Duraksamalar da motoru çalışır durumda bırakabilmek....l


   Yanlış bir bilgi varsa hemen düzeltelim hocam lakin birazda emin gibiyim yanlış bir bilgi vermiş isem özür dilerim

@calik hocam tabi ki tam güvenlik olması için N ve P daha uygunda araç makine sisteminde aracı durdurmak için frene basıp hızı 0 düşürdüğümüzde ekranda yeşil P yanınca hiç bir sorun yok kemeri çözüp inebiliriz aracın hareket etme ihtimali fren boşalması ihtimaline denk ve ben o ihtimale 0 veriyorum ama tabiki araba bir hata yapar gibi gibi ihtimale yer verirsek sizinkisi daha doğru ama bu benimkinin yanlış olabilceği anlamına gelmiyor 

@fcsrn@Yasin hocalarım sizin gördüğünüz şeyi bende gördüm ama ben şöyle düşünmüştüm araçlarımızda boşa alma varya N atarak degil ayağımızı gazdan çekince .. o halde iken devir 900 de kalıyor ben bu bahsettiğim şeyi yaptığımda da devir 900 kaldı ve bende şunu anladım kavrama rahatta.. gitmek istemediğimi anladı olarak yorumlamıştım sizin bahsettiğiniz kırmızı ışıkta dururken aracı N ye almak ile aynı şey olarak düşünüyorum bu video nun //1.58 // de açıklama yapmışlar hocam 



 
Moderatör tarafında düzenlendi:
   Yanlış bir bilgi varsa hemen düzeltelim hocam lakin birazda emin gibiyim yanlış bir bilgi vermiş isem özür dilerim

@calik hocam tabi ki tam güvenlik olması için N ve P daha uygunda araç makine sisteminde aracı durdurmak için frene basıp hızı 0 düşürdüğümüzde ekranda yeşil P yanınca hiç bir sorun yok kemeri çözüp inebiliriz aracın hareket etme ihtimali fren boşalması ihtimaline denk ve ben o ihtimale 0 veriyorum ama tabiki araba bir hata yapar gibi gibi ihtimale yer verirsek sizinkisi daha doğru ama bu benimkinin yanlış olabilceği anlamına gelmiyor 

@fcsrn@Yasin hocalarım sizin gördüğünüz şeyi bende gördüm ama ben şöyle düşünmüştüm araçlarımızda boşa alma varya N atarak degil ayağımızı gazdan çekince .. o halde iken devir 900 de kalıyor ben bu bahsettiğim şeyi yaptığımda da devir 900 kaldı ve bende şunu anladım kavrama rahatta.. gitmek istemediğimi anladı olarak yorumlamıştım sizin bahsettiğiniz kırmızı ışıkta dururken aracı N ye almak ile aynı şey olarak düşünüyorum bu video nun //1.58 // de açıklama yapmışlar hocam 


Aracımda denediğimde duracak kadar frene bastığımda araç halâ gitmek istiyor, yalnız freni tam köküne kadar bastığımda bi rahatlama geldiği doğrudur. Fakat frenden çeker çekmez aracın ileri gitmesi ( o kadar hızlı tepkime beklemiyorum )  bana tam ayırmadığı hissiyatını veriyor. Bazı makalelerde aracın yarım kavramada beklediği bu sırada baskıyı traşladığı, düzensiz yıprandığı için  de titremeler bu yüzden olduğu söylenmektedir.  Ben duraklamalarda N'ye yokuşlarda da S'ye alıyorum. Toyota (MMT) & Megane ( EDC Çift Kavrama) kullanan arkadaşların başına ( yolda bile bırakıyor ısınmadan dolayı ) gelen problemler bariz ortada. " Vites kutusu ısındı vs vs " Yolda kalanları yazmaya gerek bile duymuyorum. Videodaki arkadaşın söylediği gibi "kendinizi rahat hissedecekseniz N'ye alabilirsiniz" ben kendimi rahat hissediyorum :)  

 
@Yasin hocam tedbirli olmakta fayda aslında en güzeli sizin yaptığınız benimki kumar gibi oldu :D herkes nasıl rahatsa öyle yapsın

 

Geri
Üst Alt