Çok teşekkür ederim.....lbunu yaparken start stop devrede olmasın ama
Denediğimde bilgi vereceğim Ahmet kardeş.S&S kapalı olsa bile P ye alınca araç stopmu ediyor.
Hayir hocam calisir devam eder.S&S kapalı olsa bile P ye alınca araç stopmu ediyor.
Geçici park etme durumunda golfun rolantide calismasini nasıl sağlıyoruz. ..sagolun
Anlık inip binmeler de nasıl araç D'de durabilir ve sakıncası olmayabilir ?@ahmet3976 araçta kemeriniz takılıyken yag sıcaklığı motor sıcaklığı uygun şartlardaysa araç kendini kapatır . kapattıktan sonra kemer çözerseniz komple kapatır ama kemeri cözmeden gaza dokunursanız kendini geri çalıştırır
oyüzden anlık inip binmelerde araç D de durabilir sakınca yok zararı yok start stop devrede degilken kemerinizi çözün sonra ister N ye ister P ye atın işe yarıyacaktır
1-)(güvenlik) kemerinizi çözdüğünüz zaman araç otomatik olarak el frenini çeker haliyle hareket edemezsinizStart Stop ( Vitesin Yanında Butonu Mevcut ) Devre Dışı Bırakırsanız Araç Stop Etmez. Vitesi P'ye Alıp Elfrenini Çekip İnebilirsiniz. ( N'ye Alıp El Frenini Çeker ve İnerseniz Araç Ekranında Yazılı ve Sesli Uyarı Verecektir )
Anlık inip binmeler de nasıl araç D'de durabilir ve sakıncası olmayabilir ?
Araç D'de iken ve gitmiyorsa Kesinlikle kavramaya zararı olur, ve araç gitmek istediği için fren bırakmadığı için aşırı ısınır. Bu tarz duraksamalar da vitesi N'ye almanın DSG'ye faydasını bir çok DSG konusunda görebilirsiniz. Bunların tümünü unutup, kötü senaryoyu düşündüğümüzde @calik arkadaşımızın söylediği gibi büyük bir güvenlik sorunudur.1-)(güvenlik) kemerinizi çözdüğünüz zaman araç otomatik olarak el frenini çeker haliyle hareket edemezsiniz
2-)(DSG) araç gitmediği için ayağınız d de ama frendeyken nasıl oluyorsa aynısını yapar kavramayada zarar gelmez
3-)araç içinde yazılı ve sesli uyarının önemini anlamadım 100 gibi camlar açıkken eko uyarısı çıkınca nasıl dikkate almıyorsanız bunuda almanız için bir sebep yok
ama start stop tusuna basmak daha güzel çözüm
Kesinlikle katılıyorum. D konumunda el freni çekili iken veya auto hold devrede iken duraksamalar da devir göstergesine bakarsanız ilk durma anında eğer, durduktan 1-2 sn sonra devrin çok az daha düştüğünü göreceksiniz. Buradan ben şunu anlıyorum, araç gitmeyeceğini anladığı için kavramayı ayırıyor. Bir nevi manuel de debriyaja basmışsınız gibi düşünün.Araç D'de iken ve gitmiyorsa Kesinlikle kavramaya zararı olur, ve araç gitmek istediği için fren bırakmadığı için aşırı ısınır. Bu tarz duraksamalar da vitesi N'ye almanın DSG'ye faydasını bir çok DSG konusunda görebilirsiniz. Bunların tümünü unutup, kötü senaryoyu düşündüğümüzde @calik arkadaşımızın söylediği gibi büyük bir güvenlik sorunudur.