Jettadan sonra Golf 1.0 comf.dsg yardim


@sade2017 Aracim daha 200 km de sifir aldim resmi koyacagim bir saniye ma boyutu büyük kabul etmiyor...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@fanajal Ben autohold'u daima açık tutuyorum sizde öyle yapın,hafif gaza dokunarak kalkışınızı yaparsınız ve alışırsınız. ilk 1000 km ani fen gaz gibi hareketler yapmayın rodajını tamamlasın.

 
@sade2017 Tamam dostum.Birde 1.0 motor çok konusuluyor yok ceker cekmes falan onceki aracim 1.2 idi onu aratmaz sanirim

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@fanajal

Hayırlı olsun
Alınmış alınmıştır

Aldıktan sonra şunu yok bunumu almalıydım derseniz arabadan çok kafanız yıpranır.

Boşverin takılmayın aracınızın keyfini çıkarın.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@sade2017 Tamam dostum.Birde 1.0 motor çok konusuluyor yok ceker cekmes falan onceki aracim 1.2 idi onu aratmaz sanirim
1.0 motor gayet çeker de gider de merak etmeyin. Sizin 1.2 motorla karşılaştırma şansınız bizden çok daha fazla. İkisini de kullanmış birisi olarak deneyerek göreceksiniz.

 
@fanajalhayırlı olsun yeni aracınız. Golf ün asla sizi üzmeyeceğini tahmin ediyorum. 4 yıldır 1.2 tsi 105 hp manuel kullanıyorum, çeker mi çekmez mi aslında siz de jettadan tecrübelisiniz aynı motor konusunda araba 1500 deviri görsün düz duvara bile tırmanır sürat konusundada ben en fazla 222 km hız görebildim ki 1.0 tsi nin teknik verileri daha iyi daha güçlü bu konuda şüphenizi yersiz buldum. Trendline manuel passat mı comfortline dsg golf mü konusunda ise bence tamamen ihtiyaçlar söz konusu, kalabalık bir aile için tabiki passat ama sade bir çift için golf doğru tercih. Sıkıntınız golf e ve dsg ye alışmak sanırım sonrasında dsg nin rahatlığını sürersiniz. Golf herzaman için Vw markasının vitrini olmuştur. İlk birkaçbin km zorlamayın bilgi ekranındaki yağ sıcaklığını takip edin. Ben olsam bu şartlarda bende golf tercih ederdim. Güle güle kullanın.

 
@sade2017 @sade2017 @sade2017Su anda Bursadan Sarkoye geldik 300 km arac full dolu bagaj magaj her yer.5.7 gosteriyor fulleyip sifirlamistim yol bilg.120 130 yer yer 150 arac gidiyor klima acik.Yol tutuş mukemmel yani ben boyle bisi goormedim.Gaza tam basinca tork kendisini belli ediyor.Muthis sessiz hava cok ruzgarli olmasina ragmen gayet muazzam.1.2 motora gore 7. Viteste gurultusuz yukksek hizda arac motoru sanki bam baska.Tek dikkatimi ceken çok çabuk ust viteslere cikiyor yani kirmizida durduk mesela 60 ta 7. Vitese atiyor.Aracin jettayla alakasi yok bam baska bisi.Begenmeye basladim sanirim😁

 
@nebraska Araci anlattim az cok.Dsg ck cabuk ust viteslere cikiyor tek dikkatimi bu cekti kalkislarda fazla yakiyor sanirim arac.Tek sikinti sanirim dsg ye alismak ve dogru kullanmaya calismak.feribota binerken tak diye kapattim kontagi😁esim ve bir kizim var koca valiz ful dolu bagaj esyalar aldi valla kavonozlar sigmadi sadece onuda koltutun altina koyuverdik.ama arac acayip sessiz sarsintitiz yol tutuşa bayildim.

 
@fanajal belki biliyorsunuzdur yinede yanlış anlamayın beni ama  park ederken önce vitesi N ye alıp arabanın ağırlığını el frenine yükledikten sonra vitesi P ye alın, kırmızıda çok bekleyecekseniz N konumunda bekleyin bu şekilde dsg nin ömrünü uzatırsınız. Hayırlı yolculuklar. 

 
@nebraska bana bütün bildiklerinizi anlatin cok yeniyim ve cok az bilgim var dsg ile alakali.kulakciktan vites var manuel kendim dusuruyorum devir artinca d ye geciyor.mandala he durumda basacakmiyiz mesela park ettik n elfreni p bu durumda hep mandal basili olacak r ye gidiyor p ye alirken bir sikinti olmaz dimi.yani 3 silindir ya binlik motor bisi olmaz herhalde 😁cok fena gidiyor sasirdim...

 
@nebraska birde start stop d deyken ne n dinliyor ne p tak diye stop ettiriyor bunun zarayi yokmu ben komple kapatamiyormuyum start stopu illa her seferinde dugmeyemi basacagim🤗

 
@fanajal park ederken önce N ye alıp emniyet kemerini çözüyorsunuz ve elektromekanik el freninin sesi gelir araba şöyle bi oturur arkası böylece ağırlık artık el freninde olur, sonra vitesi P ye alırsınız ( p ye alırken r nin üzerinden de geçmesi önemli değil çünkü artık ağırlık şanzımanda değil el freninde )

Autohold u ben hiç kapatmıyorum, bunun tek sıkıntısı çok dik yokuşlarda iki araç arasına park ederken oluyor tabi mesafenin çok dar olduğu durumlarda, benim araç manuel ve yokuş durumda park yaparken gaz verdiğimde autohold devredeyken debriyaj kavrama noktasını aşınca araba birazda yokuşun etkisiyle atıyor ve bu durumda öndeki veya arkadaki araca dokundurma olabiliyor, bunu yaşamamak için ben park ederken manevra sırasında aşağı salacağım zaman ayak frendeyken autohold u kapatıyorum böylece araç kendiliğinden aşağı salınabiliyor sonra tekrar autohold a basıp kaydırmadan ileri-geri autohold aç-kapa yaparak park ediyorum. Tabi buna dik yokuşlarda yapıyorum.

Startstop kapayacağınız zaman her defasında düğmeye basmak lazım bunu tamamen kapatmak mümkünmüdür bilmiyorum. 3buçuk sene sürekli bunu istanbul trafiğinde aktif kullandım sonra akü bitti yolda kaldım çekici beklerken göstergeler  ve tavan ışığı orta paneldeki ışıklar falan kendi kendine pırpır yaptı. Sonuç olarak bu pırpır sırasında gösterge panelim yanmış, toplam 5bin lira masraf akü dahil garantiden karşılandı. Artık arabaya bindiğimde kapatıyorum s.stopu.

Uzun süreli ışıklarda vitesi N ye alın, birde öğrendiğim kadarıyla otomatik şanzımanlı araçlarda elinizi vitesin üzerinde tutmak zararlı ve maliyeti yüksek problemlere uzun vadede yol açabiliyormuş. ( oraya kol dayama koyduk kolunu oraya koy kardeşim demek istiyorlar heralde :) )

Kulakcıktan vites hiç kullanmadım birşey diyemeyeceğim. 

Son olarak bende takas için birçok marka dolaştım test sürüşlerine çıktım golfe kalite olarak en yakın yeni astra hatcback ti ve objektif davranmaya çalışarak fiyat-performans- yakıt- vergi ve servis açısından en iyisinin golf olduğuna karar verdim ve değişiklikten vazgeçtim.( servis çok önemli vw arabasına her zaman sahip çıkıyor. Dsg nin adı çıkmış ama piyasada vw kadar tutulan birçok markanın otomatiği inanın dsg kadar sorunludur bunu çok yakın aile çevremden biliyorum ve garanti kapsamındaki arabalarına bile bunlar sahip çıkmıyor kullanıcı hatası deyip uçuk meblağlar istiyorlar)

Ben biraz uzun yazdım boş vaktime denk geldi keyifle yazdım merak etmeyin :))

Golf iyidir hocam.

 
@fanajal belki biliyorsunuzdur yinede yanlış anlamayın beni ama  park ederken önce vitesi N ye alıp arabanın ağırlığını el frenine yükledikten sonra vitesi P ye alın, kırmızıda çok bekleyecekseniz N konumunda bekleyin bu şekilde dsg nin ömrünü uzatırsınız. Hayırlı yolculuklar. 
Kırmızı da beklerken şanzıman zaten kavramayı ayırıyor N 'ye almaya gerek yok

 


Geri
Üst Alt