Golf R'da Launch control ile kalkış yapma


Bende bu gece çakma launch kontrol denemesi yaptım fena olmadı aracı 4000 devirde patinajsız kaldırabildim.bir durum var biliyordum ama kendi aracımda ilk kez yaşadım.araç durur halde iken manuel vitesli gazı köklesemde 4000 dewri geçmiyor.kayıttta yaptım ama düzenleme yaparken video gitti.bu arada servis bilgisi vardı ekranda onuda ayarlardan silebildim.

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
maniax dedi:
incelemedeki launch kontrollü kalkış esnasında araç hemen hemen hiç patinaj çekmiyor. ben hemen hemen ne zaman hızlı kalkış yapmaya çalışsam araç 60 km hıza erişene kadar patinaj, torque steer ve direksiyonla dans ediyor oluyorum. özellikle manuel sahipleri buna benzer durumlar yaşıyorlar mı?
Zemin yapısı,lastik basıncı,lastik hamuru bir taraftan manuel vites ve ön çeker dezavantajı diğer taraftan... Gel de patinaja düşme...

4 çeker ve dsg en büyük avantaj,şöyle bir kıyaslama yapayım 2011 leon cupram ön çeker,manuel vites ve stock(orjinal) hali 240 hp idi ve gücünü yere aktaramadığını düşünürdüm hep,özellikle ıslak zeminde patır patır patır patinaj çekerdi,modifiye edilmiş 400 hp civarında olanlar zaten 100 km hıza kadar gücü aktarmakta zorlanır ve maharetlerini yüksek hızlarda gösterirdi..

Golf R 300 hp olmasına rağmen teknik yapısı ile 4000 devirde launch controlde neredeyse sıfıra yakın bir patinaj ile kalkıyor ve hatta olayı bir adım ileri taşıyayım bu araç 400 hp yide çok rahat tolere edip kullanıcıya güven veren bir şekilde kalkış yapabilecek kapasitede olduğunu düşünüyorum...A veya B marka ismi vermeyeceğim ama bazı araçlara 90 hp bile fazla geliyor gücü aktaramıyor,o da artık teknoloji ve mühendislik farkı...

 
Umut dedi:
incelemedeki launch kontrollü kalkış esnasında araç hemen hemen hiç patinaj çekmiyor. ben hemen hemen ne zaman hızlı kalkış yapmaya çalışsam araç 60 km hıza erişene kadar patinaj, torque steer ve direksiyonla dans ediyor oluyorum. özellikle manuel sahipleri buna benzer durumlar yaşıyorlar mı?
Zemin yapısı,lastik basıncı,lastik hamuru bir taraftan manuel vites ve ön çeker dezavantajı diğer taraftan... Gel de patinaja düşme...

4 çeker ve dsg en büyük avantaj,şöyle bir kıyaslama yapayım 2011 leon cupram ön çeker,manuel vites ve stock(orjinal) hali 240 hp idi ve gücünü yere aktaramadığını düşünürdüm hep,özellikle ıslak zeminde patır patır patır patinaj çekerdi,modifiye edilmiş 400 hp civarında olanlar zaten 100 km hıza kadar gücü aktarmakta zorlanır ve maharetlerini yüksek hızlarda gösterirdi..

Golf R 300 hp olmasına rağmen teknik yapısı ile 4000 devirde launch controlde neredeyse sıfıra yakın bir patinaj ile kalkıyor ve hatta olayı bir adım ileri taşıyayım bu araç 400 hp yide çok rahat tolere edip kullanıcıya güven veren bir şekilde kalkış yapabilecek kapasitede olduğunu düşünüyorum...A veya B marka ismi vermeyeceğim ama bazı araçlara 90 hp bile fazla geliyor gücü aktaramıyor,o da artık teknoloji ve mühendislik farkı...
napalim artık biz de ileri sürüş teknikleri, kontra verme vs gibi meziyetlerimizi geliştiriyoruz :D

 

Geri
Üst Alt