silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Audi dört halka...
Sihir işte burada.
Marka algısı ve markanın algısının içerisi lüks,üst sınıf, premium, artık her nasıl adlandırılırsa adlandırılsın sonuçta Golf'ün üzerinde bir konumda.
Şasi,yürüyen aksam, elektronik ve yazılım altyapı Golf ile aynı olan aracı yarattıkarı algı sayesinde 20 bin lira fazlasına satabiliyorlar.
Mutlaka iç döşeme kalitesi yüksek ve seçenekleri fazladır. Ama fütüristik Jet noozle görünümlü havalandırmalar benim zevkime göre değiller. Fakat far ve stop grubu o kadar güzel ki diyecek sözüm "harika" dan başka bir şey yok. Ama 20 bin liranız Varsa verdiğinizin karşılığını kullanıcı zevki olarak değil de marka prestijı ve satarken geriye alacağınız bir depozit olarak bakabilirsiniz.
ikinci elde dizel biraz daha fazla rağbet gören Audi'nin olmazsa olmazları var elbette Ve
Tarık Hocam bunları size aktardı . Ayrıca kendisi Audi a3 sedan'ını henüz satın aldığından araştırmalarının sonuçları çok yeni.
sedan yeni çıkan kasası oldukça revaçta.
Dolayısıyla değer kaybı bakımından a3 sedan ile Golf'ün sizi üzmeyeceğiniz düşünüyorum.
Orijinalden alıntı: M.L.Crassus
Arkadaşımızın bu iki seçeneği arasında ben açık ara GOLF'ten yana kullanıyorum oyumu Murat Hocam. Aradaki fiyat farkı biraz göreceli kalıyor çünkü donanımları eşitleyemiyoruz. Birebir esitleyip Highline yapalım dersek fark 20.000-TL yi asabilir dahi. Bir şeylerden fedakarlık yapmak gerekiyor. İç mekanda tasarım farkı var fakat konumlandirma ayni sayılır. 2 araç arasında geçiş yapan sürücü rahatligi bakımından pek fark hissetmiyor. A3'ün havalandırma ızgarası tasarımı benim de tercihim olan bir tarz değil. Ama önceki nesil de öyleymis, artık bunu gelenekselleştiriyorlar demek ki A3'te. Bu tasarımda en güzel artı çevresindeki alüminyum halkalar. Diğer araçlardaki gibi krom görünümlü plastik değil gerçek alüminyum kullanılmış. Benim GOLF tercihim belli ; GOLF için benzinliler ; özellikle 1.2 TSi ile 1.4 TSİ 122hp benim favorilerim. Dizel GOLF fiyatı nedeniyle biraz mantık sınırlarını zorluyor. 1.2 TSi muadili araçta ( Bu sözüme kizanlarda desteğini bekliyorum Murat Hocam ) Torsiyon Çubuğu da varken 15.000-TL fark vermek bana mantıklı gelmiyor. 1.2 TSİ ilk kalkislarda daha atak üstelik. Denebilir ki dizel değer kaybetmiyor. Güzel tespit ama GOLF özelinde benzinli TSi 'ler de değer kaybetmiyor. Audi cephesinde ise ikinci elde durum aynı değil. Orada işler özellikle Sedan'da direkt Dizele dönüyor. Benzinli'yi tercih eden az olunca ikinci eli de sıkışıyor. Yukarıdaki 2 araç arasında Dizel GOLF ü tercih etme nedenim ise her ne nedenle olursa olsun dizel tercih edilmişse Highline GOLF daha keyif verici bir araç. Attraction A3'ü genellikle filo kiralama ve şirketler tercih ediyor. Araçta ciddi manada donanım eksikliği oluyor ve bu yine ikinci elde tercih edilebilirligi azaltiyor. Premium markalarda insanların ikinci elde aracı tercih etmelerinde Xenon ve Sunroof gibi donanımların çok önemli rol oynadığını belirtmek isterim. Bu araçlardaki Xenon ve Sunroof opsiyon gibi değil adeta aracın kendi donanımı ve Full tanımını getiren özellikleri olarak değerlendiriliyor. Attraction bu manada biraz sorun yaratabilir, temkinli olmakta fayda var. GOLF ise her versiyonuyla GOLF'tür. Şunu düşünmek lazım ; siz sokakta tanımadığınız insanla veya otomobil ile yabancı bir insanla konuşurken aracım A3 derseniz "O ne ? " veya " Hangi marka ? " veya " Citroen mi ? - Hyundai mi ? " gibi sorularla muhatap olabilirsiniz ama GOLF derseniz herkes aaa veya ooo GOLF der. A3 ismi başına Audi markası gelmeden GOLF kadar herkesçe bilinmiyor bu bir gerçek. Bu son söylemlerim abartı gelebilir ama 45 günlük gecmisimizde 2 - 3 kere bu dialogları yaşadım. A3 diye cevap verdiğim ve bana o ne diyen 2 - 3 kişi oldu
Sihir işte burada.
Marka algısı ve markanın algısının içerisi lüks,üst sınıf, premium, artık her nasıl adlandırılırsa adlandırılsın sonuçta Golf'ün üzerinde bir konumda.
Şasi,yürüyen aksam, elektronik ve yazılım altyapı Golf ile aynı olan aracı yarattıkarı algı sayesinde 20 bin lira fazlasına satabiliyorlar.
Mutlaka iç döşeme kalitesi yüksek ve seçenekleri fazladır. Ama fütüristik Jet noozle görünümlü havalandırmalar benim zevkime göre değiller. Fakat far ve stop grubu o kadar güzel ki diyecek sözüm "harika" dan başka bir şey yok. Ama 20 bin liranız Varsa verdiğinizin karşılığını kullanıcı zevki olarak değil de marka prestijı ve satarken geriye alacağınız bir depozit olarak bakabilirsiniz.
ikinci elde dizel biraz daha fazla rağbet gören Audi'nin olmazsa olmazları var elbette Ve
Tarık Hocam bunları size aktardı . Ayrıca kendisi Audi a3 sedan'ını henüz satın aldığından araştırmalarının sonuçları çok yeni.
sedan yeni çıkan kasası oldukça revaçta.
Dolayısıyla değer kaybı bakımından a3 sedan ile Golf'ün sizi üzmeyeceğiniz düşünüyorum.
Orijinalden alıntı: M.L.Crassus
Arkadaşımızın bu iki seçeneği arasında ben açık ara GOLF'ten yana kullanıyorum oyumu Murat Hocam. Aradaki fiyat farkı biraz göreceli kalıyor çünkü donanımları eşitleyemiyoruz. Birebir esitleyip Highline yapalım dersek fark 20.000-TL yi asabilir dahi. Bir şeylerden fedakarlık yapmak gerekiyor. İç mekanda tasarım farkı var fakat konumlandirma ayni sayılır. 2 araç arasında geçiş yapan sürücü rahatligi bakımından pek fark hissetmiyor. A3'ün havalandırma ızgarası tasarımı benim de tercihim olan bir tarz değil. Ama önceki nesil de öyleymis, artık bunu gelenekselleştiriyorlar demek ki A3'te. Bu tasarımda en güzel artı çevresindeki alüminyum halkalar. Diğer araçlardaki gibi krom görünümlü plastik değil gerçek alüminyum kullanılmış. Benim GOLF tercihim belli ; GOLF için benzinliler ; özellikle 1.2 TSi ile 1.4 TSİ 122hp benim favorilerim. Dizel GOLF fiyatı nedeniyle biraz mantık sınırlarını zorluyor. 1.2 TSi muadili araçta ( Bu sözüme kizanlarda desteğini bekliyorum Murat Hocam ) Torsiyon Çubuğu da varken 15.000-TL fark vermek bana mantıklı gelmiyor. 1.2 TSİ ilk kalkislarda daha atak üstelik. Denebilir ki dizel değer kaybetmiyor. Güzel tespit ama GOLF özelinde benzinli TSi 'ler de değer kaybetmiyor. Audi cephesinde ise ikinci elde durum aynı değil. Orada işler özellikle Sedan'da direkt Dizele dönüyor. Benzinli'yi tercih eden az olunca ikinci eli de sıkışıyor. Yukarıdaki 2 araç arasında Dizel GOLF ü tercih etme nedenim ise her ne nedenle olursa olsun dizel tercih edilmişse Highline GOLF daha keyif verici bir araç. Attraction A3'ü genellikle filo kiralama ve şirketler tercih ediyor. Araçta ciddi manada donanım eksikliği oluyor ve bu yine ikinci elde tercih edilebilirligi azaltiyor. Premium markalarda insanların ikinci elde aracı tercih etmelerinde Xenon ve Sunroof gibi donanımların çok önemli rol oynadığını belirtmek isterim. Bu araçlardaki Xenon ve Sunroof opsiyon gibi değil adeta aracın kendi donanımı ve Full tanımını getiren özellikleri olarak değerlendiriliyor. Attraction bu manada biraz sorun yaratabilir, temkinli olmakta fayda var. GOLF ise her versiyonuyla GOLF'tür. Şunu düşünmek lazım ; siz sokakta tanımadığınız insanla veya otomobil ile yabancı bir insanla konuşurken aracım A3 derseniz "O ne ? " veya " Hangi marka ? " veya " Citroen mi ? - Hyundai mi ? " gibi sorularla muhatap olabilirsiniz ama GOLF derseniz herkes aaa veya ooo GOLF der. A3 ismi başına Audi markası gelmeden GOLF kadar herkesçe bilinmiyor bu bir gerçek. Bu son söylemlerim abartı gelebilir ama 45 günlük gecmisimizde 2 - 3 kere bu dialogları yaşadım. A3 diye cevap verdiğim ve bana o ne diyen 2 - 3 kişi oldu