İLK 9 AYDA SATILAN GOLF MOTOR VE DONANIMLARI


Golf tutkunu Dostlarım 

1.2 TSI zaferi olarak algılanabilir belki 

Ama bana kalırsa DSG nin zaferi...

Ve ayni zamanda uzun yıllardır arayıp bulamadığım veriler.

İddiam oydu ki DSG satışı son derece yüksektir ve manuel vitese tercih edilir.

bu nedenle karşılaşılan arızalar adet olarak yüksektir. Arıza yüksek olabilir ancak oranına göre son derece düşüktür.

İşte kanıt.

 
Hocam dsg gerçekten araba sattıran - aldıran bir neden benim için aracın heryerinin teknoloji ile donatılıp heryerinin otomatik olup vitesin manuel olması bana garip geliyor tabi tercih meselesi

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Şahsi fikrim otomatik büyük rahatlık evet bunu kabul ediyorum. Ama manuelde güzel. 

Bir de şimdi manuel var manuel var. Önce benim clioyu kullanın, sonra manuel golf kullanın. :)

 
@fcsrn eren hocam  senin clio gibisi varmı debriyajı bıraktıktan sonra yürüyor :000043-medium:

 
Daha önce söyledim biliyorum ama comfortline'yi ve hatta highline'yi feda edebilirim DSG için...

Satış rakamları gösteriyor ki.

Sanırım benim gibi düşünen pek çok insan var..

Medeni ve konforlu bir seçenek.

Ve en önemlisi sevgilinizin eşinizin elini bırakmadan yolculuk edebilme hazzını da buna ekleyin...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Daha önce söyledim biliyorum ama comfortline'yi ve hatta highline'yi feda edebilirim DSG için...

Medeni ve konforlu bir seçenek.

Ve en önemlisi sevgilinizin eşinizin elini bırakmadan yolculuk edebilme hazzını da buna ekleyin...
 Sevgilimiz/eşimizle vitesi beraber atsak olmaz mı Abim. :) :D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Golf tutkunu Dostlarım 

1.2 TSI zaferi olarak algılanabilir belki 

Ama bana kalırsa DSG nin zaferi...

Ve ayni zamanda uzun yıllardır arayıp bulamadığım veriler.

İddiam oydu ki DSG satışı son derece yüksektir ve manuel vitese tercih edilir.

bu nedenle karşılaşılan arızalar adet olarak yüksektir. Arıza yüksek olabilir ancak oranına göre son derece düşüktür.

İşte kanıt.
Öncelikle çok faydalı ve merak ettiğim bir bilgi olduğunu söylemeliyim. Teşekkürler :)

Bu bilgiye göre satılan Gof lerin %62.69 kadarı yuvarlak hesap %63 ü otomatik vitesli. Dolayısıyla size katılma konusunda

Hem Evet: Çünkü satılan Golf taşıtların çoğu otomatik ayrıca Türkiye de VW satış adedi de çok yüksek, dediğiniz gibi istatiski anlamda arızaya rastlanma ihtimali yüksek.

Hem Hayır: Çünkü Mercedes ve BMW nin neredeyse tüm taşıtları otomatik ! Ama onlarda DSG ye benzer bir arıza yok.

Hatta daha garip olanı Audi de VW kadar yüksek değil, herhalde AUDI VW satış adedi ile ilgili

diye düşünüyorum.

Tüm bunlara rağmen bütçe müsait ise daima otomatik vites tercih ederim, VW ise DSG bence de.

Selamlar,

 
Öncelikle çok faydalı ve merak ettiğim bir bilgi olduğunu söylemeliyim. Teşekkürler :)

Bu bilgiye göre satılan Gof lerin %62.69 kadarı yuvarlak hesap %63 ü otomatik vitesli. Dolayısıyla size katılma konusunda

Hem Evet: Çünkü satılan Golf taşıtların çoğu otomatik ayrıca Türkiye de VW satış adedi de çok yüksek, dediğiniz gibi istatiski anlamda arızaya rastlanma ihtimali yüksek.

Hem Hayır: Çünkü Mercedes ve BMW nin neredeyse tüm taşıtları otomatik ! Ama onlarda DSG ye benzer bir arıza yok.

Hatta daha garip olanı Audi de VW kadar yüksek değil, herhalde AUDI VW satış adedi ile ilgili

diye düşünüyorum.

Tüm bunlara rağmen bütçe müsait ise daima otomatik vites tercih ederim, VW ise DSG bence de.

Selamlar,


Değerli Alper Üstadım;

Vw de ana kaygı ekonomik olma.

Sırf bu yüzden yıllar içerisinde geçirdiği teknik evrimle neredeyse mükemmele yaklaşmış sapasağlam 6 ileri ıslak tip şanzımanı bıraktılar. 

Bedeli ağır oldu. Çok fazla sayıda arıza ve 

Sonuç: ıslak şanzımana dönüş...

Bugün yarın duyurulacaktır diye bekliyorum. 

Ama belki de hatalarını kabul ettiklerini  ilan etmek yerine sessizce de geçebilirler.

Gelelim ZF8 e....

Kim 75 binlik araçla ve manuelden on bin lira farkla verdi de biz almadık?

ben ona hep şöyle derim: ulaşılmaz pahalı bir güzellik 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Evet @silvershadow Murat Bey haklısınız.

Bahsedilen markalardan daha ucuza satmak zorunda olduğu için ve üst markalara göre daha ucuz olan kendi segmentindeki acımasız CO2 emisyonu yani (yakıt tüketimi) rekabetinde öne çıkabilmek için DSG kuru tip olanı kullanmak durumuda kaldılar.

Ancak taşıtcı arkadaşımdan aldığım bilgiye göre kuru kavramada balata malzemesinin değişkenliği problemini bir türlü halledemiyorlar (Diğer markaların kuru tip kavramalıları da var ve onlar VW kadar bozulmuyor diye soru akla gelebilir, ancak diğer markaların çift kavramalı otomatik vitesleri performans konusunda DSG nin gerisinde bana göre). O nedenle de dediğiniz gibi son 1-2 yıldır ıslak kavramaya geçiş hazırlıkları yapıyorlar ve geçecekler, o zaman sorunlar biter.

 
Hep diyorum manuelden araçtan aldığın haz bir başkadır. Ancak hem şehir içi trafiği hem de Golf'ü ekonomik sürüş için 6 vitesi de etkin kullanma adına manuel tam bir eziyet. Zaten aldığım aracı 3 seneden fazla kullanmıyorum, daha uzun sürede vereceği arıza çok da önemli değil. Gerçekten de daha çok param olsaydı mutlaka DSG şanzumanlı Golf alırdım. Sanırım ileride Golf'ün 150 ACT DSG'sini alacağım.

 


Geri
Üst Alt