi ham maddeleri kullanıyorlar bilmediğimden soruyorum

El marifeti maliyeti ! (Erkek berberlerinde ki saç kesim maliyeti gibi)

Bunun dışında bir maliyet yok.

Yetkili servislerin periyodik bakım faturalarında ne gibi bir maliyet var bende bunu merakımdan size sorayım
 

Ayrıca göcükçü fiyatlarına burun kıvıranlar

Bu konudaki hasar örneklemesi için

Kaskonuz var , verin yetkiliye çekiçli baltalı kaportayı düzlesinler sonra boyasınlar
Tramerinizde 18-20 bin gözüksün .

Göçükçü piyasası bu fiyatlarda dönüyor.

İtiraz eden kaskodan klasik onarım + Kapı değisim dahil yaptırır gecer.
 
Son düzenleme:
Ayrıca göcükçü fiyatlarına burun kıvıranlar

Bu konudaki hasar örneklemesi için

Kaskonuz var , verin yetkiliye çekiçli baltalı kaportayı düzlesinler sonra boyasınlar
Tramerinizde 18-20 bin gözüksün .

Göçükçü piyasası bu fiyatlarda dönüyor.

İtiraz eden kaskodan klasik onarım + Kapı değisim dahil yaptırır gecer.

Verilen fiyatı çok savundunuz göçükcünün tanıdığınız olduğunu düşünmeye başlamadım değil :D :D

Söktak yapılacak işciliklerde, alüminyum parçalardaki boya doğrultmada veya japon grubu gibi kaportası kağıt gibi olan araçlarda emek,el işciliği,hassasiyet,sabır ve tecrübe gibi çeşitli opsiyonlardan dolayı bu hasar için daha yüksek bir bedel biçilebilir.


Ancak bu aracın kapısı alüminyum değil veya japon gibi kağıt değil o sebeple basit bir işçilik ile onarımı gerçekleştirilebilir. Yolmaya adam aramış fiyat veren arkadaş. Bunu normalleştirip üstüne de hayıflanmaya hiç gerek yok. Bu fiyat yüksek...
 
Hocam ben göçük onarım yaptıracaksam google'dan tüm göçükçüleri arıyorum ve hafta için nispeten müsait vakitleri seçiyorum. Tüm firmalara görseli atıyorum ve verebileceğim fiyatı söylüyorum. İşine gelen yapar işine gelen boş boş dükkanda oturur. Zaten boş duran adam kabul ediyor. 15 vereceksem adama olmayan bir kapıyı yapmasını beklerim, 15 bin az para değil. Gelelim servis konusuna. ben 1.5 tsi araç kullanıyorum geçen gün triger değişimi için fiyat aldım adamlar utanmadan 47 bin indirimli fiyatımız dediler, Sahibinden üzerinden 1.5 tsi sandık motor fiyatlarına baktım 150 bin civarı, burada servisin ne kadar fazla para istediğini görebilirsiniz. İsteyen ister isteyen yaptırır alanada satanada hayırlı olsun.
 
1739212508782.png1739212518528.png1739212528462.png
Örnek vermek gerekirse bu işleme 1.000 Tl ödedim. Ortalama 1-2 saat arası sürede yapıldı. Siz bazı paraları normalleştirirseniz onlarda istemekte normalleştireceğini düşünüyorum.
 
1739212964102.png
Clio aracımın boyalı kapısına yine benzer işlem yaptırdım ve aynı şekilde buna da 1.000 Tl ödedim. Ortalama 1-2 saat süresinde bitirdiler. 2-3 gün neyine uğraşıyorlar anlamıyorum o kadar kötü durumda olana zaten yaptırmam diye düşünüyorum bunlar benim şahsi düşüncem tabi. Kazasız günler şimdiden.
 
Ekli dosyayı görüntüle 81991
Clio aracımın boyalı kapısına yine benzer işlem yaptırdım ve aynı şekilde buna da 1.000 Tl ödedim. Ortalama 1-2 saat süresinde bitirdiler. 2-3 gün neyine uğraşıyorlar anlamıyorum o kadar kötü durumda olana zaten yaptırmam diye düşünüyorum bunlar benim şahsi düşüncem tabi. Kazasız günler şimdiden.
+ olarak boyalı parçada göçük düzeltme işciliği bire bir buçuk daha yüksek maliyetlidir.


Arkadaşımızıın hasarında kastırmayla aldıktan sonra görünenin zaten yarısı pıt diye 10 dakikada kabası gelecek. Kordon çekmesi, ince işciliği ve finalde damar alması da sürsün maks 4-5 saat...


Sacı ısıttıktan sonra bi kere oraya soğumadan müdahale etmeleri lazım birden fazla kez ısıtılan sac hem damar hem bombe yapıyor. Bu sebeple 2 saat burayı yapayım sonra az yatayım yarına kalsın gibi bi durum maalesef söz konusu da olmadığından boş yere 2-3 gün yatar yazıyorlar araçlara. Zaten kabaları alınıp yüzeyi doğrultması bu işin en kısa süren kısmı ancak olay çok farklı lanse ediliyor...
 
Verilen fiyatı çok savundunuz göçükcünün tanıdığınız olduğunu düşünmeye başlamadım değil :D :D

Söktak yapılacak işciliklerde, alüminyum parçalardaki boya doğrultmada veya japon grubu gibi kaportası kağıt gibi olan araçlarda emek,el işciliği,hassasiyet,sabır ve tecrübe gibi çeşitli opsiyonlardan dolayı bu hasar için daha yüksek bir bedel biçilebilir.


Ancak bu aracın kapısı alüminyum değil veya japon gibi kağıt değil o sebeple basit bir işçilik ile onarımı gerçekleştirilebilir. Yolmaya adam aramış fiyat veren arkadaş. Bunu normalleştirip üstüne de hayıflanmaya hiç gerek yok. Bu fiyat yüksek...




Burada dipten 7-8 bin lik maliyet var .

3-4 bine kalmadı bu işler .


Ben en basta bunu yazdım

Bu hasar ,,işini bilen ustada 2025 yılı göçük piyasasında 7-8 bin külfet gerektirir.
 
Oto expertiz fiyatlarının normallestirilesine de itiraz ediniz!

Heleki malum xxxxxx isimli olan için

Yetkili servisler periyodik bakım faturalarına
yetkili servis Kaza onarım tamir faturalarına

+ Güllüoglu baklava kg fiyatlarına da itiraz etmeyi unutmayınız
 
Merhaba geçmiş olsun forumun üyesi ve göçük ustası olarak cevaplamak istedim..
Öncelikle arkadaşlar fiyat konusu biraz farklı sektörlerdede olduğu firmaya ustaya tecrübeye kaliteye göre çok değişken şeyler..
Burada önemli olan şey bu hasarı en üst kalitede hangi ustalar yada firmalar yapar onu tespitten sonra aralarında fiyat kıyaslaması yapmanız.. Çok basit bir göçüğü yeni başlamış bir kaç sene tecrübesi olan ustaya çok ucuza yaptırabilirsiniz.. Ama böyle sert hasar almış bir kapıyı tecrübe sahibi binlerce referansı olan bir ustaya yaptırmanız daha önceliğiniz olsun..
Yukarıda kırmızı ile çizdiğim yerlerde biraz eziklik var ve uzamada mevcut,Sarı ile çizdiğim nokta ise aracın iç sacının baskı sonucu oluşturduğu şişlik yani potluk deriz bu iki yerin yüzde yüz kalitede onarılması ciddi bir tecrübe ve bilgi birikim istediği için, Önceliğiniz en az 10 sene be üzeri tecrübesi referanslarınolan bir ustaya gitmenizi öneririm..
İstanbul için bir kaç yer sayabilirim ihtiyacınız olursa..
Böyle bir hasarda ileri düzey kalitede onarım için kapı kesinlikle sökülmesi gerekir…
Şunu unutmayın bu kapıyı sökmeden üzerindem birkaç delik açıp,, veya cam arasından girip yüzde 90 kalitede bitiren tecrübesiz ustalarımız olabilir ayrıca bir kaç saate bitireceği için 4-5 binede yaparlar..

Not :: Vag grubu araçlarda kapılar pimden sökülüp alını menteşe civatalarına dokunulmaz o yüzden sök tak gözükmez..
Ayrıca sizler müşteri olarak bir hasarın yüzden 90 bitmişine genelde mutlu olurusunuz esas mesele hasarı yüzde 98-99 lu seviyelerde kalitede bitirmektir.. Aradaki farkıda ilk bakışta biraz anlamanız zordur…Lakin lakin inanın hasarı yüzde 90 kaliteden 98 li 99 lu oranlara çıkartıp tamamlamanıj arasında 2-3 kat emek farkı vardır.. O yüzden farklı fiyatlar almanız normaldir.. Ayrıca göçük onarım işinde dükkan kirası ve bağkur yeme içme harici gideriniz yoktur.. Ödediğiniz para tamamen el emeğinedir…
 

Ekli dosyalar

  • IMG_8582.jpeg
    IMG_8582.jpeg
    150.2 KB · Görüntüleme: 22

Geri
Üst