İşlerimin yoğunluğu sebebiyle bir türlü fırsat bulup kablo tesisatını çekememiştim. Bugün fırsat bulup bu işide bitirdim. Kabloyu sagolsun murat kardeşim gonderdi teşekkür ederim @murat644
Tabi bu iş icin önce vites yanındaki tuşları doldurmak gerekli
Gelelim kablo çekme işine
Fren pedalı üzerinde arabanın orjinal kablo tesisatı yanından klavuz yardımıyla 2 adet kablo gönderiyoruz
Gönderdiğimiz klavuz akü arkasından çıkıyor
Klavuzun ucuna çekeceğimiz kabloyu bağlayıp arabanin içine çekiyoruz daha sonra silecek önünde olan plastik muhafazanın tırnaklarını çıkarıyoruz çünkü kabloyu ordan götürmemiz gerekli
Burda gördüğümüz kablo kanalından geçirip silecek arkasından yürütüyoruz
Abs beyninin ordaki kablo kanalindan geçirerek abs beynine iniyoruz
Daha sonra abs beyni soketini söküyoruz, en cok uğraştığım yer burası oldu soket pinleri kilitli sistemi kullanıyormuş onuda@vanery ile görüntülü görüşme sayesinde çözdüm
Abs soketinde plastik pinler var boş yerlerde lastik basınç ve asr esp off pinlerinin oldugu yerdekileri çıkarıp kabloyu soktum daha sonra plastik pinleri üzerine bastırdım. Abs pinleri yurtdışında vardı beklememek adına böyle yaptık bayada sağlam oldu. Pinleri caktiktan sonra soketi toplayıp yerine takıyoruz. Abs beyni kablo cekme işimiz bitti bundan sonra araba içine geçip esp off ve lastik basınç dugmelerine çektiğimiz kabloyu pinliyoruz. Düğmemenin ihtiyaç duyduğu 12v enerjiyi orjinal şekilde sigorta panelinden fuse34’ten alıyoruz
Lastik basınç 12v enerji icin esp off düğmesinden paralel alıyoruz
İşlemler bu kadar daha sonra tuşları takip vites çerçevesini topluyoruz.
Sonuç
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tabi bu iş icin önce vites yanındaki tuşları doldurmak gerekli
Gelelim kablo çekme işine
Fren pedalı üzerinde arabanın orjinal kablo tesisatı yanından klavuz yardımıyla 2 adet kablo gönderiyoruz
Gönderdiğimiz klavuz akü arkasından çıkıyor
Klavuzun ucuna çekeceğimiz kabloyu bağlayıp arabanin içine çekiyoruz daha sonra silecek önünde olan plastik muhafazanın tırnaklarını çıkarıyoruz çünkü kabloyu ordan götürmemiz gerekli
Burda gördüğümüz kablo kanalından geçirip silecek arkasından yürütüyoruz
Abs beyninin ordaki kablo kanalindan geçirerek abs beynine iniyoruz
Daha sonra abs beyni soketini söküyoruz, en cok uğraştığım yer burası oldu soket pinleri kilitli sistemi kullanıyormuş onuda@vanery ile görüntülü görüşme sayesinde çözdüm
Abs soketinde plastik pinler var boş yerlerde lastik basınç ve asr esp off pinlerinin oldugu yerdekileri çıkarıp kabloyu soktum daha sonra plastik pinleri üzerine bastırdım. Abs pinleri yurtdışında vardı beklememek adına böyle yaptık bayada sağlam oldu. Pinleri caktiktan sonra soketi toplayıp yerine takıyoruz. Abs beyni kablo cekme işimiz bitti bundan sonra araba içine geçip esp off ve lastik basınç dugmelerine çektiğimiz kabloyu pinliyoruz. Düğmemenin ihtiyaç duyduğu 12v enerjiyi orjinal şekilde sigorta panelinden fuse34’ten alıyoruz
Lastik basınç 12v enerji icin esp off düğmesinden paralel alıyoruz
İşlemler bu kadar daha sonra tuşları takip vites çerçevesini topluyoruz.
Sonuç
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Moderatör tarafında düzenlendi: