Dijon almak üzereyim fikirlerinizi bekliyorum


Golfmk7

Üye
Katılım
29 Mar 2018
Mesajlar
229
Tepkime puanı
89
İsim
Erdem
Herkese keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim. 17 inç orjinal dijon jant almak üzereyim. 225 45 17 lastikler ile. Daha önce durban konusu açmıştım diye hatırlıyorum, orijinalların pahalı olması nedeniyle vazgeçtim. Dijondan başka düşünmüyorum şuan. Takım halinde bulduğum dijonlar orjinal ve gerçekten temiz. Benim siz değerli abiler arkadaşlara danışmak istediğim

205 55 16 doverlardan sonra 225 45 17 dijonların yol tutuş ,fren ,viraj performansı gibi performans konularında nasıl olacağı. Konforun bi nebze düşeceğini tahmin edebiliyorum. Benim konfordan çok önem verdiğim nokta dijonların aracın limitlerine ne şekilde etki edeceği, viraj, frenleme, tutuş olarak.Çok heyecanlıyım dijonlar gerçekten çok değiştiriyor aracı.Değerli yorumlarınızı bekliyorum

 
@Golfmk7 bende de 17 olduğu için yol tutuş hissedilir derecede fark edecek. Konfor için çok kaybın olacağını düşünmüyorum. Yakıt bir miktar artacaktır.

frenleme için yorum yapamıyorum  

hazır bu değişime girmişken spacer ve yay da düşün derim 

 
@Golfmk7 Ben highline kullandığım için 16 inçleri pek bilmiyorum ama bir arkadaşın comfortline arabasına bindiğimde ciddi bir konfor farkı hissetmiştim. Frenleme farkını kullanıp siz söyleyin.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hocam hayırlı olsun.Bende dover jantçıyım ama dijonları çok beğeniyorum.Aracın görüntüsü çok daha güzel olacaktır.Diğer durumlarıda dijon jant kullanıcıları yorumlayacaktır.

SM-E500H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Çok teşekkür ederim yorumlariniz için. Diğer arkadaşların, özelliklede dover ve dijonları kullanmış arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Spor yay düşünüyorum fakat bir türlü uygun olanı bulamadım araştırmalarım sonucunda. Aracımın ön ve arka aks değeri 930/880 kg. Eibach ve vogtland da bu koda uygun yay göremedim 

 
İşin aslı 16 dan 17 ye gecinçe janttan çok lastik yanaginin kisalmasi sebebi ile yol tutus artar, lakin 17 de olsa 18 de olsa 3,5 yaylari takmadan golften yol tutus beklemek biraz hayal olur, leylek gibi duran aractan cok iyi yol tutuş beklememek lazım.

 
Hem dover, hem de dijon kullandım. Dijon da haliyle bir miktar konfor kaybı var, fakat rahatsız edecek boyutta değil. Dış görüntüsü dover dan güzel (bana göre tabi, göreceli neticede güzellik). Yol tutuşu ikisi de orijinal yay ile dijonların daha iyi.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Hem dover, hem de dijon kullandım. Dijon da haliyle bir miktar konfor kaybı var. Ancak dış görüntüsü dover dan güzel (bana göre tabi, göreceli neticede güzellik). Yol tutuşu ikisi de orijinal yay ile dijonların daha iyi.
Saolun hocam. Peki frenleme olarak bi yorumun varmıdır ?

 
Frenlemede varsa da ben pek bir fark hissetmedim.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Fabrikadan gelen dijonların orjinal lastik basınçları , yük ve hız endeksleri nelerdir ? 225 45 17 94W? 

 

Frenlemede janttan çok lastik kalitesi daha etkendir
Anladım hocam sağolun

Peki spor yay için ne düşünüyorsunuz ? Yukarıda da belirttiğim gibi 930/880 kg ön arka aks ağırlığına uygun yay bulamadım. 

 

Geri
Üst Alt