Kavrama değişimiyle sonuçlanan golf maceram.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan UBC53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

elm327 alın hocam ustalarla uğraşmaya değmiyor çift anakartlı 400-500 bandında gizli özellik falanda açıyo android telefonla çalışıyor ama

bizim burdaki ustalar bi bilgisayar bağlıycaklar mırın kırın ediyolar 200 lira veriyorum beğenmiyorlar en son kendim bi tane alayım dedim rahatladım valla
Link var mı kullandığınız cihazın?
 

elm327 alın hocam ustalarla uğraşmaya değmiyor çift anakartlı 400-500 bandında gizli özellik falanda açıyo android telefonla çalışıyor ama

bizim burdaki ustalar bi bilgisayar bağlıycaklar mırın kırın ediyolar 200 lira veriyorum beğenmiyorlar en son kendim bi tane alayım dedim rahatladım valla
Elimde bir vcds kablom var fakat uzun zamandır elm327 almayı düşünüyorum hangisini almalıyım. Aracım 2017 Golf .
2 versiyon var gibi bir tanesi 1.5 diğeri 2.1 versiyonlu. Aralarındaki fark nedir acaba? Siz hangisini kullanıyorsunuz
 
elm327 alın hocam ustalarla uğraşmaya değmiyor çift anakartlı 400-500 bandında gizli özellik falanda açıyo android telefonla çalışıyor ama

bizim burdaki ustalar bi bilgisayar bağlıycaklar mırın kırın ediyolar 200 lira veriyorum beğenmiyorlar en son kendim bi tane alayım dedim rahatladım valla
Ben araç kiralama şirketinde çalıştığım için kendi servisimizde cihaza bağlıyorum hocam ücretsiz şekilde

Sadece kendi ustalarımız Vag grubundan fazla anlamadığı için dertliyim :)
 
İnşallah triger zinciri devirdaim değişmiştir bu ablamız
değişmiş serviste kaydına ulaştım 143 bine kadar servis bakımlı araç şanzımandan dolayı serviste hiç bi işlem görmemiş

işin garibi 143 binde aldığımda tüp yapana kadar şanzımandan vites geçişlerinden yana hiç bir sorun yaşamadım gayet güzeldi geçişler

ne zaman ki temel ayar yapıldı araba mafoldu
 
Gelmiş geçmiş olsun, bir zamanlar bu optimizasyon ve tüp uygulamasının faydalı olduğunu sanıyordum bende ancak son zamanlarda gerek orjinal sistemin çalışma prensibinin başka ustalarca detaylı anlatılması gerek sağda solda tüp ve optimizasyon yapıp sorun yaşayanlar artmasına bağlı bu işin sağlıksız olduğu kanısına vardım kitabına uygun kullanılıp gereken bakımları zamanında yapılan dsg bir aracın en sorunsuz kullanım sağlayacağını düşünüyorum maalesef ki halen daha işinde iyi olduğunu düşündüğümüz firmalar halen daha dsg basınç tüpü ve optimizasyon uygulaması propagandası yapmaya devam ediyor
arabayı orjinal yazılımına çevirdim rahatladı araba zaten. çok sıkışık trafiklerde manuele alın geçin onun harici 2 yle kalkması bi problem değil aksine daha iyi
çünkü 1. vitesin oranları çok kısa kamyonlardaki kalkış vitesi olarak düşünün sürekli 10-15 km arası 1. viteste gitmek k1 in ısınmasına sebebiyet veriyor.

orijinalden şaşmayın önümüzdeki ayda dsg tüpünü orijinali ile değiştiricem güçlendirilmiş tüpüde iptal edicem
 
Hocam büyük geçmiş olsun tecrübelerini bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz bu usta istanbul da nerede
 
Arkadaşlar tüp konusu biraz fazla uzatılıyor. Güçlendirilmiş tüp sadece bizim ülkemize özel değil, Almanyada dahi türkiyeye hiç gelmemiş bir sürü tüp markası ve bunların tamiratını yapan profesyonel servis var. İlla ki orjinal tüpün güçlendirilmişe, onun da diğerine artısı eksisi vardır. Temelde yaptıkları görev aynı. Çok da kafa takmamak lazım. İsteyen istediğini kullansın. Birde sorun yaşanan çoğu durumda, kapsamlı kontroller yapılmadan tüp takılması doğru değil.
 
arabayı orjinal yazılımına çevirdim rahatladı araba zaten. çok sıkışık trafiklerde manuele alın geçin onun harici 2 yle kalkması bi problem değil aksine daha iyi
çünkü 1. vitesin oranları çok kısa kamyonlardaki kalkış vitesi olarak düşünün sürekli 10-15 km arası 1. viteste gitmek k1 in ısınmasına sebebiyet veriyor.

orijinalden şaşmayın önümüzdeki ayda dsg tüpünü orijinali ile değiştiricem güçlendirilmiş tüpüde iptal edicem
Bu K1 e zarar verme olayını geçen süperbi servise götürdüğümde orada genç bir çalışan vardı öncesinde sanayide çalışmış, ayaküstü sohbet ederken orada optimizasyon yaptırıp gelen araçların kavrama değişimi esnasında k1 de sorun olduğunu söyledi ben süperbi şehiriçinde ağırlıklı manuelde kullanıyorum sıfır sorun diyebilirim
 
Bu K1 e zarar verme olayını geçen süperbi servise götürdüğümde orada genç bir çalışan vardı öncesinde sanayide çalışmış, ayaküstü sohbet ederken orada optimizasyon yaptırıp gelen araçların kavrama değişimi esnasında k1 de sorun olduğunu söyledi ben süperbi şehiriçinde ağırlıklı manuelde kullanıyorum sıfır sorun diyebilirim
iptal ettirdim araba rahatladı zaten hocam pazartesi stage 1 yazılımıda iptal edicem
 
hocam 2017 model 86 bin de golf aldım 1 ay önce yolda giderken bir anda vites atmamaya başladı aynı senin yazdıkların gbi ekranda d-d1 diye gidip geliyor 1den 2 ye atmıyor bazen atıyor lütfen frene basın uyarısı yanıyor 2ye geçince bu sefer 2 den 3e atmıyor 3 geçince 3den 4e atmıyor sorunu nedir sizce? ilk defa golf kullanıyorum kimseye güven olmuyor usta arıyorum kaç günden beri
 

hocam 2017 model 86 bin de golf aldım 1 ay önce yolda giderken bir anda vites atmamaya başladı aynı senin yazdıkların gbi ekranda d-d1 diye gidip geliyor 1den 2 ye atmıyor bazen atıyor lütfen frene basın uyarısı yanıyor 2ye geçince bu sefer 2 den 3e atmıyor 3 geçince 3den 4e atmıyor sorunu nedir sizce? ilk defa golf kullanıyorum kimseye güven olmuyor usta arıyorum kaç günden beri
mekatronik sorunu hocam. arıza kayıtlarına baktır yüksek ihtimalle basınç tüpü.
 

Geri
Üst