Golf 1.4 tsi ilk marşta gelen ilginç ses


2cr ye gidemedim hocam arkadaşta vag grubu için kablo varmış. Detaylı bir şekilde baktık bu duruma. Yakıt basıncı filan yerinde gibi görünüyor. Bu gün ngk bobin seti aldım taktım kendim birşey değişmedi. Araç soğukken teklemesini daha iyi anlıyabilmek için 2000 rpm ye ayarladım. Bunun videosunu çektim.
Bilgisayar üzerindeki teklemelere ait fotoğrafları da buraya ekliyeyim. Çıkılmaz bir hal aldı bu iş. Bayramdan sonra da enjektör setini değiştireceğim.

Valla net neyden kaynaklıdır bilemiyorum. Deneyimli ustaların uygun vakitte incelemesi lazım.

Umarım enjektörlerdendir. Silindirlerle alakalıysa masraf büyür.

Kullanılan buji ve bobin model kodu kullandığınız motorla tam uyumlu di mi? Ngk sitesinde uyumlu olanı gösteriyor.

Araç kaç km de ve son bakımda hangi yağ ve hangi marka filtreler kullanılmıştı?
 

Valla net neyden kaynaklıdır bilemiyorum. Deneyimli ustaların uygun vakitte incelemesi lazım.

Umarım enjektörlerdendir. Silindirlerle alakalıysa masraf büyür.

Kullanılan buji ve bobin model kodu kullandığınız motorla tam uyumlu di mi? Ngk sitesinde uyumlu olanı gösteriyor.

Araç kaç km de ve son bakımda hangi yağ ve hangi marka filtreler kullanılmıştı?
Hocam inşallah ya inşallah enjektör veya sensör arızasıdır. En son mobil 5w30 yağ koydum hava filtresi de daha önce 1.2 tsi lere koyulana benziyor. Bakım ürünlerine güveniyorum samimi arkadaşımdan aldım. daha öncesinde de başka bir golfe bunlardan almıştık. Araç 220 bin km de. Benzin filtresi de 2 bakımda bir değişmiş eski sahibini aradım sordum acaba triger değişiminden sonra mı teklemeye başladı diyerekten. Oda arkadaşına yaptırdığını milimetrik ayarladığını özenli davrandığını beyan etti. Ama bayramdan sonra sente ayarından tekrar başlıyacağım. Buji yetkili servis arcadan gidip aldım 2700 tl ödedim. Elimde eskileride var o diğer golfün eskisi. Yeni aldığım bobinleri taktım test ettim, eski üzerindeki made in turkey yazan oem bobinlerini geri taktım. Krank mili sensörü veya valfi filan sorun yaratırmı ki? Yakıt basıncı da normal görünüyor. Bir balata spreyi alıp araç çalışırken emme manifoltunun etrafına sıkacağım rolantide değişiklik var mı bakacağım. Daha da tükendim yeminle.
 
Hocam inşallah ya inşallah enjektör veya sensör arızasıdır. En son mobil 5w30 yağ koydum hava filtresi de daha önce 1.2 tsi lere koyulana benziyor. Bakım ürünlerine güveniyorum samimi arkadaşımdan aldım. daha öncesinde de başka bir golfe bunlardan almıştık. Araç 220 bin km de. Benzin filtresi de 2 bakımda bir değişmiş eski sahibini aradım sordum acaba triger değişiminden sonra mı teklemeye başladı diyerekten. Oda arkadaşına yaptırdığını milimetrik ayarladığını özenli davrandığını beyan etti. Ama bayramdan sonra sente ayarından tekrar başlıyacağım. Buji yetkili servis arcadan gidip aldım 2700 tl ödedim. Elimde eskileride var o diğer golfün eskisi. Yeni aldığım bobinleri taktım test ettim, eski üzerindeki made in turkey yazan oem bobinlerini geri taktım. Krank mili sensörü veya valfi filan sorun yaratırmı ki? Yakıt basıncı da normal görünüyor. Bir balata spreyi alıp araç çalışırken emme manifoltunun etrafına sıkacağım rolantide değişiklik var mı bakacağım. Daha da tükendim yeminle.
Tam olarak neyden kaynaklanıyor bilemiyorum. Önce ki mesajlarınızdan dediğiniz gibi bayram önü diye ustalar pek ilgilenmek istemiyor sanırım.

İlerde rutin bakımda da yağ olarak Liqui Moly kesinlikle öneririm.
 
Tam olarak neyden kaynaklanıyor bilemiyorum. Önce ki mesajlarınızdan dediğiniz gibi bayram önü diye ustalar pek ilgilenmek istemiyor sanırım.

İlerde rutin bakımda da yağ olarak Liqui Moly kesinlikle öneririm.
Kesinlikle o markayı kullanacağım. Tam bir modeli filan var mı ? Bayramdan sonra gerekli işlemleri yaptıracağım sizlere mutlaka bilgi vereceğim.
 
Motor soğukken teklemesi belirgin olduğu için bunu paylaşmıştım ustam. Motor ısındığında da teklemesi mevcut özellikle silindir 1, genelde 2000 devirde çok yapıyor. Şoför koltuğunda oturduğumda hissediyorum. Bunu çözmek istiyorum, buji bobin yenisi ile değişti sırada kompresyon testi var daha sonra da enjektörleri değiştireceğim ama gerçekten maliyetli. Tüm ustalar şu anda ramazan nedeniyle pek iş almıyorlar ve bayram öncesi diye çok yoğunlar sanırım. Uzun yola çıkmadan önce bir tavsiyeniz veya şuna da bi baksan demek istediğiniz bir yer var mı ?
Yetkili serviste arıza tespiti yaptırın, daha önce buji yada bobin dışarıda değiştiyse, servisten orjinalleri ile değiştirmenizi öneririm, bu şekilde çözüm bulan birçok kullanıcı var,
 

Geri
Üst