alicankaradag
Üye
- Katılım
- 13 Şub 2019
- Mesajlar
- 267
- Tepkime puanı
- 204
- İsim
- Alican
@Wyt23 üstad hayırlı olsun ama fiyat o kadar düştüyse, muhakkak klozlardan kısmıştır. Mesela benim önemli gördüğüm kapsamlar;
-ek teminat (Allah korusun pahalı bir araca vurduğunuzda sigortanız yetmez, bu durumda kasko ek teminatı devreye girer)
-anahtarlı çalınma (büyükşehirdeyseniz bunu da cüzi bir miktara ekletmek mantıklı)
-kapsamlı mini onarım (çoğu kaskoda var olduğu iddaa edilir ama ufacık eziği dahi sokmazlar, bu konuda sompo japan iyidir benim bildiklerimden)
-yılda bir cam değişim hakkı (orjinal ve yetkili serviste işlem yapılacak şekilde) + yılda bir anahtar hakkı (anahtar kaybolması durumunda vs yetkili servisten direkt yeni anahtar alabilirsiniz, kaskoyu bozmaz)
-kaza durumunda servis belirleme hakkı(kaskolarda büyük çakallıklardan birinin döndüğü kloz. Eğer özel olarak siz yetkili servis ve orjinal parça ile onarımı belirtmez, o şekilde kloz almazsanız; sigortacının söylediği servise ve parçalara mahkum olursunuz)
-pert durumunda fiyat belirleme (Allah korusun pert durumunda genelde aracın kasko bedeli üzerinden akü, lastik vs herşeyin yıpranmasını düşüp fiyat belirlerler ve zararlı çıkarsınız. Bunun yerine rayiç bedeli olarak madde ekletilirse, aracın opsiyonları vs herşey göz önünde bulundurularak fiyat belirlenir. Örneğin 2014 manuel highline benzinli 1.4 tsi golfün kasko bedeli 100.024 tl, lakin full opsiyonlu dolu dolu servis bakımlı o özelliklerde golf şuan piyasada 110-115 bine kadar rahat çıkar. Bu araba kasko bedeli üzerinden ödeme alırsa, alacağı para 90 civarı olur. Sompo japanda akü ve lastik yıpranması da düşülmüyor + rayiç bedelinden rahatlıkla pazarlık ediliyor)
benim aklıma gelenler bunlar. Ekleme yapmak isteyen arkadaşlar da üzerine eklerlerse; okuyanların, kasko yaptırırken aklında baya birşeyler olacaktır
-ek teminat (Allah korusun pahalı bir araca vurduğunuzda sigortanız yetmez, bu durumda kasko ek teminatı devreye girer)
-anahtarlı çalınma (büyükşehirdeyseniz bunu da cüzi bir miktara ekletmek mantıklı)
-kapsamlı mini onarım (çoğu kaskoda var olduğu iddaa edilir ama ufacık eziği dahi sokmazlar, bu konuda sompo japan iyidir benim bildiklerimden)
-yılda bir cam değişim hakkı (orjinal ve yetkili serviste işlem yapılacak şekilde) + yılda bir anahtar hakkı (anahtar kaybolması durumunda vs yetkili servisten direkt yeni anahtar alabilirsiniz, kaskoyu bozmaz)
-kaza durumunda servis belirleme hakkı(kaskolarda büyük çakallıklardan birinin döndüğü kloz. Eğer özel olarak siz yetkili servis ve orjinal parça ile onarımı belirtmez, o şekilde kloz almazsanız; sigortacının söylediği servise ve parçalara mahkum olursunuz)
-pert durumunda fiyat belirleme (Allah korusun pert durumunda genelde aracın kasko bedeli üzerinden akü, lastik vs herşeyin yıpranmasını düşüp fiyat belirlerler ve zararlı çıkarsınız. Bunun yerine rayiç bedeli olarak madde ekletilirse, aracın opsiyonları vs herşey göz önünde bulundurularak fiyat belirlenir. Örneğin 2014 manuel highline benzinli 1.4 tsi golfün kasko bedeli 100.024 tl, lakin full opsiyonlu dolu dolu servis bakımlı o özelliklerde golf şuan piyasada 110-115 bine kadar rahat çıkar. Bu araba kasko bedeli üzerinden ödeme alırsa, alacağı para 90 civarı olur. Sompo japanda akü ve lastik yıpranması da düşülmüyor + rayiç bedelinden rahatlıkla pazarlık ediliyor)
benim aklıma gelenler bunlar. Ekleme yapmak isteyen arkadaşlar da üzerine eklerlerse; okuyanların, kasko yaptırırken aklında baya birşeyler olacaktır
Moderatör tarafında düzenlendi: