Adaptif Şasi kontrolü "DCC" ve Sürüş profili seçme (PDD)


Farkı hissedemiyorsanız, hisleriniz bozulmuş olabilir.  :)

Sport model ile diğer modlar arasında bayağı fark var. Vites geçişleri olsun,  direksiyon hassasiyeti olsun, fren hassasiyeti Vs.... Hatta ben yolda giderken bu geçişleri yaptığımda bile fark ettiriyor. Şöyle ki; 

Arabayı ilk aldığımda "benzin tasarrufu" adı altında eco modda kullanıyordum. 

Ne zaman ki sport Modda kullanmaya başladıysam hakkaten Golf kullandığımı anladım. Sesi bile fark ediyor inanın. Buna ek olarak 0-100 olayında pek fazla fark olmasa da sport modda 0-100 arası 1-2 saniye daha fark ediyor. 

Hatta bu sport modda ilk geçmeye başladığımda yanımda oturan ehliyeti olmayan ve daha önce hiç araba kullanmayan eşim bile arabanın farklı gittiği söylemişti. "Ne yaptın sen yine araba böyle gitmiyordu" diye :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@forjust1day

7.5 yani makyajlı kasa olmalı evet haklısınız bu detay önemli.
aynen öyle değerli hocam. Şu detayda önemli 7 kasa TDI motor servis tarafından aktive edilebilir. yani tdi motor sahibi 1300 tl ödeyip serviste montaj ve kurulumunu yaptırabilir. Tsi motor sahiplerininde masrafı 1000 tl civarında olur aktivasyon için

 
Konuyu yeniden canlandırmış olacağım ama DCC ' li bir aracım var. 17 dijon jantlardan 18 jantlara geçmek istiyorum. Bununla birlikte aracımı 4cm kadar düşürmek istiyorum. Fakat konudan okuduğum kadarıyla her yay DCC uyumlu değil. Sanırım piyasadaki Vogtland ve Eicbach'te DCC uyumlu değil. Ben bu konuyu nasıl çözebilirim? Nasıl bir yay bulabilirim? Konuya hakim bir arkadaşımız bana yardımcı olabilir mi?

 
Konuyu yeniden canlandırmış olacağım ama DCC ' li bir aracım var. 17 dijon jantlardan 18 jantlara geçmek istiyorum. Bununla birlikte aracımı 4cm kadar düşürmek istiyorum. Fakat konudan okuduğum kadarıyla her yay DCC uyumlu değil. Sanırım piyasadaki Vogtland ve Eicbach'te DCC uyumlu değil. Ben bu konuyu nasıl çözebilirim? Nasıl bir yay bulabilirim? Konuya hakim bir arkadaşımız bana yardımcı olabilir mi?
Normal şartlarda DCC 'li araç zaten standart bir araçtan 10mm daha alçaktır.,

DCC 'deki amortisörler zaten oldukça nazik bir yapıları var., orjinal haliyle bile bozulan veya yağ kaçağı gibi sorunlar yaşanabiliyor.. ve bozulması durumunda ciddi şekilde pahalılar..

 
Normal şartlarda DCC 'li araç zaten standart bir araçtan 10mm daha alçaktır.,

DCC 'deki amortisörler zaten oldukça nazik bir yapıları var., orjinal haliyle bile bozulan veya yağ kaçağı gibi sorunlar yaşanabiliyor.. ve bozulması durumunda ciddi şekilde pahalılar..
Hocam pahallı olma konusunda yanlışınız olabilir mi. Golf R için 4 amortisör sormuştum şu An net aklımda olmamakla birlikte pahallı değildi. 

 
Hocam pahallı olma konusunda yanlışınız olabilir mi. Golf R için 4 amortisör sormuştum şu An net aklımda olmamakla birlikte pahallı değildi. 
Sanırım amartisörden değil de; Amartisörlerin yükseklik seviyesini ayarlayan Parçadan bahsetmek istedi Ali Hocam.

Amartisörler çok pahalı değiller diye hatırlıyorum bende :)  

 
Hocam pahallı olma konusunda yanlışınız olabilir mi. Golf R için 4 amortisör sormuştum şu An net aklımda olmamakla birlikte pahallı değildi. 
 Fiyat konusunda en net bilgiyi @Kemalkapaklı dostumuz verecektir., kendisi yakın zamanda DCC amortisörlerinde “yağ kaçağı” olduğundan değiştirmişti..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@yusuf @forzaGilles  Dcc ‘li araç almayı ben önermiyorum arkadaşlar. Spor kullanım için bu özellik günlük kullanım için cok sert comfor moduna alsanız bile normal amortisörlerden yine sert bizzat denedim gördüm. Comfor odaklı kullanım için normal amortiaörleri tercih edin boşuna parada ödemeyin çabuk bozuluyorlar vede pahalı bir malzeme

 


Geri
Üst Alt