UBC53
Üye
- Katılım
- 19 May 2024
- Mesajlar
- 391
- Tepkime puanı
- 256
- Konum
- İstanbul/b.paşa
- İsim
- Ataberk
- Araç
- Volkswagen Golf MK7 ''15 Highline dsg 1.6 TDİ
ben bakım olsun diye şanzıman ve mekatronik yağını değiştirmeye gittim tüpün gevşek güçlendirilmiş tüp takalım dediler (intagramdaki meşur usta) tüp sonrası temel ayar yaptılar vites geçişlerim berbat hale geldi kavrama volant masrafı çıktı. ilk vag grubu arabam olduğu için acemiliğime geldi burdan bu yazımı okuyan tüm dsg kullanıcılarına bir kardeşiniz olarak söylüyorum sakın güçlendirilmiş tüp yaptırmayın tüp gevşekse 30 nm tork ile sıkmanız yeterli eğer oringi yırtık basınç kaçırıyorsa orijinali ile değişim yapın 10 sene götürüyor zaten kavrama volant değiştirdiğim zaman tüpüde orijinale çeviricemİlk sahibiyim. Aracım Doğuş Oto bakımlı, hiçbir bakımını geciktirmedim. 90 binde Triger ve su devirdaim pompası değişti. 120 bin km'de şanzıman yağı ve fren hidroliği değişti. Geçen sene mazot filtresi değişti düzenli bakımlarına ek olarak. Ön takımdan gelen sesler arttığı için bozulmasa da değişmesi gereken şeyler var mıdır?
@UBC53 @thelordof teşekkür ederim. Orjinal tüp ile 150 bine geldim. Dediğiniz gibi yine orjinali kullanmak mantıklı olacaktır.
serviste salıncak burçlarını ve rotilleri rot başlarını kontrol etsinler, kasisten geçerken gacır gucur sesler geliyorsa salıncak burçlarını değiştirme zamanı gelmiştir kronik bunlarda zamanla ses yapıyorlar geçici çözüm olarak yağlayan servisler var değişimi en mantıklısı