Sıfır aldığım golf sol çamurluk değişmiş çıktı



Arkadaşlar konuyu başından beri takip ediyorum nacizane tavsiyem güzel güzel binin araclariniza yok vida boyası atmış değişmiş bosverin böyle şeyleri dünya malı bunlar hepimiz için önemlidir araçlarımız ama bu kadar üstüne gidince sakinilan göze çöp batar misali olmayacak işler geliyor araçlarımızın başına...bence nacizane tavsiyem çok irdelememek lazım anın keyfini çıkarın..herkese iyi forumlar.. hayırlı akşamlar..

 
Seri üretim orta seviye normal bir araç olan Golf’ten kusursuz olmasını beklemek yanlış zaten.

Ülkemizde 200 bin TL’lere gelince insanların gözünde büyümeye başladı galiba bu araçlar.

 
Geçmiş olsun hocam.

Çokta kafaya takmamak lazım zaten fabrikada birleştiriliyor araç en nihayetinde tek parça değil.

Fabrikada işlem görmüştür diye bi yazı alırsanız gönlünüz rahat olur en azından sıkıntı olmaz sanırım alabilirseniz.

 
O parça indir bindirde çizilip değişse illa boyanacak ve mikron yüksek çıkacak şuanki degerler 110-140 arasinda ise sorun yok

 
@Cengiz Atasoy merhaba hocam,

Aynı konu benimde başıma geldi. Aracı şehir dışından aldım. Arabayı şehirdışı doğuş oto galeriden alırken (parası ödendi ruhsat sigorta kasko işlemleri bitmişti) çamurlukdaki vidalara rötuş boyası dahi atılmamıştı. Üzerindeki boyalar söküşmüştü ve çok bariz belli sağ ve sol çamurluk vidalarla oynanmıştı.

Bu durum ciddi keyif kaçırıyor. İkinci el bizim ülkede bu gibi konularda aşırı hassas.

Normalde fabrikada boya prosesi en başta yapılır. Ardından çamurluğa komşuluk yapan far ve tampon takılır. Bu parçalardan golf 7 lerde en zorlu konu farlardır. Farların hem çamurluk hemde motor kaputu ile benzer boşluk oranlarının yakalanması beklenir. Bir arabayı kaliteli yapan bi unsurdur bu (craftsmanship) diye bilinen çok sayıda parçanın töleranslarının ortak kullanıldığı bu boşlukların iyi seviye de olması beklenir. 

Golf 7 de ilginç bi şekilde halojen farları faklı bir firma, U LED’leri farklı bi firma üretir. Uledlerin valeo spain olduğunu biliyorum. Farklı iki firmanın yakaladığı üretim töleransları birbirinden farklılık gösterir. Burada iş araçta çözülmeye başlanır. Yani boyanmış araca halojen farı takıyorsun süper. Ama u ledi takıyorsun çamurluk ile olan boşluk seviyesi iyi değil. Bu durumda Wolfsburg daki sarışın hans ideal seviye yakalayabileyim diye çamurluk vidalarını gevşetip çamurluğu fara göre ayarlamak zorunda kalıyor. Ardından da araç renginde rötüş fırçaları ile boyanıyor. Benim araba da bu işlemde yapılmamıştı. Bende doğuş otodan bunun bi problem veya tamir işlemi olmadığına dair yazı almıştım. İmzalı ve mühürlü 😁

Özetle endişeye mahal yok. Gayet normal bi durum bu. 

A661D4B5-17E4-4EF1-9208-A788EC44F443.jpeg

A4254410-69A8-4868-A71E-6E2BC1D0EC7F.jpeg

6A2F269E-D71E-42D4-9034-0B4890B4188A.jpeg

 
Herkeze merhaba 6 ay önce Avek otomotiv den aldığım aracımı bugün ekspertiz e götürdüm ekspertiz aracın sol çamurluğun fabrikada değişmiş olduğunu bunun sorun olmayacını söyledi ama sonuçta sıfır araç nasıl bir yol izlemem gerekiyor aracımı satarken bi sorun olurmu fikirlerinizi bekliyorum iyi akşamlar.

Sent from my iPhone using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk
Bununla ilgili araç size satılırken haber verilmesi ve nefaset indirimi yapılması gerekirdi.

 

Geri
Üst Alt