hararet 95 100 derece


@radiation servis ne kadara değiştirdi hocam.
Geçen aldığım fiyat teklifini yazmıştım ondan da daha uyguna geldi. Araç 4 seneyi doldurduğundan zubizu indirimi ve işçilik, antifriz ve suları  dahil 1960tl tuttu. Frende de bi güncelleme varmış o da yapıldı. Triger kontrolü de var. Aracım 91600km de 2014 1.2 tsi

 

@radiation bu fiyata buldum sıkıntı artarsa sipariş verip tanıdığım ustaya değiştirmeyi düşünüyorum boşuna bin lira fazladan servise vermek istemiyorum.

Screenshot_2018-09-02-16-49-26.jpg

 
Merhaba Hocam Büyük ihtimalle devir daim pompanız arızalanmaya başladı. VW lerde malesef kronik bir durum. Özel ile servis fiyatları arasında çok fark olmayacağını düşündüğümden Serviste orjinal parça değişmenizi tavsiye ederim. Kal di ki tekrar bozulmasına karsın 2 yıl servis parça garantınız olacaktır. Ben kendi aracımda maalesef 2 defa bunu yaşadım ve 2 sinde de servis garantili olduğundan ücretsiz değişim sağlandı. iyi forumlar dilerim.

 
@Ender hocam sen böyle deyince fikrim değişti bu parça o kadar kolay bozulan bişey mi iki defa değiştirdin yoksa biz mi devirli kullanıp zorluyoruz ben de 100 binde değişir diye hazırlıyodum kendimi 58 binde gitti.

 
@Ender hocam sen böyle deyince fikrim değişti bu parça o kadar kolay bozulan bişey mi iki defa değiştirdin yoksa biz mi devirli kullanıp zorluyoruz ben de 100 binde değişir diye hazırlıyodum kendimi 58 binde gitti.
vw nin kendisininde kabul ettiği bir durum bu maalesef. Genel olarak tedarik edilen ve anlaşma gereği kullanmak durumunda olduklarından halen bu surunlar ile karşıulaşmak mümkün. en son yeni bir tedarikçi ve yeni bir model düşünülüyordu vw de bu sorun adına sonuç nedir şuan için bilgim yok hocam. Ama şurası gerçekki garani kapsamında hiç sorun yaşatmadan değişim sağladıkları. sözün özeti ise Parçayı garantili olarak serviste değişmeniz. ;Ne zaman sorun yaşatacağı belli olmaz bakarsın 20 bin km bozulmuş baklarsın hiç sorun yaşamamışsın yada 100 km de bozulmuş... işi garantiye almak lazım bu gibi durumlarda. MAlum araçlarımızın değeri gün geçtikçe artıyor kıymetini bilmeli.

 
vw nin kendisininde kabul ettiği bir durum bu maalesef. Genel olarak tedarik edilen ve anlaşma gereği kullanmak durumunda olduklarından halen bu surunlar ile karşıulaşmak mümkün. en son yeni bir tedarikçi ve yeni bir model düşünülüyordu vw de bu sorun adına sonuç nedir şuan için bilgim yok hocam. Ama şurası gerçekki garani kapsamında hiç sorun yaşatmadan değişim sağladıkları. sözün özeti ise Parçayı garantili olarak serviste değişmeniz. ;Ne zaman sorun yaşatacağı belli olmaz bakarsın 20 bin km bozulmuş baklarsın hiç sorun yaşamamışsın yada 100 km de bozulmuş... işi garantiye almak lazım bu gibi durumlarda. MAlum araçlarımızın değeri gün geçtikçe artıyor kıymetini bilmeli.
Xenonlardaki mercek lekelenmelerini kabul ettikleri gibi demek devir daimi de kabul ediyorlar. Halk bilinçlense birlik olsa neler neler çıkacak kimbilir... 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
1.6 tdi manuel araçım gecen gün hararet bir anda yükseldi cok kısa mesafede devir yüksek (1000) fan motoru calışıyordu dışarıda sıcaklık 1 derece idi araçıda hiç sıkıştırmamıştım .

sorum şu dpf temizliği yaparken hararet yükselmesi normal midir.

 
@XANTHİ DPF temizliği esnasında sadece devir saati 1000dv/dk seviyelerine çıkar ve araç fan açar/açabilir.., Ancak hararet göstergesi yani motor sıcaklığında bir değişiklik olmaz/olmamalı.,Araçta bir arıza yoksa her koşulda ne olursa olsun hararetin sürekli 90 derecede sabit olmalıdır.!

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Motor hızı DPF temizliği nedeniyle yüksek olabilir, sorun değil. Yalnız hararet göstergesi 90 C bu şartlarda geçmemesi gerekir. Servise kontrol ettirmemenizi öneririm.

 

Geçmiş olsun hocam. Bende yakınlarda yaşadım askere gitmeden 1 gün önce yolda bıraktı beni. Devir daim pompasıymış iyi niyetten değiştirdiler. İhmale gelmez 

 

Geri
Üst Alt