forzaGilles
Moderatör
- Katılım
- 26 Kas 2015
- Mesajlar
- 6,239
- Tepkime puanı
- 8,623
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Ali
- Araç
- Golf Mk7 1.6 TDI 110ps Highline /Tungsten Silver Metallic
Aslında buna etken olan şeylerin başında DSG 'nin her 50-60bin km'de bir veya her 4 yılda bir (önce hangisi dolarsa) şanzıman yağ filtresi ve şanzıman yağı değişmesi gerekiyor., Yine şanzıman yağı değişirken Mekatronik yağının da değişmesi gerekir., ki bu olası çıkabilecek yüksek masraflı arızaların önüne geçmek demektir., şanzıman yağı ve mekatronik yağı aracın en ucuz sıvılarıdır., ancak pek çok insan bunun bilmediğinden sıvılar ömrünü tamamladıktan sonra şanzımana, kavramaya ve mekatroniğe ciddi arıza masrafları çıkarıyor.,Bugün servise gittim araca bakıldı test sürüşü yapıldı. Mekatronik arızası ve kavrama değişimi yapılması gerekiyo dediler. Takriben 10 bin küsürlerde bi rakam telaffuz edildi indirimlerle birlikte. Yaştan dolayı araba hiç bi garantiden faydalanamıyo tüm bakımları serviste yapılmış olmasına rağmen. Demekki 7 yaşından büyük dsg li araba almak çok büyük bi kumarmış.. Özel servislerin yolunu tutucam yapacak bişey yok.
arabam 2010 model yaştan dolayı iyi niyet vs. hiçbirinin kapsamına girmiyo maalesef.
Aracın hiç bir sıvısı ömürlük değildir., buna Fren hidroliği, soğutma suyu antifirizi, şanzıman yağı, mekatronik yağı, direksiyon hidrolik yağı hepsinin bir ömrü vardır.,
Moderatör tarafında düzenlendi: