@son Hocam 1.0 ciddi iyi bir motor maddi sikintiniz yoksa tabiki dizel almak mantikli.Fakat 1.0 performans cekiş sessizlik sizi uzmez.Vergi avantajida var.😁

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@mbonat neden 1.0 değil 😀 açıklarsanız seviniriz.
Aralarındaki fiyat farkı çok değil türk mantığı ☺️ ile ilerde satılacağı zaman fark yaratıyor kötü olduğundan değil ama malesefki 1.0 motor için ya bu araba gitmez mantığı olması toplumda yoksa inanın ben benzinli aracı çok çok daha seviyorum şöyle bir inkan olsaydı 1.4tsi 150bg mi 1.6.tdi 115bg mi aynı para olsa dahi benzinli aracı tercih ederdim tabi bu durum tamamen zevk 

 
Şunu söyleyeyim öncelikle , 1 yıl 1.0 tsi kullandım oldukça memnundum gidişinden yakıtından sesinden . Ben türk mantığıyla satılmıcak bir kombinasyon almıştım 1.0 tsi comfortline manuel ve cam tavansız aracımından memnundum . Fakat ben 1.0 tsi ucuz diye almıştım ben aracımı ikinci el aldım hem alırken hem satarken 1.4 ile nerden baksanız aralarında 10 bin tl oynuyor . 1.6 Tdi bana göre dizel olduğu için 1.4 ten pahaladır . O fiyat farkına düşünmeden 1.6 tdi alırım kesinlikle

Fiyat farkını bir kenara koyalım . Aracınızdan sıkıldınız bir yay alıcaksanız yada yazılım gibi performans a yönelik işlemler yapıcaksınız . 1.0 için imkanlar çok kısıtlı olduğu için sıkıntı çekeceksiniz . 

Gelelim ikinci ele hala insanımızda 1.0 motor çeker mi yeaa düşüncesi olduğu için ikinci eli diğer motor seçeneklerine göre oldukça zayıf . Buda ikinci elde diğer motor seçeneklerine göre oldukça ucuza satılmasına sebeb oluyor . Alıcı için avantaj satıcı dezavantaj

Yakıta gelirsek eğer şehir içi kısa mesafe ve soğuk ortam koşullarında kullanılmıcaksa . 1.6 Tdi 1.0 dan az yakıcaktır .

1.0 ın motorlu taşıtlar vergisinin daha ucuz olması bir avantaj

1.0 motor ülkemiz için yeni olduğu için olası bi sorunda sorunu çözmek diğer motor seçeneklerine göre daha az olucaktır . 

1.4 veya 1.6 yıllardır satıldığı için yedek parça imkanı oldukça fazla bakkalda bile periyodik bakım parçalarını bulabilirsiniz

1.0 çalışırken motor kaputunu açarsanız bu ne yaa diyebilirsiniz :)  3 silindir olduğu için oldukça sarsıntılı çalışıyor .O sarsıntı rolantide çok belli olurken giderken o kadarda belli olmuyor fakat hissediyorsunuz. Birde motor kısmının yarısı nerdeyse boş fındık kadar motor var.

Ben 1.0 ı genelde tek başıma ve şehir içinde kullandım onun için ben gidişindende çok memnundum yakışındanda . Gelelim 4-5 kişi artı bagaj uzun yola çıkıcaksınız dik rampa var . Burda büyük ihtimalle 1.0 olduğunu belli edicek  ve yakıt tüketimi fırlıcak . Hızlanma esnekliği oldukça düşücek.

1.0 ı turbo yürütüyor performanslı kullanışta diyelim devriniz 3 bin gaza dip gaz yapıyorsunuz evde kimse yok biraz zaman geçtikten sonra turbo doluyor ve yürümeye başlıyorsunuz . Benim gibi 2.0 atmodan geçen biri için oldukça kötü birşeydi . Gaz tepkisi çok kötü gaza bastığınızdan çok sonra tepki veriyor.

Günün sonunda 1.0 tsi fiyatıyla diğer motor seçeneklerine göre oldukça ucuz , buda alınası yapıyor . Benim gibi 1.0 manuel alırsanız çok ucuza makyajlı kasa golfe binebilirsiniz . Ama ben gidipte 150 bin verip 3 teneke coca cola hacimli arabaya binmek istemem . Dediğim gibi 1.0 ın avantajı ucuz olmasıdır . Şehir içi kullanım için oldukça uygun Sakarya'yı bilenler için her gün kampüs yokuşunu çıkıyordum ve arada 4-5 kişi olduğumuzda oluyordu sıkıntı olmuyourdu. O fiyat farkına bırakın 1.0 ı 1.4 olsa bile gidin dizeli alın .

 @Ufukkaya @bf417

 
Yeni 1.6tdi  kullananlar araçlarınıza adblue dolumu yaptınızmı . kullanım kitapçığında gereğinden fazla adblue arızaya sebep olur diye uyarıda bulunuyor . ne kadar koyacağımızı neden bileceğiz

 

Geri
Üst Alt