26.000 Hasar Kayıtlı Golf Alınır mı?


26 bin yetkili servis ise olabilir ama eğer sanayide yapıldı ise uzak durun. 20 daha verilir 100.000 km de daha donanımlı araç alınır. 

 

Bence de yetkili serviste yapılmış olsaydı olabilirdi ama dsg olup bir de sanayiye soktuysa o araç sizi mağdur edebilir. Belki tertemiz çiçek gibi arabadır ama dsg işin içine girince işler değişiyor.

 
Arkadaşlar herkes yetkili servisi övüyor, başıma geleni anlatayım henüz 2.000km de 2017 Golf dizel otomatik comfortline dsg aracıma Kastamonu da dolu yağdı çorum yetkili serviste 3 ay kaldı aracı yaptık diye verdiler tavanda dalga var kaputta dalga var tavan ve direkler boyandı sonra tavan sacı değiştirelim dediler kabul etmedim bir daha asla bakım dışında servise gitmem bir de üstüne 20.000tl hasar kaydı oldu, artık sadece Doğuş a giderim başkada gitmem.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ağır hasarlı geçmiyorsa, araç da expertizde iyice kontrol edildikten sonra önemli bir şeyi çıkmıyorsa, hiç sorun değil, alın binin. Ucuz alır ucuz satarsınız.

Kendimden örnek vereyim belki sizi rahatlatır. Ben de 24 bin hasar kayıtlı aldım. Alırken iyice kontrol ettirdim. Söylenene göre bariyere sürtmüş. Sağ taraf boyalı, değişen parça yok, serviste bir sürü ıvır zıvırla birlikte 24 bin hasar tutmuş. 1,5 yıldır biniyorum, çiçek gibi araba, 1 gün sorun çıkarmadı. Ses yok arabada. 43 binde aldım, şu an 58 binde.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@xfree37 Mekanik onarımlar ve bakım hariç hiçbir durumda yetkili servise uğranmaması gerektiğini düşünüyorum zaten, kaporta boya yahut boyasız göçük düzeltmekten servis ne anlar allah aşkına, buradaki servis mevzusu şu; tüm değişmesi gereken parçalar degisti mi? Eğer serviste onarıldıysa onlar arızalı olmayanı da değişir tedbiren ve sağlıklı bir onarım olur birde dsg de iyi niyet meselesi önemli olduğu için bakımları yetkilide aksatılmadan yapıldıysa yarın 15-20 bin civarında bir dsg değişiminde problem yaşanmaması için bunu söyledim yoksa emin olun değil serviste araba boyatmak bakım sonrası aracımı bile yıkamalarına müsaade etmem.

 
@Serkanasn hocam yetkili serviste karşımızda muhatap oluyor. Ben cam değişimini cebimden vererek yetkilide yaptırdım. Sağolsunlar tavana zarar verdiler. Bunu söylediğimde hiç ikiletmeden tavan döşemesi komple değişmeyi kabul ettiler. Bu olay sanayide olsa ne olurdu acaba.

 
@yusuf ben sadece kaporta boya unsurundan bahsediyorum diğer türlü orjinal parça ve faturalı garantili onarım için servis iyi bir seçenek, ama boyasız göçük duzelttirmesi yaptıran beyefendinin tavanının boyanması hususunda karşınızda muhatap bulsanız ne kadar fayda eder?

 
@yusuf ben sadece kaporta boya unsurundan bahsediyorum diğer türlü orjinal parça ve faturalı garantili onarım için servis iyi bir seçenek, ama boyasız göçük duzelttirmesi yaptıran beyefendinin tavanının boyanması hususunda karşınızda muhatap bulsanız ne kadar fayda eder?
Gayet basit aracı tavan değişiminden perte kadar çıkartırsınız. Karşınızda muhatap var. Ben bagaj için ufak bir göcük için dahi servise gittim. Boyayacağız dediler. Tam düzelmeyecekse değişin dedim. Beğenmezseniz değişiriz dediler. Sonuç beğendim. Yetkili her zaman iyidir. 

 
Düzgün bir usta yaptıysa hiçbir sıkıntı olmaz . Önemli olam aracın nasıl toparlandığı . Serviste çok iyi bir şekilde toplanıp sanayide çok kötü bir şekildede toparlanmış olabilir yada tam tersi . Alırken dikkatlice baktırın , iyi bir fiyat belirtin ve alın . Dsg konusuna gelirsek İstanbul da yaşıyorsanız dsg tamirini yapabilecek ustalar mevcut . Dsgden bu kadar korkmamıza gerek yok . Alırken dikkatlice şanzımanada bakarsınız . Eğer bozuksa fiyatı düşüp tamir ettirsiniz. 

 
Hasar kaydının sebebi ve onarıldığı yer önemli, direksiyon airbag far tampon değişip iki parçada boya olsa zaten serviste 26.000 tutar ki böyle bir aracı düzgünce ekspertiz yapılıp bir sorunu yoksa fiyatı da orjinalinine göre hasar kaydı kadar makulse birçok kişi alıp sıhhatli bir şekilde biner bunda bir sorun yok, mesele yapalım satalım meselesiyse o zaman uzak durmak lazım.

 
Gayet basit aracı tavan değişiminden perte kadar çıkartırsınız. Karşınızda muhatap var. Ben bagaj için ufak bir göcük için dahi servise gittim. Boyayacağız dediler. Tam düzelmeyecekse değişin dedim. Beğenmezseniz değişiriz dediler. Sonuç beğendim. Yetkili her zaman iyidir. 
Yusuf hocam düşünceleriniz bir kısmına katılmakla beraber bir kısmına katılmıyorum . Çoğu servisteki çalışanlar yetersiz . Yeterli olanlarda gidip kendi dükkanını açıyor . 

Kimse kusura bakmasın, burda herkes o değişsin bu değişsin yetkili serviste yapılsın diyor . Tamam yetkili servis yapılan işlemleri takip etmek ve saklamak açısından mantıklı fakat . Düzeltilebilecek bir şeyi değiştirip üstünüde hasar kaydı oluşturmak bana saçma geliyor . Ayrıca kaçımız hasar kayıtlı araba almak ister yada istiyor . 

Kendi aracımız olunca serviste yapılsın hasar kaydı sorun değil düzgün yapılsın diyoruz . Alırken o hasar kaydı çokmuş şurası değişmiş burası değişmiş diyoruz .

Yetkili serviste kaporta işlemi yaptırmak bir açıdan mantıklı bir açıdan mantıksız.

 
@mbonat Serviste mekanik onarım yaptırılır en azından parçaların orjinal olduğundan kuşkunuz olmaz amma ve lakin sizinde belirttiğiniz uzere kaporta boya meselesi bence sanatkarların yapabileceği birşeydir ve ustasına yaptırılmalı, bir arkadaşım vardı tamponu boyansa arabayı değiştirirdi, o kadar titizdi şimdi memlekette araba alıcılarının hemen hemen hepsi böyle marşpiyeli mantarlara surtup boyatsan araba pert muamelesi görüyor değil serviste almanya'ya fabrikaya gönderip orda boyatsan yine birşey değişmez, 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@mbonat hocam yetkilide fotoğrafları olan ve kayıt altında bagajı çamurluğu kaputu vs değişen aracı ben düşünmeden alırım. Tabi bu alırken benim fikrim. Ben servise benim bagajı değişin dedim dinlemediler. Değişseler eminim daha güzel olurdu. Sonuçta 2 vidası olan bir parça bunların hepsi. Bunun yüzünden hasar kaydı olsa ne olmasa ne. Araç alıp satarken karşımıza bilinçli insan çıksın inşallah :)

 

Geri
Üst Alt