Torsiyon meselesinde golf 7 1.6 tdi ve 1.4 tsi kullanmış biri olarak net bir şekilde söyleyebilirim, hissiyat farkı anlaşılıyor. Direksiyon başında tutunma limiti hızlı döndüğüm kavşaklarda net gördüğüm bir şeydi, ancak beni en çok üzen ise kasis meselesi, tepevari olup keskin olmayan ancak yüksek olan kasisleri bilirsiniz, onlardan biraz hızlı geçince aracın dengesini kaybetmesi torsiyonda çok belirgin. Torsiyon ve bağımsızı aynı kasiste denedim, torsiyon dengesi bozulup biraz direksiyon müdahalesi isterken bağımsız kendi yolunu bulup devam ediyor.
Arka yaşam alanına gelince, bozuk yolda üzücü şekilde çok bariz bir fark var, torsiyonda çalkalanarak gidiyoruz desek yeridir; bağımsız ise daha olgun tepkiler veriyor.
Bir diğer husus torsiyon bağımsız meselesinden ayrı olarak makyajsız 1.6 tdi aracımda sabahları ilk başta kasislerde vs süspansiyon sesi olurdu, şimdiki makyajlı 1.4 aracımda ilk başta bile bu sesler yok. Makyaj ile birlikte süspansiyon seslerine de bir çeki düzen verilmiş olabilir, başka makyajlı sahipleri de bu hususta yorum yaparsa sevinirim.
Arka yaşam alanına gelince, bozuk yolda üzücü şekilde çok bariz bir fark var, torsiyonda çalkalanarak gidiyoruz desek yeridir; bağımsız ise daha olgun tepkiler veriyor.
Bir diğer husus torsiyon bağımsız meselesinden ayrı olarak makyajsız 1.6 tdi aracımda sabahları ilk başta kasislerde vs süspansiyon sesi olurdu, şimdiki makyajlı 1.4 aracımda ilk başta bile bu sesler yok. Makyaj ile birlikte süspansiyon seslerine de bir çeki düzen verilmiş olabilir, başka makyajlı sahipleri de bu hususta yorum yaparsa sevinirim.
Moderatör tarafında düzenlendi: