Düzeltilecek bir durum değil firmaların kendi düzenlemeleri motorinde setan oranı aralığı 40 ile 70 arasınde değer alır vuruntunun nedeni tutuşma gecikmesi ile ilgilidir tutuşma geciktikçe daha fazla basınçlı yanma oluşur bu durum motorda vuruntulu çalışmaya neden olur, setan sayısı arttırılarak tutuşma oranı daha yükseğe çekilir ancak bu durumda daha fazla yakıt sarfiyatına sebep olur.@bf417 Hoca setan nedir? nasıl düzeltiriz ? Yeni başladı bu durum.
yakiti devamli shel den aliyorum yaptigim 1240 km yol shell yakitidirShell vpower candır
max elde ettiğiniz menzil mi ? 1240 km ?yakiti devamli shel den aliyorum yaptigim 1240 km yol shell yakitidir
krdesim arac 1.0 tsi benzinli shellden aldim pompa attiginda birkac litre daha cektirdim 1240 ta ben benzin aldim gostergede 27 km daha yaziyodu ben uzun yol riske girmemek icin gordugum shell istasyonuna girdim tekrar 377 tl benzin aldim hesaplamama gore 30 31 kurus arasi deger elde ettim ortalama yakitim sehir icine girip kocaelinden istanbula eve gelene kadar 4.2 lere yukselde yoldaki degeri 3.7 idimax elde ettiğiniz menzil mi ? 1240 km ?
tdi mı araç ? birde manuel mi ? dsg mi ?
pompa attıktan sonra 4 litre daha koyduruyormusunuz ? (taşana kadar)