Yakıt depo kapağı kilitlenmiyor


eyupgolf

Üye
Katılım
17 Eyl 2018
Mesajlar
74
Tepkime puanı
12
İsim
eyup
arkadaşlar 2013 model golf 7 sahibiyim yakıt depo kapağım kapıları kilitlesemde kilitlemesemde her zaman açık vaziyette acaba sorun nedir kodlama ile duzeltilebilir mi dısarı parketsem depoyu bosaltacaklar 😁

 
arkadaşlar 2013 model golf 7 sahibiyim yakıt depo kapağım kapıları kilitlesemde kilitlemesemde her zaman açık vaziyette acaba sorun nedir kodlama ile duzeltilebilir mi dısarı parketsem depoyu bosaltacaklar 😁
golf 7 ' lerin yakıt kapakları çok kalitesiz olmuş ya. Benimki de kilitlediği yer düz ama öbür tarafı çıkıntılı duruyor. Birisi parmağını taksa çekse kırar.

Senin başına gelen ise bence "switch" 'i arızalanmış hocam. Mekanik gibi duruyor sanki.

İçine ittirince kapanıyor (kapalı kalıyor) ama kilitlemene rağmen birdaha bastırınca açılıyor mu?

Yoksa içine hiç mi girmiyor?

1. si ise, kilit mekanizmasındandır.

2. si ise, switch bozulmuştur.

geçmiş olsun.

 
@byte yanıt için teşekkür ederim aynı problem bende de var sayenizde sebebini öğrenmiş oldum

 
@eyupgolf bozulmuş kapak mekanizması . 

Benimki de 6 aydır falan bozuktu, değişirim bir ara dedim hatta aliexpressten alacaktım parçayı ne zamandır fırsat bulamadım. Geçenlerde bir baktım düzelmiş artık kilitliyor. Arabayı açıp kapatırken kulağım hep orada her gün dinliyorum.

Dönem dönem wd40 sıkın işe yarayabilir. Yıkarken oraya su tutmaktan kaçının. 

Kilitlememesi problem ama bazen kilitli kaldığı oluyor o çok fena. 

Bir de kapılarınız kilitli iken kapağı açmaya çalışınca mekanizma sapıtıyor. Kilidi açsanız bile açılmıyor. Benimki öyle başlamıştı sorun. Birkaç kere benzinlikte pompacı daha ben kapıyı açmadan bastı mekanizma sıkıştı 10 dk uğraştım kumandanın pili bitti neredeyse kapak üzerine bastırarak kilitle aç yapa yapa açıldı, ilkinde ayıkmadım bu olaya  ama sonradan yine başıma geldi çok kızdım bu sefer adamlara. Üçüncü de gereksiz bir arkadaşım araç kilitli iken depo kapağına yaslandı mekanizma yine sıkıştı. Kızamadım ama yine 15 dk uğraşla zor açtım. Sonra hiç kilitlenmemeye başlamıştı, geçenlerde kendi düzeldi. Benzinliğe girerken kapı kilitlerinizi açın ki bu sorunu yaşamayın. Vag grubunda sık rastlanılan bir problem bu. 

 
cevaplariniz icin tesekkurler arkadaslar

 
benim de bazen arabanın kilidini açtığımda depo kapağı da dışarı atıyor . çözümü bilen var mı ?

 
benim de bazen arabanın kilidini açtığımda depo kapağı da dışarı atıyor . çözümü bilen var mı ?
Araç kilitli iken birisi dokunmuş olabilir kapağa, bazen yandaki araçtan inenler yaslandığında da olabiliyor. Trafikte böyle 2  golfte rastladım, sürücülerini uyarmıştım

 
@eyupgolf Bende de tam tersi kilitlendi açılmadı hocam, yolda kalıyorduk  :(

servise götürdüm kapağın mekanizmasını değiştirdiler.

 
Kodlamalik durum yok mekanizma bozulmus,  vcds’iniz varsa 09 central electric kismina arizasida düşmüştür 

 
golf 7 lerin en kötü kısımlarından birisi bence depo kapağı .3 tane arkadaşımında golfüne baktım birisi tam kapanmıyor diğerleri de kesinlikle az bişey dışarda kalacak şekilde duruyor yani hatta 0 araçlarda bile bazen tam 0 olacak şekilde bir birleşim yok 

 
Arkadaşlar merhaba 2 ay önce depo kılıyım bozulmuştu ustam tamir etti sorunsuz çalışıyordu artık çalışmıyor usta yenisi takicaz dedi sizin önereceğiniz yer var mi alan arkadaslar var mi.tesekkurler

 
Arkadaşlar merhaba 2 ay önce depo kılıyım bozulmuştu ustam tamir etti sorunsuz çalışıyordu artık çalışmıyor usta yenisi takicaz dedi sizin önereceğiniz yer var mi alan arkadaslar var mi.tesekkurler
Araç kaç model..? usta parça için ne kadar dedi..?

 
@forzaGilles 2014 tsı 1.2 yeni alman lazım dedi.fiyat vermedi hepsi burada 200 civari

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

@forzaGilles 2014 tsı 1.2 yeni alman lazım dedi.fiyat vermedi hepsi burada 200 civari
2 sene önce serivste garantiden değiştirdim., o zamanki parça fiyatı 280 tl. idi. şuan ki net fiyatı bilmiyorum ama yaklaşık 400 desek., aracınız 7 yaşında dolayısıyla serviste değiştirseniz (yedek parça ve işçilikte) %30 zubizu indirimi uygulanır parça 280 tl.ye gelmiş olur.,

Bu zamana kadar yaptığınız masraflar: eski parçanın tamiratıa yaptığınız onarım masrafı +internetten almış olduğunuz bozuk çıkan parça (geri iade aldılar mı bilmiyorum) +zaman kaybı, 2-3 sefer döşemenin vs.. ilgili yerlerin sökülmesi., yani demek istediğim bazen servis avantajlı olabiliyor., İnsanlar nasıl olsa serviste pahalıdır diye alternatif çözümlere yöneliyor., Aracın herhangi bir parçası değişeceği zaman serviste ister o parça 10 bin lira olsun isterse 10 tl. olsun ne olursa olsun ilk önce servisten fiyat alıp ona göre bir yol haritası çizmek en doğru yöntemdir..

 

Geri
Üst Alt