Dediklerinizin tamamına yakınına katılıyorum.,
Sadece fren hidroliği değişiminde firmanın kendi yağını kullanmak daha doğru olacatır., Sebebi fren hidroliği çok kararsız bir sıvıdır en ufak bir nem vs. kıl tüy şeyden etkilenebiliyor., Ayrıca standart dot4 f.hidrolikleri bizim araçlar için uygun değildir., Kullanılacak fren hidroliğinin mutlaka VW501.14 onaylı hidrolik kullanmak gerekiyor ve bu fren hdroliğini üreten yağ firması yok denecek kadar az., ve dışarda bulunması imkansıza yakın., hadi bulduk diyelim., değişim esnasında her ne kadar değişim sağlansa da bir miktar eski hidrolik sistem de kalıyor ve 2 farklı marka hidroliğin birbirine karışması isteyeceğimiz en kötü senaryo ve çok çok riskli., sistemdeki hidroliği tamamen boşaltmak demek sisteme hava girmesine sebebiyet vereceğinden mevcut hidroliğin kirlenmiş olanı tahliye edilene kadar dışarı aıtılır sonrasında yeni hidrolik koyuluyor., bu sebebten aracın markası ne olursa olsun fabrikada koyulan hidrolik ne marka ise o marka kullanılması tavsiye edilir., VW fren hidroliğinde zaten kendi hidroliğini kullanıyor ve kalite olarak kötü değildir., ve litresi 50-55 lira bişey ve sistemin hidrolik kapasitesi 1-1,5lt. bişey., yani motor yağı gibi dışarda hidrolik aramaya ihtiyacımız yok..,
DSG otomotik şanzıman yağının bana göre her 45bin km'de bir "şanzıman yağ filtresi" birlikte değişmesi gerekli (filtre akünün altında)., ama servise sorsan ömürlük., aynı şey mekatronik yağı için de geçerli belli bir süre sonunda değişmeli., mekatronik yağı denilen 3 kuruşluk basit bir yağ ama uğraşmak işlerine gelmiyor..