Yeni Insignia



D segmenti araçta her yan kütür kütür plastik olunca bir yadırgamıştım, özenilmeyen c serisinde bile kapı içlerine göstermelik bir kauçuk altlık atılmıştı, insigniada ise hiçbir yana özenilmemişti... düşük sınıf markalar, premiuma tercih edilebilmek için hacim, donanım veya kalitede yüksek standartlar sunmalı. Ancak insignia zaten sportif yapısı gereği ferah bir hacim sunamıyor, donanım deseniz eh işte, kalite bulunmamakta... haliyle bu durumda kaybetmeye mahkum.

 
Sonunda İnsignia Grand Sport Eclusive donanıma karar verdim ve bu gün teslim aldım aracı:) 3.20D ve C200D bunların basic paketlerine tercih ettim hem de. Bursa -İzmir seyahati sonrası ayağımın tozuyla bir kaç yorum yapayım. 

Bağlantı-medya-display: çok çok iyi.

-Apple car play ve android Auto var. USB veya telefondaki parçaları sorunsuz çalıyor. Ekran hassasiyeti güzel. Bluetooth Telefon görüşmeleri net ve başarılı. 

-Navigasyon mevcut ama henüz kullanmadım. Car play den iPhone haritaları ekrana yansıttım güzel. 

- Head up display : hız devir, navigasyon, müzik vd gösterme seçenekleri var. Pek beğendim. 

-Bose ses sistemi mevcut, müzik dinlemek keyifli bu sistemle. 

1DADB92F-8EE7-462D-A050-0DFAE9462B1F.jpeg

2A876A7D-517C-453D-8C0E-8328FAE19A96.jpeg

E87E1030-91E3-4C37-8E47-88A8677E185C.jpeg

 
Dış tasarım 

-sedan coupe tasarım

-arka camla birlikte açılan bagaj kapağı 

-18 inch jantlar 

-karartılmış arka camlar 

- opc tasarım marşpiyel tamponlar 

ben beğeniyorum. 

BD6D7470-C56F-4B16-A471-3300E58C84AD.jpeg

FD712C44-7615-4A18-B15D-E19BE97A4AC5.jpeg

83BA3AC7-17C1-4C38-8296-B4B662471241.jpeg

AAF36EB1-137A-4583-8E1D-7E3E98F87743.jpeg

AAB40745-7FE4-4361-A2F6-D61FEB066553.jpeg

 
Konfor- yol tutuş- performans 

- rüzgar sesi çok az 

- yol lastik gürültüsü biraz alıyor

- motor gürültüsü az iyi izole etmişler 

- özellikle sürücü koltuğu agr onaylı. Isıtma soğutmalı baldır destekli ve hatta masajlı. Çok rahat 

-Klima güzel çalışıyor 

- sürüş modları var  sportifte direksiyon ve süspansiyonlar sertleşiyor hissedilir derece  tour modunda pamuk gibi. Normal modda sürüşe göre kendisi ayarlıyor . Biraz sert ama konfordan da taviz vermiyor iyi ayarlanmış  

- genel olarak konforlu bir sürüş vaad ediyor  

- virajlarda çok iyi yol tutuyor dileyen YouTube de  77.com olsa gerek Moose testini izleyebilir  arteon filan savuruyor İnsignia çok iyi bu konuda 

- düşük viteslerde performans yüksek değil ama sonrasında akıyor uzun yolda   

- vites geçişlerinde ben sorun görmedim dsg gibi olmasa da tecrübeli olmayanlar farkı anlamaz  

 
Donanım - güvenlik 

- exclusive donanımda aklınıza gelen her şey var 

- deri koltuklar arka koltuklar ısıtmalı  sürücü ve ön yolcu koltuğu ısıtmalı havalandırmalı ve sürücü koltuğunda masaj fonksiyonlu  2 hafızası var 

- direksiyon ısıtma

- 360 derece kuş bakışı kamera 

- adaptif cruze kontrol 

- araç ve yaya çarpmayı engelleyici sistem: otomatik fren 

- şerit takip asistanı  çok iyi çalışıyor 

- otomatik park pilotu var denemedim 

- akan trafik ve kör nokta sensörleri 

- sunroof 

- ısıtmalı ön cam 

-led matrix adaptif farlar. Uzun far asistanı . Bunu biraz sonra deneyimleneceğim :)

-start stop 

B98272AB-BF1E-4D1E-8B4F-083AA3639D38.jpeg

A4CBF5B2-30AA-4A0A-9F40-EC1C0FBCFE3F.jpeg

349AA8B0-0DBF-4A01-90C4-6EC4BDF00C74.jpeg

8613BAC3-C76D-4705-9C10-9569629284F5.jpeg

BE3E4A95-97E9-402B-BEBB-904E6DE1E488.jpeg

 
Sonuç: : özellikle uzun yol yapanlar içim ideal bir seçenek olduğunu rahatlıkla söylebilirim. İnsignia dan önce 1 ay ikame araç olarak Passat kullandım. Passat biraz daha seri geldi bana am onun dışında sürüşte verdiği güvenlik hissi yol tutuş, konfor konularında İnsignia fark atıyor 

ilerde yorumlarım olursa yine bu başlık altına ekleyeceğim :)

 
@Savatage hocam çaylar şirketten:). Sanırım aylık kirası 720-750 € civarı. 3 yıllık sözleşme ve yıllık 50 bin km. Dolar Euro fırlamasan önce sitesinden baktığında exclusive donanım için 250 bin tl fiyat veriyordu. 

 
bizim şirketteki clioların (symbol)               aylık kira bedeli 130 €. 

insigniayı sembolu vs geçtim. yakıt şirketten olsun araç TATA olsun razıydım yani  hergün 72 km gitgel TDİ golf  bile cepten yiyince  yük bana

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hayırlı olsun. Benim hoşuma giden bir araç, tipi eski kasadan daha güzel 

 
[mention=5512]Copcu[/mention] teşekkür ederim derim 
Hocam hayırlı olsun. 2016 insignia cosmo, sunrooflu kullaniyorum. arkadasta 320 i vardi,cok kullandim. bos bmw yi degil orta doluluktakini bile insignia ile degismeyin. car play cok zevklidir mesela. hem sorunsuz hem zevkli araclardir. bendeki 55000 km de, sadece bakima gidiyorum servise.makyajli golfte aldim ayrica , dsg li, yok bosa alip el frenini oyle cek, yokturbo ariza verir stop etmeden bekle, cam tavan ses yapiyor, kronikmis. arac daha 5000 km de.vw ler cok narin geldi bana. bmw nin tek artisi sanildigi gibi yol tutus degil, hizi, gucu, kisaca motoru.yagmurlu ve karli yollar bmw ile kabustur. adaptif farlarin tadini cikarin. yani tebrikler

Sent from my Mi A1 using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk

 
@akfyldrm sağolun hocam. BMW keyif ve performans arabası gerçekten ama uzun yolda karda yağmurda önden çekişli büyük sedan araba iyidir. İnsignia da bence ideal seçenek şirket aracı olarak. Farları 2 gündür deniyorum harika:)

 

@akfyldrm İnsignia D segmenti bir araçtır ve kendi sehmentindeki araçlarla mukayese edilebilir, Golf ile değil. Buna rağmen Golf’ün malzeme kalitesinin insignia ile rahatlıkla boy ölçüşebileceğini düşünüyorum. 

İnsignia’nın atası olan vectra Opel’i batıran model olarak bilinir. Hatta denir ki Astra olmasaydı Opel bugünleri göremezdi, gerçi güncel Astra olan K serisi de öncekilerin satışlarını aratır halde. Satışları takip ettiğim kadarıyla yeni insignia pek tutmadı gibi, şimdiden böyle. 

Şirket aracı olarak avantajları vardır bilemem ama 250.000 TL verip insignia / BMW ikilemine giren kişilerin büyük bir çoğunluğu herhalde BMW alırdı. Opel markasının kalite algısını çok çok iyi bilirim. BMW de çok yabancı olduğum bir araba değil. 

İnsignia ise hele bundan sonra PSA’nın elinde vasat olmaktan öteye gidemez.

 

Geri
Üst Alt