burakucpinar
Yeni Üye
- Katılım
- 2 Tem 2024
- Mesajlar
- 26
- Tepkime puanı
- 22
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Burak
- Araç
- GOLF 7 1.6 TDİ DSG Highline
Hocam söylediklerinize %1000000 katılmakla birlikte bir kaç şey daha eklemek istiyorum.Geçmiş olsun hocam. Basınç tüpü, dsg optimizasyonu ve temel ayar işlerine karşın insanları bilgilendirdiğiniz ve çaba sağladığınız için teşekkür etmek istedim.
İstanbul trafiğinde 172 bin km dayanan bir kavrama ve volan çok başarılı. Özellikle son 30 bin kmsi problemli olarak çalışmasına rağmen iyi bir performans sergilediğini düşünüyorum. DSG ye laf atanlar lütfen bu yazıları iyi okusunlar. Manuel arabadan 170-180 bin kmde minimum 2 kere baskı balata değişirsiniz. Kullanmadan sadece iş bilmez ustaların lafına kanarak uzak durduğunuz - tercihinize saygı duyuyorum- ve her fırsatta kötülediğiniz dsg şanzıman kasap ustalara rağmen görevini yerine getirmiş. 40 bin tl gibi cüzzi bir masrafla ilk gün ki performansına kavuşmuş. DSG yi tasarlayan, üreten ve emeği geçen herkesin eline sağlık. CVT ve türevleri gibi kendi görüşümce vasat olan şanzımanlara bizi tamah ettirmediğiniz için teşekkürler.
DSG yi kötüleyip manuel yada CVT güzellemesi yapan arkadaşlar için biraz serzenişte bulunmak istedim![]()
Dikkat ederseniz Dsg şanzımanı kötüleyen 2 tip insan var. Birincisi kulaktan duyma bilgilerle Dsg alınmaz ya çok arızalıymış diyenler, İkincisi Dsg araç alıp bakım ve arıza durumunda tabiri caizse kaldırım üstü tüm araçların bakımlarını yapan servislere gidenlerdir.
Milyonlar verip alınan BMW ve Mercedes araçların motoru, şanzımanı kimler tarafından yapılıyor tedarik ediliyor bilmezler...
Dsg bilinçli kullanıldığında ve mekatronik bakımlarını aksatmadığınızda sorunsuzdur, birçok otomobil markasını kıskandıran özelliklere sahiptir.