silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
@gul
Değerli Hocam;
Durban gerçekten yakışıklı.
Fakat spor süspansiyon; yani kısa ve sert yaylar zorunlu olarak takılmalı.
Bunun anlamı konforunuzdan ödün vereceğiniz, yüksek kasisleri veya derin çukurları görünce yolunuzu değiştireceğiniz, yoldaki yurdumuzda bolca bulunan bütün asfalt bağlantısı dahil kusurları (absorbe edecek yanak ve süspansiyonun 1 veya 2 santimetre daha azaldığından) daha fazla size ve yolculara aksettireceğidir.
Veya çocuk/bebek veya yaşlı yolcularımız varsa
bu değişim size göre değil ve tıpkı arkadaşınız gibi pişman olma olasılığınız yüksek.
Eğer iyi durumdalarsa
Replika Durban'lar 1500
Sizin orijinal Dijonlarınız 2000 liradan aşağı olmaz..
Üzerine yayları da ekleyelim
artı işçilik
3000 liraya yaklaşır size maliyeti.
Fakaaaat
Bekarsak, araca kalabalık binme durumu gerçekleşmiyorsa
yüksek süratlerde şerit değiştirme ve viraj alma gibi aksiyonlar hayatınızın vazgeçilmez parçasıysa
Buna fazlasıyla değecektir.
Değerli Hocam;
Durban gerçekten yakışıklı.
Fakat spor süspansiyon; yani kısa ve sert yaylar zorunlu olarak takılmalı.
Bunun anlamı konforunuzdan ödün vereceğiniz, yüksek kasisleri veya derin çukurları görünce yolunuzu değiştireceğiniz, yoldaki yurdumuzda bolca bulunan bütün asfalt bağlantısı dahil kusurları (absorbe edecek yanak ve süspansiyonun 1 veya 2 santimetre daha azaldığından) daha fazla size ve yolculara aksettireceğidir.
Veya çocuk/bebek veya yaşlı yolcularımız varsa
bu değişim size göre değil ve tıpkı arkadaşınız gibi pişman olma olasılığınız yüksek.
Eğer iyi durumdalarsa
Replika Durban'lar 1500
Sizin orijinal Dijonlarınız 2000 liradan aşağı olmaz..
Üzerine yayları da ekleyelim
artı işçilik
3000 liraya yaklaşır size maliyeti.
Fakaaaat
Bekarsak, araca kalabalık binme durumu gerçekleşmiyorsa
yüksek süratlerde şerit değiştirme ve viraj alma gibi aksiyonlar hayatınızın vazgeçilmez parçasıysa
Buna fazlasıyla değecektir.