Açılan Airbag Hakkında


Bu konuda sigorta birliğinin verdiği örnek kusur oranları vardı . Anladığım kadarı ile diz sol şeritten geliyorsunuz. Taksi sizin önünüzde ve sağ şeritte. Birden sinyal vermeden önünüze yani sola geçtiyse taksi %100 kusurludur. Burada takip mesafesi aranmaz. Çünkü hatalı şerit değiştirme var. Sizin kusurunuz çıkarsa sadece hız sınırlarını geçmenizden çıkabilir ki şehiriçi hız sınırından yüksek bir hızla o araca çarpsanız daha kötü sonuçlar çıkar . Sizin tutamağa ne yazdığınız çok önemli . Diğer aracın sinyal vermeden birden sola kırdığını belirtmeniz gerek . 

FB37CC4D-CBC0-4EAA-8EE7-A8B82F4FB07E.pngA aracı % 100 kusurlu . B % 0

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuda sigorta birliğinin verdiği örnek kusur oranları vardı . Anladığım kadarı ile diz sol şeritten geliyorsunuz. Taksi sizin önünüzde ve sağ şeritte. Birden sinyal vermeden önünüze yani sola geçtiyse taksi %100 kusurludur. Burada takip mesafesi aranmaz. Çünkü hatalı şerit değiştirme var. Sizin kusurunuz çıkarsa sadece hız sınırlarını geçmenizden çıkabilir ki şehiriçi hız sınırından yüksek bir hızla o araca çarpsanız daha kötü sonuçlar çıkar . Sizin tutamağa ne yazdığınız çok önemli . Diğer aracın sinyal vermeden birden sola kırdığını belirtmeniz gerek . 

Ekli dosyayı görüntüle 17845A aracı % 100 kusurlu . B % 0
hocam verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim,walla tutanağa o kargaşada sol şeritte seyir halinde iken taksicinin sol şerite geçiş anında durma mesafem olmadığı için sol arka çamurluk tarafından çarptım diye yazmışım .

 
Öncelikle çok geçmiş olsun.

Bizim araçların koltuklarında ağırlık sensörü var hatta kemer takılmadığında bu yüzden sesli ikaz veriyor o koltukta birisinin olmadığını araç biliyor aslında acaba direk darbeyi o kısımdan aldığı için mi açtı , airbag kapatma yolcu kısmına bebek koltuğu koyulması durumunda kapatılır diye biliyorum

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Hocam büyük geçmiş olsun sizde bisey olmamasi sevindirici sonuçta önemli olan araç degil canımız, hasar konusunda moralinizi bozmak istemem ama 11bin tlye aracınızın tamiratını yapamazsınız, hava yastıkları açmış ön konsol değişecek, hava yastiklari değişecek, kemer gerdiriciler vs baya bir parçadan oluşuyor bununla birlikte kaporta hasarı ne durumda ? Bu tarz arabalara kaskosuz binmemek gerekli . Ben her zaman kendime şu soruyu soruyorum kasko yaptirmassam 1500₺ cebimden az para çıkacak ama kaza yapsam aracım pert olsa aynısından yorulmadan alabilirmiyim ? Tekrar geçmiş olsun

 
Hocam çok büyük geçmiş olsun.Bu aralar golf sahiplerinin üstünde bir nazar var.

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hocam cok gecmiş olsun öncelikle şayet kaskonız olsaydı acaba arac pertemi cıkardı 🤔

 
Geçmiş olsun hocam, cana geleceğine mala gelmiş biraz. Kasko yaptırmak şart bu araçlara. Tahmini masraf 11 bin tl'yi aşar muhtemelen ön airbag'ler açıldığı için. 

Anlattığınıza göre %40 değil, çok daha az kusur sizde. Kusurun sebebi de eğer hız sınırını biraz geçtiyseniz ondan kaynaklanır. Eğer %30 %40 gibi kusur verirlerse kesinlikle itiraz edin.

Hakkınızda hayırlı olsun.

 
@sertan Hocam cok gecmiş olsun öncelikle şayet kaskonız olsaydı acaba arac pertemi cıkardı 🤔@sertan Acaba diger firmalarda damı aynı yoksa firmadan firmaya farklılık gösteriyormu

 
Airbag açmasıyla alakali bir ekspertiz videosu vardı arac bmw , tüm airbaglerin toplami 55bin tl hasar yazdırmış 

 
@sertan Hocam cok gecmiş olsun öncelikle şayet kaskonız olsaydı acaba arac pertemi cıkardı 🤔@sertan Acaba diger firmalarda damı aynı yoksa firmadan firmaya farklılık gösteriyormu
Araç benim değil, arkadaşımındı.

2016 da  karasöride çok hasar olmamasına rağmen gelen eksper tercihi araç sahibine bıraktı.

Arkadaş perti tercih etti.

3 gün sonra kasko değeri hesabına geçildi.

 
çok geçmiş olsun Hocam.

Bu tip durumlarda KAsko ve sigortacı kaliteli hizmeti çok önemli. insan kaza esnasında zaten moreli yerinde olmadığından bazen de kısa süreli şok geçirmeleri vs yaşandığından olayı net olarak ifade edemeyebiliyor. Söz konusu kazada En önemlisi sağlığınız ki çok şükür iyi durumda olduğunuzu bildirmiş siniz.  Genelde Tutanakta yazılan ifadelere bakılsa da kazaya karışan araçların sigorta experleri kazayı sonuca kavuşturmak adına birbirleriyle yarışırlar. en nihayetinde her çalışan kendi taraf olduğu durumu savunmaktır amacı. şayet %100 hatalı olunan durumlarda kimse de boşa kürek çekmez. Tramer ve kazanın sigorta  sonucunu buradan da paylaşmanızı rica edeceğim sizlerden ki Diğer Forum Dostlarımıza ışık olsun.

Tekrardan geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Allah tekrarını yaşatmasın saygular selamlar.

 
@Zaytung @sertan pert olması için hasar miktarı aracın rayiç bedelinin %60 ve daha fazlası olması gerekir diye biliyorum ama sigorta şirketleri farklı uygulama yapabilir tahminim 20 25 bin hasar çıkar takip mesafesinden %25 siz kusurlu çıksanız diyelim  hasarın 4 - 5 binini siz karşılarsınız tabi bu anlattığımız gibi karar verilirse hiç umulmadık kararlar da çıkıyor trafikten tekrardan geçmiş olsun araba yapılır yeniden alınır sıkmayın canınızı öneml olan size birşey olmamış.

 
@Zaytung @sertan pert olması için hasar miktarı aracın rayiç bedelinin %60 ve daha fazlası olması gerekir diye biliyorum ama sigorta şirketleri farklı uygulama yapabilir tahminim 20 25 bin hasar çıkar takip mesafesinden %25 siz kusurlu çıksanız diyelim  hasarın 4 - 5 binini siz karşılarsınız tabi bu anlattığımız gibi karar verilirse hiç umulmadık kararlar da çıkıyor trafikten tekrardan geçmiş olsun araba yapılır yeniden alınır sıkmayın canınızı öneml olan size birşey olmamış.
Takip mesafesi bu olayda aranmaz . Aranırsa hata olur % 100 kusura sebebiyet verir. Büyük ihtimalle burada %100 karşı taraf hatalı çıkacak. Çıkmazsa itiraz edilmeli . 

 


Geri
Üst Alt