- Katılım
- 15 Haz 2016
- Mesajlar
- 902
- Tepkime puanı
- 1,304
- İsim
- Mehmet Mert
-Bu videoda baskı balata değişiminin(manuel araçta) nasıl olduğunu elimden geldiğince videolamaya çalıştım.
-Üstündeki Yaklaşık 70.000km civarında gitti , en son şehir içi 40 dklik yoğun gazlamadan sonra bir yanık kokusu geldi Soğuttuktan sonra kaçırma yoktu ama bir kere yakmıştık artık
-Bazılarınıza km az gelebilir ama aracım stok değil onu söylemek istiyorum , bana göre çok başarılı bir km hatta Orjinali 105 hp ve 250 nm olan araç şu anda 200hp civarlarında ve 430nm civarında da bir tork bandımız var.(GTD 1449vz Turbo)
-7500km'de bir yağ değiştiriyorum gitmişken oda aradan çıksın istedim.(poleni 15k'da bir değişiyorum , yağ filtresi zaten zorunlu(duş alıp kirli kıyafet giymek gibi olur değiştirmemek )
-Motul denemek istiyordum ama hazır gitmişken yağda değiştireyimd edim castrol koyduk.Yağ değişim periyodum erken olduğu için çokta umursamadım açıkcası
-Serviste fiyatlar uçuk malesef , orjinal parçalar kullanarak dışarıda yaptırmak daha mantıklı(işçilik çok fazla ve yağ çok pahalı) tabi garanti&iyi niyet garantisi yoksa.DSG ise servis şart.
-DSG'de bildiğiniz gibi çift kavrama , yani manuel gibi baskı ve balatadan oluşuyor(kavrama) DSG iyi niyetten ne güzel değişiyor keşke manuelde değişse Gerçi DSG stock güçlerde bu kadar KM götürüyor birazda tam kullanmayı bilmememizden kaynaklı
-Maliyetide hemen yazayım , Adana Şimşek Otomotiv'de yaptık ( yetkili servis kalitesi ve temizliğinde ) Butik bir VW servisi diyebiliriz.
*Yağ(Castrol Edge 5w30 5lt) , Yağ Filtresi
*Baskı-Balata Seti(Sachs) [İçinden Debriyaj Bilyeside çıkıyor]
*İşçilik
Totalde 1190TL ödedim. 750 TL Baskı balata -250 tl işçilik -190 lirada yağ ve yağ filtresi...Tabii pazarlıklı hali Videoda aşağıda
-Üstündeki Yaklaşık 70.000km civarında gitti , en son şehir içi 40 dklik yoğun gazlamadan sonra bir yanık kokusu geldi Soğuttuktan sonra kaçırma yoktu ama bir kere yakmıştık artık
-Bazılarınıza km az gelebilir ama aracım stok değil onu söylemek istiyorum , bana göre çok başarılı bir km hatta Orjinali 105 hp ve 250 nm olan araç şu anda 200hp civarlarında ve 430nm civarında da bir tork bandımız var.(GTD 1449vz Turbo)
-7500km'de bir yağ değiştiriyorum gitmişken oda aradan çıksın istedim.(poleni 15k'da bir değişiyorum , yağ filtresi zaten zorunlu(duş alıp kirli kıyafet giymek gibi olur değiştirmemek )
-Motul denemek istiyordum ama hazır gitmişken yağda değiştireyimd edim castrol koyduk.Yağ değişim periyodum erken olduğu için çokta umursamadım açıkcası
-Serviste fiyatlar uçuk malesef , orjinal parçalar kullanarak dışarıda yaptırmak daha mantıklı(işçilik çok fazla ve yağ çok pahalı) tabi garanti&iyi niyet garantisi yoksa.DSG ise servis şart.
-DSG'de bildiğiniz gibi çift kavrama , yani manuel gibi baskı ve balatadan oluşuyor(kavrama) DSG iyi niyetten ne güzel değişiyor keşke manuelde değişse Gerçi DSG stock güçlerde bu kadar KM götürüyor birazda tam kullanmayı bilmememizden kaynaklı
-Maliyetide hemen yazayım , Adana Şimşek Otomotiv'de yaptık ( yetkili servis kalitesi ve temizliğinde ) Butik bir VW servisi diyebiliriz.
*Yağ(Castrol Edge 5w30 5lt) , Yağ Filtresi
*Baskı-Balata Seti(Sachs) [İçinden Debriyaj Bilyeside çıkıyor]
*İşçilik
Totalde 1190TL ödedim. 750 TL Baskı balata -250 tl işçilik -190 lirada yağ ve yağ filtresi...Tabii pazarlıklı hali Videoda aşağıda