Tamam üstadyusuf dedi:
Paspasın altına bir şekilde su girmiş orada kalmıştır hocam herhalde. Su di mi o.axi2934 dedi:Arkadaşlar bir kaç gündür araca binmiyordum bugün öğlen saatlerinde binmeden sürücü tarafının paspasını silkeleyeyim dedim. Paspası kaldırdığımda bu şekilde bir ıslaklık var dı? Neden olmuş olabilir? Bilen daha önce yaşayan var mı?
Evet su @yusuf hocam bir yerden girme ihtimali sıfırın altında aracı aldığımdan bu güne 1 defa yıkadım oda 2 ay oldu nerdeyse haricinde arabada su bile içmedim desem yeridir Uzun zamandır yağmurda yapmadı. Yakın zamanda klimayıda çalıştırmadım.yusuf dedi:Paspasın altına bir şekilde su girmiş orada kalmıştır hocam herhalde. Su di mi o.Arkadaşlar bir kaç gündür araca binmiyordum bugün öğlen saatlerinde binmeden sürücü tarafının paspasını silkeleyeyim dedim. Paspası kaldırdığımda bu şekilde bir ıslaklık var dı? Neden olmuş olabilir? Bilen daha önce yaşayan var mı?
@silvershadow hocam inşallah işk seçenektir. Dün acil işlerim vardı ilgilenemedim. Bugün orayı silip bir kaç gün bekleyecegim bakalım bir daha olacak mı deneyip göreceğiz artıksilvershadow dedi:@axi2934
Değerli Hocam;
Geçmiş olsun
İki olasılık var.
İlki ve olmasını umduğum:
aracınızı yıkadıktan/yıkattıktan sonra kuruması için beklenmeden paspasları yerine koyulmuşsa havalar serin olduğundan ve nem yüksek olduğundan paspas uzun sürede kendi kendine kuruyamaz.
İkincisi ve olmasını küçük ihtimal olarak gördüğüm olasılık:
2013 modellerde fabrikasyon hata olarak görülen klima hortumundan su gelmesi arızası.
Bu olasılık düşük çünkü çoğu kişi gibi siz de klimayı kapalı tutuyor olabilirsiniz. Bu durumda bu olasılık ortadan kalkar. Çünkü klimada yoğuşma sonucu oluşan suyun aracın içerisine akması için aracın klimasının açık veya auto konumunda da olsa açık ve nem alma pozisyonunda olmalı.
Eğer bu durumu gerçekleştirebilecek koşullara sahipseniz hemen servise giderek revizyonunu gerçekleştirebilirsiniz garanti kapsamında
Hocam bu düşünce çok yanlış. Brodwayda o sesi duymuyorsunuz çünkü araçta çok fazla ses var. Siz de camı açın aracınızda o trim seslerini duymanız çok zor olacak. Bunun üzerine bir de motor sesi eklenirse yanda konuşanı bile zor duyarsınız. Bizim araçlarda bu sesleri duymamızın en büyük nedeni yalıtımın iyi olması ve motorun sessiz olması. 2011 model dizel megan'da bu sesleri duymuyorum duyduğumu da kafaya takmıyorum çünkü çok fazla ses var.major24 dedi:@yusuf , dediğiniz gibi ses çıkartma potansiyeli olan unsurlara dikkat ediyorum hocam.
Parça değişimi sonrasında teste çıktık "trim" seslerine bakan servis elemanı ile. İlk olarak değişen parçadan ses gelip gelmediğine odaklandık 2 mizde. Ama benden önce servis elemanının dikkatini çekti sunroof tarafından gelen sesler. Amaç parça değişimi sonucu sesin kesilip kesilmediğini öğrenmekti ve ses alamayınca testi bitirdik.
Şu an sağ kapı taraflarından ses geliyor mu gelmiyor mu bilemiyorum. Direksiyona geçirebileceğim birini bulduğum zaman kontrolleri yapacağım.
Aslında bu tür sesler çok kafaya takılacak şeyler değil ama 100bin lira verdiğim 0 arabamdan böyle sesler duymak o sesleri kafama takmaya sebep oluyor. (92 model broadway'imiz de bile bu tarz sesler yok , utan VW >: )
Direksiyonlarında da masaj fonksiyonu var, 100ü geçince titreyerek otomatikmen masaj yapmaya başlıyor, sorarım size bu özellik hangi golfte var, opsiyon olarak bile alamadığınızı adamlar zamanında standart donanıma koymuşmajor24 dedi:@fcsrn , yenilerden alamazsınız tabi hocam ( ha şahin/doğan da da alınır). eskilerde 90 la bağıra bağıra +200 le gidermişcesine yardırırsınız , yenilerde 150 ile o hissi alamazsınız. Ayrıca broadway 100 den sonra KANATLANDIRIIIIIIIIIIR 8D s=s17 8D