Ecufast yazılım yaptırdım:)


Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
136
Tepkime puanı
4
İsim
Kadir
Selamünaleyküm hocalarım bundan 3 ay önce aldığım mavi 1.2 manuel golf aldım. 2-3 hafta önce ışık sonrası kalkışta 120lik Fiat dizel araca tabiri caizse tokatlanıyordum. Bunun üzerine geçen hafta zaten planlarım dahilinde olan yazılım işine bulaştım. Velhasıl iddia edilen 130 beygir ancak aktarılan kaç orası meçhul. Bence bi 10-15 beygir. Golften önce dizel araç kullanmam nedeniyle torkun ne demek olduğunu iyi bilirim. Özellikle o tork artışı beni baya tatmin etti. Ayrıca o agresif kullanmaktan dolayı düşüremediğim 11.8 lik (güzergah sürekli rampa ve virajlı 3.vites kullanılamıyor bilenler için Rize'nin köyleri) yakıt ortalamam 8.7 ye düştü bunda tork artışından dolayı 3. Vitesi de kullanabilmem de baya etkilidir. Memnun muyum? Şimdilik evet. Daha önce 1250 km lik uzun yol ortalamam 6.6 lt idi. Bu da düşer mi bilemem ama performans tatmin ediyor. Bu arada yazılımdan sonra debriyaj-gaz ikilisinde acemilik oluyor. Önceki gibi bastığınızda patinaja düşüyor. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim. 

Not: Kötü Türkçem ile kötü kompozisyon yazdığım için kusura bakmayın. Ne giriş kaldı ne gelişme :)

 
Hayırlı olsun hocam. Zamanla tecrübelerinizin devamını bekleriz ;)

 
Performans bekliyorsanız keşke 125 yada 150 hp alsaydınız, hatta 125 lik golf bile performans olarak  110 luk dizel golfün içinden geçer..   1,2 tsi 'ın performans anlamında yapıp yapacağı bellidir çok da birşey beklememek lazım,  yani güçsüz bir araba değil ama  bir 1,4  te olamaz hiçbir zaman.  forumda 1,4 le kıyaslama testi de var. neyse hayırlısı olsun.

 
Performans bekliyorsanız keşke 125 yada 150 hp alsaydınız, hatta 125 lik golf bile performans olarak  110 luk dizel golfün içinden geçer..   1,2 tsi 'ın performans anlamında yapıp yapacağı bellidir çok da birşey beklememek lazım,  yani güçsüz bir araba değil ama  bir 1,4  te olamaz hiçbir zaman.  forumda 1,4 le kıyaslama testi de var. neyse hayırlısı olsun.
2. El aldım hocam Maddi durumlar ve benzinliye önyargı artı nasip buymuş belli olmaz yaza da act alırız. 1.2 bile 1.6 dizele tsi yazısını okutuyorsa dediğiniz gibi 1.4, 1.6 dizelin içinden geçer.

 
Bu yaptırdığınız stage 1 mi oluyor?

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Stage1, stage 2 diye maplar var diye biliyorum.150-155 aralıklarına çıkmak mümkün mü?

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Stage1, stage 2 diye maplar var diye biliyorum.150-155 aralıklarına çıkmak mümkün mü?

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bu yazılım bu işin ilk adımı sonra filtre, egsoz, sonra bir üst yazılım sonra turbo sonra vs vs olarak gidiyor ama tunning firmaları arasında bile değişiyor stage1-2-3 Ben 1.2 de 150 leri duydum özellikle Fransızlar baya yüklüyor aracı(forumlarındaki muhabbetler anladığım kadar bu şekilde) ancak gereksiz bir risk bence.  

 
110'lugu 130 yapsak uzun vadede sorun olur mu :D

 
@Matematikçi Hocam yaptığınız yazılım sonrası aracı rahatlatmak için kutu içi filtre almanız yerinde olacaktır.

@crawley Dsg'ye aşırı yük bindirmeyecek yazılım yapmadığınız ve yazılımınızın bulunduğu stage'in gerektirdiği artı modifikasyonları yaptığınız sürece aracınıza zarar gelme riski düşecektir. Sonuç olarak iş sadece yazılımla bitmiyor. Yazılım sonucu aracı rahatlatmak ve yazılımın daha efektif çalışması için aracı gerekli parçalarla desteklemeniz gerekir.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hocam servistemi attirdiniz yazilimi.ilerleyen surecte bilgi verirseniz bende attirabilirim.

Yazdiginiz notada cok guldum cok yasayin :) 

 
Performans bekliyorsanız keşke 125 yada 150 hp alsaydınız, hatta 125 lik golf bile performans olarak  110 luk dizel golfün içinden geçer..   1,2 tsi 'ın performans anlamında yapıp yapacağı bellidir çok da birşey beklememek lazım,  yani güçsüz bir araba değil ama  bir 1,4  te olamaz hiçbir zaman.  forumda 1,4 le kıyaslama testi de var. neyse hayırlısı olsun.
Hocam 1.4 tsi 125 lik bende var hakkini veriyor hala daha yazilim atmayi dusunuyorum :)

 
HAYIRLI OLSUN .BEN DE DÜŞÜNÜYORUM ARAÇ OTAMATİK TEK DÜŞÜNCEM DSG.KAZASIZ BELASIZ GÜNLER..

 
@Matematikçi Hocam yaptığınız yazılım sonrası aracı rahatlatmak için kutu içi filtre almanız yerinde olacaktır.

@crawley Dsg'ye aşırı yük bindirmeyecek yazılım yapmadığınız ve yazılımınızın bulunduğu stage'in gerektirdiği artı modifikasyonları yaptığınız sürece aracınıza zarar gelme riski düşecektir. Sonuç olarak iş sadece yazılımla bitmiyor. Yazılım sonucu aracı rahatlatmak ve yazılımın daha efektif çalışması için aracı gerekli parçalarla desteklemeniz gerekir.
Hocam k&n kutu içi filtre de alacaktım ancak 1.2 ile 1.4 lerin hava filtreleri aynıymış yani benim hava filtresi bu yazılıma yeter diye düşünüyordum sonra yazılımı yaptırdığım arkadaş filtre de satıyordu ancak yazılımdan sonra k&n filtreyi 1.4 lere tavsiye ediyoruz ve sonuç alıyoruz 1.2 lerin orijinal filtresi bu yazılıma yeter dedi. Adamın elinde filtre var ve de satmak için uğraşmayıp açıklama yaptı. Benim düşündüklerimi anlattı bana böylece teyit etmiş oldum.

 

Hocam servistemi attirdiniz yazilimi.ilerleyen surecte bilgi verirseniz bende attirabilirim.

Yazdiginiz notada cok guldum cok yasayin :) 
Yok hocam ecufast diye bir firma var orada yaptırdım. TSI için ecufast TDI için megachips firmalarını öneriyorlar. 

 

Geri
Üst Alt