Tdi lar çok sesli çalışıyor.Astra nin performansı daha iyi olabilir ama geri kalanı fiyasko golfe göre. Yeğenimin dizel astrasi ile kendi golfumu peşpeşe iki gün kullandım İstanbul trafiğinde. Astra çok daha compact görünüyor, daha iyi hızlanıyor, iç donanım daha zengin ama malzeme kalitesi, iscilik, motor sesi, yol tutuş konusunda baya geride. İşe giderken arabada olan iki arkadaşımda hemfikir. Genç olsam performans için alırım ama şuan imkansiz
Aynı zamanda yol tutuş konusunda da golfün çok gerisinde olduğunu sanmıyorum. Gılfün öyle aman aman bir yol tutuşu yok bence çünkü(16" jant lastik için konuşuyorum.).Tdi lar çok sesli çalışıyor.
Astra benzinli gibi içerde.
Motor sesinde kesinlikle astra önde.
Daha az ses alarak.
Üstelik kamyon gibi düz vites, mobilet gibi 1.0 motor... peh pehAz önce bayiiden fiyat aldım.
1.0 tsi comfortline manuel . Opsiyon olarak ışık görüş ve sürüş konfor paket ,17 dijon jantlar + tungsten gri 95500 tl . %3 indirim olur o da 93bin civarlarına gelir dedi st. Yeni araç alacaklara allah sabır versin
Aynen.Aynı zamanda yol tutuş konusunda da golfün çok gerisinde olduğunu sanmıyorum. Gılfün öyle aman aman bir yol tutuşu yok bence çünkü(16" jant lastik için konuşuyorum.).
16 jantlı torsiyon Çubuklu tdi kullanırken ben de öyle diyordum hocam ama 17 jant bağımsız arka süspansiyonlu 1.4 tsi'a geçince iyi tutuyormuş dedim. Focus,v40, 1 serisi en başta ise bir altı golf.Aynı zamanda yol tutuş konusunda da golfün çok gerisinde olduğunu sanmıyorum. Gılfün öyle aman aman bir yol tutuşu yok bence çünkü(16" jant lastik için konuşuyorum.).
16 jantlı bağımsız kullanıyorum Hocam. 1.4 122lik comfortline.16 jantlı torsiyon Çubuklu tdi kullanırken ben de öyle diyordum hocam ama 17 jant bağımsız arka süspansiyonlu 1.4 tsi'a geçince iyi tutuyormuş dedim. Focus,v40, 1 serisi en başta ise bir altı golf.
16 jantlı bağımsız kullanıyorum Hocam. 1.4 122lik comfortline.
16 jantlı bağımsız süspansiyon(tüm focuslar bağımsız zaten) focus ile golf arasında fark çok belirgin. Golf aynı yolda 4 tekerden birden dışarı doğru süzülmeye başlıyor, focus arkayı bırakıyor ve ufak bir direksiyon hareketiyle toplayıp devam ediyorsunuz. ESP olmasa golfle korkarım açıkcası o viraja o hızda girmeye.
600 TL bi zam gelmiş sanırım.1 Temmuz Zam'mı gelmiş.
Yeni Golf 1.0 TSI 110 PS ManuelMidline Plus 86.300,00 TL
Yeni Golf 1.0 TSI 110 PS DSGMidline Plus 97.800,00 TL
Yeni Golf 1.0 TSI 110 PS ManuelComfortline 90.900,00 TL
Yeni Golf 1.0 TSI 110 PS DSGComfortline 102.400,00 TL
Yeni Golf 1.4 TSI 125 PS ManuelComfortline 94.400,00 TL
Yeni Golf 1.4 TSI 125 PS DSGComfortline 105.900,00 TL
Yeni Golf 1.4 TSI 125 PS ManuelHighline 103.200,00 TL
Yeni Golf 1.4 TSI 125 PS DSGHighline 114.700,00 TL
Yeni Golf 1.4 TSI 150 PS DSGComfortline 112.600,00 TL
Yeni Golf 1.4 TSI 150 PS DSGHighline 121.400,00 TL
Yeni Golf 1.6 TDI 90 PS ManuelMidline Plus 101.400,00 TL
Yeni Golf 1.6 TDI 115 PS ManuelComfortline 108.600,00 TL
Yeni Golf 1.6 TDI 115 PS DSGComfortline 120.100,00 TL
Yeni Golf 1.6 TDI 115 PS ManuelHighline 117.400,00 TL
Yeni Golf 1.6 TDI 115 PS DSGHighline 134.800,00 TL
benim aldigim araca 6 ayda 30 bin tl civari gelmis.comfort dsg dizeli 92500 e aldim600 TL bi zam gelmiş sanırım.
Otomatik vitese 17 bin TL istemek nedir Allah aşkına, o paraya araba alıyorsun ya. Eskiden bu kadar insafsız değildi bu Doğuş. Biz alırken 7 bin idi DSG farkı. Aracı 15 şubat 2014te 68bin TL ye aldık, 3,5 sene de(aşağı yukarı) 40 bin TL zam neredeyse. Allah sonumuzu hayır etsin.
TDI DSG Highline üst vergi dilimine çıkyor hocam. Farkın bu kadar açılmasının sebebi o.600 TL bi zam gelmiş sanırım.
Otomatik vitese 17 bin TL istemek nedir Allah aşkına, o paraya araba alıyorsun ya. Eskiden bu kadar insafsız değildi bu Doğuş. Biz alırken 7 bin idi DSG farkı. Aracı 15 şubat 2014te 68bin TL ye aldık, 3,5 sene de(aşağı yukarı) 40 bin TL zam neredeyse. Allah sonumuzu hayır etsin.
Sende pahalıya almışsın ben alırken 82 bindi ? ( 2016 ocak )benim aldigim araca 6 ayda 30 bin tl civari gelmis.comfort dsg dizeli 92500 e aldim