forzaGilles
Moderatör
- Katılım
- 26 Kas 2015
- Mesajlar
- 6,324
- Tepkime puanı
- 8,781
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Ali
- Araç
- Golf Mk7 1.6 TDI 110ps Highline /Tungsten Silver Metallic
Tork yine aynı torku düşürmediler.,Merhaba ; Bu sorunu bende yaşadım hatta iki kez servise gittim bununla ilgili,
evet bariz fark var,
2019 model 1,6 tdi dsg lerde tork'u düşürmüşler hatı zatında daha öncede dsg kullanıyor iseniz dsg de ki farkıda çok rahat hissedersiniz,
araba kalkmıyor ve hızlanmıyor ,
eski modellerle bariz fark var , bende yaşıyorum.
TDI 110ps 250Nm tork, 1500-3000 dv/dk arası maksimum tork., maksimum güç 3200-4000 devir arası, 0-100 hızlanma:10,5sn top speed: 195km
TDI 115ps 250Nm tork, 1500-3200 dv/dk arası maksimum tork, maksimum güç 3250-4000 devir arası, 0-100 hızlanma: manuel 10,2 dsg 10,5 top speed:198km
TDI SCR 115ps 250Nm tork, 1750-3200 dv/dk arası maksimum tork, maksimum güç 3250 devirde elde ediliyor (güç eğrisi biraz kısa tutulmuş)., 0-100 hızlanma: manuel:10,2 dsg:10,5 top speed: 198km
Özetle son çıkan TDI SCR (Selective Catalytic Reduction) özellikli AdBlue ile gelen motorda turbonun maksimum tork eğrisi 1750 devirden sonra elde edilirken eski motorlarda bu değer daha erken 1500 devirde elde ediliyordu., yine TDI SCR motorda maksimum güç eğrisi 3250 devir ile sabit tutulmuş., eski motorlarda bu değer 3200-4000 devir arasında daha geniş bir devir bandına yayılmış şekilde..
@Abyz0234
Moderatör tarafında düzenlendi: