2014 Golf 1.6 tdi alınır mı?


Mustafazn

Yeni Üye
Katılım
12 Nis 2025
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Konum
Kayseri
İsim
Mustafa
Araç
Golf
Merhabalar, 2014 model manuel ve cam tavanlı 1.6 tdi 195 bin km sadece sağ ön çamurluk değişen, haricinde hata boya olmayan araç 915 bin liraya alınır mı sizce?
 

Çok fazla değişken var. Bahsettiğiniz araç highline ve saçma sapan bir modifiyeye mağruz bırakılmamışsa mevcut piyasa koşullarında makul bir fiyat. Manuel olması konusunda da kayseri gibi trafiğin akıcı olduğu bir ilde dsg yerine manuel tercih etmek çok da sıkıntı değil. Hem bu şekilde turbo ile ilgili bir problem çıkması durumunda (bu kmlerde malesef bu tarz problemlere hazırlıklı olmak lazım) turbonuzu hazır değiştirirken büyütüp daha fazla güç elde etme imkanınız olur(dsg ve 1449turbo kombinasyonu tavsiye edilmiyor).

Aracın durumu çok önemli. Benim golf 145.000 de olmasına rağmen koltuklar temiz ve güzel durumdayken ilanlarda daha 100.000 km de olmasına rağmen koltukları yırtık veya parlayan araçlar var.
 
Yıllık kullanım durumunuza göre değişir hocam.

Eğer her kontak açışta 10 km üzeri mesafelerde ve yıllık toplamda 20 bin km üstü yol yapacaksanız, uzun yola sıklıkla gidiyorsanız yani tdi tasarrufunu yaşayacaksınız tavsiye ederim.

Ancak şehir içi kısa mesafelerde kullanılacaksa, dpf rejenerasyonuna sıklıkla düşeceğiniz için tsi motor tavsiye edebilirim.

Benzer rakamlara daha düşük kmlerde 1.2 tsi 1.0 tsi motorlar tercih edilebilir.
Ben de Kayserideyim iki tsi motor tipini de kullandım, eğer çok seri hızlanmalar yapmıyor sakin kullanım yapıyor iseniz ortalamanız 6 lt civarında olacaktır.

Artı olarak bir üst mesajdaki hocamızın mesajına da kesinlikle katılıyorum, turbo ve araç içi durumunu da dikkate almanızda fayda var. Aracın iç durumu geçmişinde özenle kullanılıp kullanılmadığını yansıtabilir. Özenli ve temiz birisi aracının içine çok dikkat ettiği kadar sürüşüne, bakımına ve bilinen prosedürlerine dikkat ediyordur diye düşünebiliriz.
 
Yüksek kilometre araç olacaksa bence dizel doğru tercih, manuel iyi tercih. dsg kenarda + 100 bin ister o km evraklı faturalı geçmişi yok ise. Triger 30-35k serviste 50 k civarıdır. evraklı değil belgelemiyor ise aldığınızda değişmesi gerekir. 1.6tdi yan sanayı triger kayış sevmez devir daim ile birlikte değişir. Soru işareti benim kabul etmeyeceğim bir nokta. Lastik 20 k

Malum site fiyat ortalaması 195 k km için 800-900 arası ilave cam tavan var diyorsunuz. pazarlık ile 900 altına çekebiliyorsınız ne ala, binici iseniz aracın kozmetik, alt takım, motor durumu masraf açmayacak durumda ise yukarıdaki kriterler ok ise ben alınır olarak oy kullanırım. İhtiyac ise almadığıız her gün fiyat zarar yazar bilginize.
 
2014 model manuel ve cam tavanlı

Yıllık kullanım durumunuza göre değişir hocam.

Eğer her kontak açışta 10 km üzeri mesafelerde ve yıllık toplamda 20 bin km üstü yol yapacaksanız, uzun yola sıklıkla gidiyorsanız yani tdi tasarrufunu yaşayacaksınız tavsiye ederim.

Ancak şehir içi kısa mesafelerde kullanılacaksa, dpf rejenerasyonuna sıklıkla düşeceğiniz için tsi motor tavsiye edebilirim.

Benzer rakamlara daha düşük kmlerde 1.2 tsi 1.0 tsi motorlar tercih edilebilir.
Ben de Kayserideyim iki tsi motor tipini de kullandım, eğer çok seri hızlanmalar yapmıyor sakin kullanım yapıyor iseniz ortalamanız 6 lt civarında olacaktır.

Artı olarak bir üst mesajdaki hocamızın mesajına da kesinlikle katılıyorum, turbo ve araç içi durumunu da dikkate almanızda fayda var. Aracın iç durumu geçmişinde özenle kullanılıp kullanılmadığını yansıtabilir. Özenli ve temiz birisi aracının içine çok dikkat ettiği kadar sürüşüne, bakımına ve bilinen prosedürlerine dikkat ediyordur diye düşünebiliriz.
Hocam evden işe işten eve günlük kullanacağım. Araç comfort paket, içi bej döşeme ve tertemiz kullanılmış. Ben normalde 1.4 tsi 150km kadar otomatik istiyordum ama fiyatları şişirmişler. Bunu da alıp 1 sene idareten kullansam satacağım zaman kolay satabilir miyim düşüncesi var. Çünkü ben satmama 200-210 bin kmde olacak.
 
Yüksek kilometre araç olacaksa bence dizel doğru tercih, manuel iyi tercih. dsg kenarda + 100 bin ister o km evraklı faturalı geçmişi yok ise. Triger 30-35k serviste 50 k civarıdır. evraklı değil belgelemiyor ise aldığınızda değişmesi gerekir. 1.6tdi yan sanayı triger kayış sevmez devir daim ile birlikte değişir. Soru işareti benim kabul etmeyeceğim bir nokta. Lastik 20 k

Malum site fiyat ortalaması 195 k km için 800-900 arası ilave cam tavan var diyorsunuz. pazarlık ile 900 altına çekebiliyorsınız ne ala, binici iseniz aracın kozmetik, alt takım, motor durumu masraf açmayacak durumda ise yukarıdaki kriterler ok ise ben alınır olarak oy kullanırım. İhtiyac ise almadığıız her gün fiyat zarar yazar bilginize.
Trigerini değiştim dedi de belge hiç sormadım. Fiyatını da 915'ten aşağısına düşüremedik. Peki hocam ben 1-2 sene sonra satmak istediğimde kolay şekilde satabilir miyim? Sonuçta km yüksek ve o zaman da 205-210 binde olacak.
 
Çok fazla değişken var. Bahsettiğiniz araç highline ve saçma sapan bir modifiyeye mağruz bırakılmamışsa mevcut piyasa koşullarında makul bir fiyat. Manuel olması konusunda da kayseri gibi trafiğin akıcı olduğu bir ilde dsg yerine manuel tercih etmek çok da sıkıntı değil. Hem bu şekilde turbo ile ilgili bir problem çıkması durumunda (bu kmlerde malesef bu tarz problemlere hazırlıklı olmak lazım) turbonuzu hazır değiştirirken büyütüp daha fazla güç elde etme imkanınız olur(dsg ve 1449turbo kombinasyonu tavsiye edilmiyor).

Aracın durumu çok önemli. Benim golf 145.000 de olmasına rağmen koltuklar temiz ve güzel durumdayken ilanlarda daha 100.000 km de olmasına rağmen koltukları yırtık veya parlayan araçlar var.
Araç comfot paket hiçbir modifiyesi yok. Sadece tek albenisi cam tavanlı olması ve kozmetik yönünden çok iyi olması. Koltukları bej renginde ve döşemelerinde herhangi bir deforme falan yok. Zaten beni çeken de bu ikisi oldu. Benim tek merak ettiğim ben bu araca 1-2 sene binsem satacağım zaman km 205-210 binde olsa kolay şekilde satabilir miyim o kafamda soru işareti
 
Trigerini değiştim dedi de belge hiç sormadım. Fiyatını da 915'ten aşağısına düşüremedik. Peki hocam ben 1-2 sene sonra satmak istediğimde kolay şekilde satabilir miyim? Sonuçta km yüksek ve o zaman da 205-210 binde olacak.
Profildeki1.6 tdi aracımı ekim 24'te 150 bin km de aldım. Satıcı 133 bin de triger değiştiğini söyledi ve satıştan sonra abi ilave masraf yapma değiştim için rahat olsun vb. dedi. Ben yılda 40 bin ve üzeri km yaptığım için satıştan triger devir daim v kayış yağ filtre değişimi için sanayiye gittim. Evet söylediği gibi triger değişmişti fakat yan sanayi parça ile ustam kendisinin yan sanayi montajını yapmadığını müşteri isterse parçayı alıp gelmesini istediğini garanti vermediğini söyledi. Düşük km de kayış kopma tecrübelerinden dolayı bu kararı almış. Benim deneyimim bu aktarmak istedim.
Belirtiğiniz km de satışında sorun olmayacaktır. Alım satım ederinde biçilen fiyat ile alakalıdır.
 
Merhabalar, 2014 model manuel ve cam tavanlı 1.6 tdi 195 bin km sadece sağ ön çamurluk değişen, haricinde hata boya olmayan araç 915 bin liraya alınır mı sizce?
Hocam Ocak ayında golf arayışına girdiğim dönem. 2014 1.6 dizel highline tek çamurlukta lokal boyalı 140000 km de otomatik golf ile 940 a anlaşmıştık. Sanki size önerilen fiyat fazla gibi. Tabii mukayesesini edersiniz siz. Ben 2016 1.2 si ile arasında kalmıştım. Eskiden dizel kullanıcısı olarak partikülü egrsi enjektörleri falan derken benzinli tercih ettim. Yakıt olarak da Ankara İstanbul trafiğinde şehir içi 7-8 litre arası uzun yolda 130-140 otoban hızlarında 5-6 litre arası seyrediyor. Dizelin saçma sapan arızalarında uğraşıp kaybedilen para, elde edilen yakıt tasarruftan daha fazla o kilometrelerde.
 


Geri
Üst