issos
Üye
- Katılım
- 23 Eyl 2016
- Mesajlar
- 186
- Tepkime puanı
- 108
- İsim
- Bora
Adaptif şasi kontrolü tiguan tdi dsg de sürüş profil seçimiyle sağlanıyor. Bunu offroad profilini seçtiğimde arazide test etme şansım oldu. İnişte hız kontrolü ve stabilizasyon sağlıyor basitçe.
Asfaltta ise, dsg yi sporta almakla profilden sport modu seçmek arasında sürüş dinamikleri ve konfor açısından pek bir fark hissetmedim desem yalan olmaz ve herikisinde de vites ekranında S yazıyor.
Profillerden en faydalı olanıysa: Asfalt yol profili altında seçilen '' eco '' modu. Bu modda: VW de serbest sürüş, mercedes te yelken modu olarak tarif edilen aracın silindir kapatarak süzüldüğünü deneyimledim. Vites ekranında sadece E yazıyor süzülme boyunca yani gaza basmadığınız sürece. Gaza bastığınız anda uygun vitesten (E4 vs) silindir açarak devam ediyor. Yakıtı düşürmek açısından başarılı. Ş.içinde 1,5 lt farkediyor diyebilirim.
Asfaltta ise, dsg yi sporta almakla profilden sport modu seçmek arasında sürüş dinamikleri ve konfor açısından pek bir fark hissetmedim desem yalan olmaz ve herikisinde de vites ekranında S yazıyor.
Profillerden en faydalı olanıysa: Asfalt yol profili altında seçilen '' eco '' modu. Bu modda: VW de serbest sürüş, mercedes te yelken modu olarak tarif edilen aracın silindir kapatarak süzüldüğünü deneyimledim. Vites ekranında sadece E yazıyor süzülme boyunca yani gaza basmadığınız sürece. Gaza bastığınız anda uygun vitesten (E4 vs) silindir açarak devam ediyor. Yakıtı düşürmek açısından başarılı. Ş.içinde 1,5 lt farkediyor diyebilirim.