Son durum iyi hocam inşallah sıkıntı çıkmaz.HOCAM İYİ GÜNLERDE KULLANMAN DİLEĞİYLE.SON DURUM NASIL SIKINTISIZ GÜNLER.
Son cümlenize kesinlikle katılıyorum hocam lakin;Anladığım kadarıyla performansı seven birisisiniz düşük hacimli motora masraf edip, zorlamak yerine keşke 1.4 alıp bütçenize göre 125 hp veya 150 hp act modeline geçiş yapsaymışsınız. 1.2 motorları performanslı kullandığında bildiğim kadarıyla 1.4 ile aynı yakıyo ve aynı performansı alamıyorsunuz.
Aynen hocam bizde denedik orijinal haldeyken, çok rahat olmasada geçiyor ancak elimde video olmadığı için kanıtlayamadık eğer elinde video varsa paylaşırsan seviniriz hocamDefalarca denedik stok 1.6 tdı'ın 1.2tsı ı geçme şansı yok ne altta ne üstte ne top speedde.1.2 tsı 1.6 tdı ı çok rahat geçiyor.
Elimde video var ama fazla küfürlü sesini kapatıp veya küfürsüz kısmını kesip koyayım yakın zamanda.Olayın şokuyla biraz fazla argo laf etmişizAynen hocam bizde denedik orijinal haldeyken, çok rahat olmasada geçiyor ancak elimde video olmadığı için kanıtlayamadık eğer elinde video varsa paylaşırsan seviniriz hocam
Hocam dumpvalve yazılımlı yani turbo sınırlarının daha fazla kullanıldığı motorlarda turbo ömrünü uzatır. Hard yazılımlı motorlarda kullanılması çok önemlidir. Benim dumpvalve konusunda bilgim bununla sınırlı olup @trgy hocam daha iyi bilgilendirme yapacaktır. K&N kutu içi filtre ise mevcut filtrenize nazaran daha çok hava alıp motoru rahatlatacak, yağ sıcaklığının limitlere yakın artmasını engelleyecektir. Soft yazılımda gereklidir. Performans olarak 1 hp bile alamazsınız yani güçten çok motoru rahatlatmak için kullanılır, performans beklemeyiniz, pişmanlık yaşatır. Performans ve ses için açık hava filtresi gerekir.@Mete45 hocam merhaba bendede 1.2 tsi var forge dumpvalve ne işe yarıyor ve hava filtre k&n faydası nedir
Hocam filtre konusunu çok güzel anlatmışsınız.Hocam dumpvalve yazılımlı yani turbo sınırlarının daha fazla kullanıldığı motorlarda turbo ömrünü uzatır. Hard yazılımlı motorlarda kullanılması çok önemlidir. Benim dumpvalve konusunda bilgim bununla sınırlı olup @trgy hocam daha iyi bilgilendirme yapacaktır. K&N kutu içi filtre ise mevcut filtrenize nazaran daha çok hava alıp motoru rahatlatacak, yağ sıcaklığının limitlere yakın artmasını engelleyecektir. Soft yazılımda gereklidir. Performans olarak 1 hp bile alamazsınız yani güçten çok motoru rahatlatmak için kullanılır, performans beklemeyiniz, pişmanlık yaşatır. Performans ve ses için açık hava filtresi gerekir.
Aynen size tamamen katılıyorum. @Zuhrat@Zuhrat hocam turbo benzinli araçlarda fabrika çıkışı zaten bu parça bulunur. Ancak basit örnek vermek gerekirse bizim araçların fabrika çıkış fren diski ve balatası "ferodo" marka (bizim arkadaşın aracından orijinal bu marka parça çıktı) ve piyasada ferodo marka ön fren diskinin fiyatı 170-180TL. Ancak daha kalitelisi mevcut örneğin "brembo max(performans serisi)" ön fren diskinin fiyatı 320TL. Yani marka vw de olsa mercedes te olsa piyasadaki en kaliteli parçayı kullanmıyor. Az para çok iş düşüncesiyle fiyat/performans oranına göre araçlara parça tedarikçisi seçiyorlar. Bu sonradan takılan dumpvalve ta piyasada lider "forge" markası tercih edilir genellikle. Özetlemek gerekirse araç firmaları maddi kaygılarından dolayı hiçbir zaman en kaliteli marka tercih etmezler.