Hocam bu yurtdışı üretimi hayırlı olsun.. yalnız bu aküyü araca tanıtma işi bayaa bi can sıkıcı s=sessizlik Alt tarafı bir akü yani tv kumadası pilinden farkı yok bildiğin pil işte bunu bile dallandırıp budaklandırıyorlar.., biraz araştırdımda yapmaya kalksan bayaa bi çetrefilli., aküyü servisten alsan serviste bile bu işten anlayan biri olacağını pek zannetmiyorum., olsa bile uğraşırlar mı muammaHocam ürünün resmi
yapılır hocam zor değilmişHocam bu yurtdışı üretimi [emoji4] hayırlı olsun.. yalnız bu aküyü araca tanıtma işi bayaa bi can sıkıcıAlt tarafı bir akü yani tv kumadası pilinden farkı yok bildiğin pil işte bunu bile dallandırıp budaklandırıyorlar.., biraz araştırdımda yapmaya kalksan bayaa bi çetrefilli., aküyü servisten alsan serviste bile bu işten anlayan biri olacağını pek zannetmiyorum., olsa bile uğraşırlar mı muamma
[mention=2]yusuf[/mention]
https://www.youtube.com/embed/IJAScg6JrYI?feature=oembed
[/URL]
hocam şimdi ekstra olarak bir kodlama mı yapılması gerekmektedir,bu işlerden anlamadığım için soruyorum kusura bakmayın. :000054-medium:On 04.11.2017 at 04:25, forzaGilles yazdı:
Hocam bu yurtdışı üretimi hayırlı olsun.. yalnız bu aküyü araca tanıtma işi bayaa bi can sıkıcı s=sessizlik Alt tarafı bir akü yani tv kumadası pilinden farkı yok bildiğin pil işte bunu bile dallandırıp budaklandırıyorlar.., biraz araştırdımda yapmaya kalksan bayaa bi çetrefilli., aküyü servisten alsan serviste bile bu işten anlayan biri olacağını pek zannetmiyorum., olsa bile uğraşırlar mı muamma
@yusuf
Sıkıntı olmaz akü görevini yerine getirir ancak yeni akünün üzerinde ki kodları araca tanıtmazsanız akü olması gerektiğinden daha çabuk bitecektir., yeni nesil araçlarda kullanılan akülerde (bms) Battery Management System/akü yönetim sistemi denilen aküyü verimli kullanmaya yarayan bir mikro işletim sistemi mevcuttur., bu sistem araç ile akünün birbiriyle koordineli şekilde çalışarak aküden en verimli şekilde faydalanılmasını sağlar., sistem bir bölgeye artık beslemenin ihtiyacı olmadığı anladığında o bölgenin enerjisini keser bu şekilde akü ihtiyaç olan diğer bölgelere daha rahat besler., vs. gibi açıklayabiliriz., yeni akü sisteme tanıtılmazsa ne olur çok basit akü normal bir aküden farkı kalmaz eski üsül çalışır., daha çabuk ömrünü yer@forzaGilles
Her akü değişiminde kodlama şart mı? Birkaç akücüye sordum biz yapmıyoruz takımca sıkıntı olmuyor dediler. Ayrıca bu kodlama sistemine nerden ve nasıl giriliyor
Mutlaka akünün üzerinde marka, model, amper bilgileri yazan etiket olmalı., olmaması mümkün değil., Yok ise bir şekilde daha önce aküye müdahale edilmiştir., start-stop ‘un devreye girebilmesi için pek çok kriter var., yani niye girmedi diye hemen aküye bağlamayın., Kullanım klavuzun da star-stop un devreye girebilmesi için detaylı madde made açıklaması yazmaktadır.,2013 1.2 tsi aracımdaki akü ömrünü doldurmak üzere. Soğukların etkisiyle Sabahları start stop devreye girmiyor. Akü durumu da yol sonunda baktığımda yüzde 70 çıkıyor.
Aracın üzerindeki akünün hiç etiketi yok marka model amper vb bilgiler yazdığı bir yer bulamadım. Etiket sökülme izi falan da yok.
Servis kayıtlarına da baktım akü değişmemiş daha önce hiç. 6. yılı çok iyi bile dayanmış
Varta sitesinden aracın model yıl bilgileri girdiğimde varta 60 ah blue dynamic efb öneriyor. Bu modeli almayı düşünüyorum.
Aracı nerdeyse frene basmadan sürekli vites küçülterek kullanıyorum diyebilirim. Fren enerjisi geri kazanımından faydalandığım pek söylenemez.
AGM nin en büyük avantajının efb ye göre ömrünün uzun olması.
Bir de bu kodlama olayını yapmadan devam edenlerde bir sıkıntı oldu mu merak ediyorum. Sanıyorum ki buralarda o kodlamayı yapabilecek firma yoktur
Efb için 577 lira
Agm için 769 lira fiyatlar var.
Aslında 200 tl farka değebilir diye de düşünmüyor değilim
Keşke start stop lu akü alsa idiniz 550 lira civarında varta efb 60 amper işinizi görür idi.2016 1.2Tsi midline manuel aracım üzerinde orjinal ispanyol akü cortladı. Az önce ensa diye 2 sene garantili bir akü takıldı. Start stop desteği yok ama olmak zorunda olmadığını öğrendim. Sanırım akü aç kapadan biraz ömrü kısalacak bu yüzden zaten azalmıyornu. Bu arada; teyp şifresi sordu o ne dedim elektrikçiye. Kod girmek gerek dedi ama bilmeyince akü kutupbaşlarını sökünce elektriğin kesilmesine engel oldu başka bir akü ile elektrik sağladı böylecre kesintisiz enerji olduğundan elektrik kesilmiş ve kod girmek şartı kalmadı. Işık falan hiç yanmadı. Üzerinden çıkan 59A taktığı 75A. 460TL verdim. Şu an sorun yok
Hatalı bir iş yaptığınızın farkındasınız umarım o aküler sadece start stop değil fren geri kazanım içinde kullanılıyor normal akü kullanılsa adamlar kullanım kılavuzunda yazar...bence risk aldınız belki birşey olmaz ama olma ihtimalide çok çok fazla2016 1.2Tsi midline manuel aracım üzerinde orjinal ispanyol akü cortladı. Az önce ensa diye 2 sene garantili bir akü takıldı. Start stop desteği yok ama olmak zorunda olmadığını öğrendim. Sanırım akü aç kapadan biraz ömrü kısalacak bu yüzden zaten azalmıyornu. Bu arada; teyp şifresi sordu o ne dedim elektrikçiye. Kod girmek gerek dedi ama bilmeyince akü kutupbaşlarını sökünce elektriğin kesilmesine engel oldu başka bir akü ile elektrik sağladı böylecre kesintisiz enerji olduğundan elektrik kesilmiş ve kod girmek şartı kalmadı. Işık falan hiç yanmadı. Üzerinden çıkan 59A taktığı 75A. 460TL verdim. Şu an sorun yok
Mutlu inci vb markalarında efb serisi var onlar da tercih edilebilir belki.merhaba, ben şimdi hepsiburada dan baktım bu aküler bu kadar pahalımı şaşırdım alıp kenaramı koysak
Ekli dosyayı görüntüle 23029